Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Все про роботу
    4. Кар'єра
    5. Кілька правил для кар’єристів

    Кілька правил для кар’єристів

    14.10.2020 85
    Кілька правил для кар’єристів

    Кілька правил для кар’єристів

    14.10.2020     85

    Ви не лише мрієте про гарну кар’єру, алей і плануєте її. Вам це вдасться, якщо будете активні й помітні керівництву компанії. Якщо ж навпаки, сидітимете тихо, мов миша, боячись зайвий раз потрапити на очі начальству, то підвищення навряд чи отримаєте. Пропонуємо разом з jobs.ua кілька правил успішної побудови кар’єри від головної героїні одної з американських кінострічок.

    Вдалу кар'єру можуть побудувати лише ті, хто точно знає, чого хоче досягти в цьому житті й роблять все, щоб це отримати. В Америці таких людей називають «Young Urban Professional Person» скорочено – «Yuppie», в перекладі означає «молода міська професійна людина», в нашому розумінні це «вискочка». Ставлення до таких співробітників-кар’єристів у кожного з нас різне, але, мабуть, всі погодяться що вони використовують будь-яку можливість, щоб отримати те, до чого прагнули. Інша справа, як вони це робили: згідно етики й моральних принципів або порушуючи їх.

    Отже до кінострічки. Один з американських художніх серіалів показує роботу рекламного агентства в Нью-Йорку. Одна з героїнь фільму, Пеггі Олсон, зробила надзвичайну кар'єру: з секретарки в копірайтери. Враховуючи те, що події в серіалі розгортаються в 1960-і роки, коли не прийнято було давати жінкам високі посади, вона для свого часу, можна сказати, зробила неможливе. Чому ж ми можемо навчитися у цієї героїні й що саме допомогло їй піднятися кар’єрними сходами?

    Не мовчіть, говоріть

    Пеггі була дуже скромною двадцятирічної дівчиною з Брукліна. Отримавши посаду «особистий секретар креативного директора» в одному з найпрестижніших рекламних агентств на Медісон-авеню, вона не стала зупинятися на досягнутому. Незважаючи на те, що спочатку вона була «сірим мишеням», все ж таки змогла звернути на себе увагу співробітників, завдяки цікавим і незабутнім словам, що сказала випадково з приводу реклами помади. Про це дізнався її керівник і запропонував стати копірайтером, побачивши в ній потенціал.

    На роботі багато хто соромляться висловлювати власну думку з того чи іншого питання або пропонувати не стандартну ідею, зовсім не схожу на запропоновані іншими колегами, вважаючи за краще «не висовуватися». Якщо ви дотримуєтеся такого стилю роботи, то збудувати кар'єру чи отримати підвищення на посаді буде надзвичайно важко. Чим більше ви мовчите, тим менше шансів на те, що вас помітять і відзначать на майбутнє. Проявляйте свої професійні якості та вміння, і в один прекрасний момент ваші ідеї привернуть увагу керівництва.

    Власний спосіб життя – міняйте його

    Одягалася Пеггі скромно, як проста секретарка. Ставши копірайтером, стиль її одягу змінився – він став відповідати тій посаді, яку вона отримала. Більш того, вона почала вести той спосіб життя, який вели її бос, бос її боса. І перше, що вона зробила: переїхала з Брукліна на Манхеттен і стала ділити квартиру з сусідкою.

    Отже, якщо ви хочете посаду вище, то кращим буде звертати увагу на колег, які вже займають цю посаду. Слідкуйте за їх дрес-кодом, зачісками, манерою поведінки. Звичайно, всі люди різні, але їх об'єднує одне – позиція в компанії. Не чекаючи підвищення, починайте вже зараз наслідувати тих, ким ви хочете стати. Одягайтеся по можливості, як вони, професійно розвивайтеся, як вони, переймайте їхні кращі якості в роботі.

    Не просіть, а вимагайте

    Свого кабінету у Пеггі не було і їй доводилося працюватию поруч з копіювальною машиною. Як тільки-но звільнилося приміщення, вона переконала свого безпосереднього керівника віддати його їй. Доводи були більш, ніж переконливі, до того ж зовсім не нагадували прохання.

    Якщо для виконання певної роботи, вам щось потрібно, не чекайте, коли вам це дадуть. Ідіть і вимагайте необхідного, домагайтеся всього самостійно. Чим довше ви будете терпіти нестатки, тим далі ви будете стояти в списку на підвищення.

    Кожен з нас мріє побудувати успішну, а іноді й грандіозну кар'єру, уві сні або наяву. Чому ж свою мрію не втілити в реальність? Не думайте про забобони, пов'язані зі словом «кар'єрист». Беріть приклад з нашої героїні, яка з самого початку вирішила, що на позиції секретаря надовго не затримається.

    Читайте також

    • Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки28 жовтень, 2020

      Ваш інтернет-магазин «засвітився» на українському ринку – це прекрасно. Але завжди є, куди рости і розвиватися. І наступним кроком може стати успішний вихід на світові ринки.

    • Справили негативне враження: спробуймо його виправити27 жовтень, 2020

      Колись так станеться, і ви дізнаєтеся, що керівництво вважає вас безвідповідальним, колеги – неробою та клоуном. Що в такому випадку робити? Змінити навколо себе людей чи, можливо, попробувати все ж таки виправити це негативне враження на більш позитивне. На думку психологів, змінити погане враження оточуючих про себе можна двома способами.

    • Обов’язкові дії роботодавця, перш ніж допустити нового працівника до роботи27 жовтень, 2020

      Розглянемо разом з Jobs.ua, яких кроків потрібно дотримуватися, щоб прийняти працівника на роботу згідно чинного законодавства, а також які фінансові санкції чекають на порушників Кодексу законів про працю.

    • Сильний лідер – сильна компанія: історія успіху Samsung26 жовтень, 2020

      Великі лідери, на відміну від простих управлінців, вміють повести за собою і надихнути. Таким був Лі Гонхі, молодший син засновника Samsung, який керував компанією більше тридцяти років і спромігся зробити з локальної південнокорейської компанії потужну транснаціональну корпорацію, яку знають в усіх куточках світу.

    • Правила життя Джордана Пітерсона – як перемогти хаос повсякдення і впорядкувати своє життя24 жовтень, 2020

      Джордан Пітерсон – клінічний психолог за фахом – і сам пережив затяжну депресію, тому чудово знає, про що говорити з людьми, які переживають складний період у житті. Його книга «12 правил життя. Як побороти хаос» розповідає про те, як впорядкувати своє життя, слідуючи дванадцяти простим правилам.

    Часто шукають

    ↑ Вгору