Коли відчуваєш, що роботу потрібно змінити, треба діяти розумно та не квапитися із поспішними рішеннями. Стосується це й такого аспекту, як інформування колег чи керівництва.
Більшість працівників, маючи більш-менш нормальні стосунки із керівництвом, відчувають моральну необхідність повідомити шефа про своє «майже-майже» звільнення заздалегідь. Jobs.ua вважає, що сюрпризи із несподіваними звільненнями «за фактом» - моветон, але, все ж таки «зовсім заздалегідь» повідомляти керівництво краще не в усіх випадках.
По-перше, треба розуміти для чого таке «зізнання» потрібне. Якщо ви, відверті із собою та розумієте, що ця «тонка маніпуляція» - шанс на отримання «бонусу» від діючого роботодавця – то це окрема справа. Повідомляючи керівника про своє бажання у недовгому часі звільнятися, ви автоматично, переводити свій статус у «неблагонадійний». Відтепер, ви, щось на разі слабкої ланки колективу та на вас не можна «спиратись» у важкі часи.
Звичайно, якщо альтернатива вам десь поруч, ближчим часом вас будуть намагатися усунути різними способами.
Інша справа, якщо ви дійсно відчуваєте авторитет свого шефа й спроби одержати його пораду щодо запропонованої вам нової роботи, гарантовано знайдуть в нього відгук. У цьому разі, краще порадитись та відверто розповісти про те, що вам пропонують. Не забутьте поцікавитися й ставленням шефа до можливості вашого кар’єрного зростання на поточному місці. Можливо, ви дійсно цінний співробітник й вам запропонують щось таке, що змусить вас залишитися у звичній робочій обстановці.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».