UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Все про професії
  5. Огляд перспективних сучасних професій не зі сфери digital

Огляд перспективних сучасних професій не зі сфери digital

31.03.2025 170
Огляд перспективних сучасних професій не зі сфери digital

Огляд перспективних сучасних професій не зі сфери digital

31.03.2025     170

Сучасні затребувані професії фігурують не лише в цифровій сфері. Якщо не прагнете опановувати digital-професію, натомість хочеться робити щось руками і стати в цьому справжнім професіоналом — радимо приглянутися до сучасних перспективних професій не зі сфери онлайн.

Монтаж СЕС і вітрогенераторів

Відновлювальна енергетика набуває великої актуальності в нашій країні. Технології стають все доступнішими, ця сфера привертає до себе дедалі більше уваги. Попит на встановлення і постачання обладнання для сонячних електростанцій (СЕС) зростає, і зростатиме й надалі. Для ефективного опанування монтажника СЕС чи вітрових турбін знадобляться:

  • знання з електрики і електротехніки,
  • фізична готовність працювати на висоті і в складних умовах,
  • бажання розвиватися і опановувати непросту, але таку цікаву й сучасну професію.

Жінкам також варто звернути увагу на ринок сонячної енергетики. Жінки, які приходять в «сонячну» індустрію, розвіюють міф про те, що ця професія потребує чоловічих рук. Ви теж можете цим займатися, ще й пристойно при цьому заробляти.

Між іншим, в цій сфері грантові пропозиції для бізнесу — не рідкість. Тому можна розраховувати і на такий варіант: ви проходите курси, отримуєте сертифікат монтажника СЕС, а далі вже вирішуєте, чи влаштовуватися в компанію з монтажу СЕС, створювати власну бригаду з монтажу чи зайнятись постачанням обладнання. Розвиватися є куди, все залежить від бажання, мотивації і підтримки з боку родини й суспільства.

Вітрова турбіна

Крафтові професії

Про крафтове пивоваріння чули, мабуть, усі. Та це слово можна застосувати до будь-якого бізнесу, що виробляє обмежену кількість товару, а багато процесів виконуються вручну. Виготовлення капелюхів, шкіряних аксесуарів, того ж пива чи сиру сімейними пиво- і сироварнями — все це крафтовий продукт. Слово «крафт» походить від англійського craft, тобто ремесло, щось зроблене вручну. В наш час це поняття розширилося: визначення «крафтова продукція» застосовують до невеликих підприємств, що автоматизують певні процеси, однак незмінними лишаються:

  • відсутність масового виробництва;
  • унікальність продукту;
  • збереження певних традицій і філософії бренду.

Отже, крафтове виробництво — це й виготовлення сувенірів на замовлення, і в’язання хендмейд светрів, і будь-яка інша мануфактурна діяльність, яку ви прагнете розвинути в повноцінний бізнес. Люди люблять речі, зроблені власними руками і з любов’ю. Грає роль індивідуальний підхід до клієнта, бо масова продукція цього не може дати. Якщо гарно припіднести свою ідею, розробити концепцію і філософію бренду, без яких крафтовим професіям не обійтися — можна поступово завоювати частину локального ринку.

Крафтові професії залишають великий простір для творчості і фантазії. Ви не обмежені жодними рамками, директивами, приписами і правилами від начальства. Звичайно, ризиків і недоліків теж вистачає. Втім, як у будь-якій сфері діяльності.

Чизмонгер, «сирний» фахівець

Назва незвичної нашому вуху професії походить від слів cheese (сир) і monger (торговець). Торговець сиру звучить поетичніше, аніж продавець сиру, та й знання про свій товар виходять далеко за межі звичного нам уявлення про продавця. Звичайному продавцю не обов’язково розбиратися в усіх тонкощах і властивостях товару, а для чизмонгера — неприйнятно такого не знати. Ця професія — не лише про реалізацію і розповсюдження сиру. Це популяризація великої гастрономічної спадщини корисного продукту, глибокі знання в області сироваріння і властивостей різних сортів сиру. Контроль якості, умови правильного зберігання і техніки дегустації — ці моменти теж добре характеризують цю професію.

Дегустація сиру

Чизмонгер є знаною професією в країнах з багатою сирною культурою, як-от Італія, Бельгія чи Франція. Ця людина повідає клієнтам про ідеальні поєднання того чи іншого сорту з різними продуктами і винами, створить особливу атмосферу і розкриє справжній потенціал продукту. Як бачите, це щось значно більше, аніж просто торгівля сиром.

Попит в Україні на цю професію постійно зростає. З’являються сімейні сироварні і фермерські господарства. Дедалі більше українців відкривають у собі любов до цієї справи, вчаться виготовляти справжні фірмові сири з козячого чи коров’ячого молока. Величезна кількість різновидів сиру, можливість виготовляти свіжі сири чи витримані — все це створює простір для постійного розвитку і вдосконалення в обраній професії.

Стиліст-іміджмейкер

Стилісти, та й загалом б’юті-сфера — затребуваний напрям в сучасному світі. Всі хочуть мати красивий вигляд, особливо це питання актуальне для прекрасної статі. Стиліст допомагає іншим здобути привабливий стильний вигляд, конвертуючи професійний досвід в пристойний заробіток.

Не так просто підібрати одяг з урахуванням способу життя чи події, яку треба відвідати. Стиліст-іміджмейкер вирішує ці проблеми, опираючись на смаки і вподобання клієнта, вік і статус, актуальні тенденції і пору року. Розвіємо хибну думку, що до цих вузькопрофільних спеціалістів звертаються лише медійні особистості. Переважна кількість клієнтів — жінки віком від 18 до 60 років. Їм важливо почуватися комфортно будь-коли і на будь-якій публіці, а досвідчений стиліст дарує це відчуття. Разом з впевненістю, комфортом і задоволенням від носіння якісних речей, ідеально підібраних під фігуру, зріст, макіяж і т.д.

Щоб стати хорошим стилістом-іміджмейкером, потрібно:

  • розбиратися в типажах людей за кольоротипом, фігурою, обличчям, конституцією тіла і пропорціями;
  • мати естетичне відчуття краси, знати стилі одягу і як їх поєднувати з аксесуарами;
  • розумітися на дрес-кодах і питаннях етикету, що стосуються вбрання й аксесуарів до них.

В пригоді стануть знання з історії моди, візажу, людської психології і моделінгу, мистецтва позування. Ви маєте всі шанси досягнути успіху в цій професії, якщо любите спілкуватися з людьми, бажаєте дарувати свою енергію і креатив іншим, володієте емпатією і маєте смак на хороші речі.

Щоб стати затребуваним стилістом, достатньо любити моду і стиль, захоплюватися шопінгом і відвідувати професійні курси і майстер-класи. Знання в суміжних професіях теж зайвими не будуть (фотозйомка, візаж тощо). Відвідування виставок і культурних заходів розвинуть чуття стиліста, адже такі заходи відвідують гарно вбрані люди.

Читайте також


↑ Вгору