Пошук роботи - на стільки важливий та довгий процес для кожного здобувача. Коли гарних вакансій обмаль, спеціаліст готовий вибрати найкращу з тих пропозицій, які у нього є. Психологи стверджують, краще відмовитись від вакансій, які не виправдовують ваших цілей чи сподівань. Отже, в яких випадках, краще сказати «ні» роботодавцю?
Перш ніж взагалі давати певну відповідь роботодавцю, необхідно розробити власні крітерії, за якими ви зможете оцінювати роботодавця та відкрите вакантне місце. Кожний спеціаліст має власне уявлення про те, з чим він готовий миритися на робочому місці, та з чим ні. Обов’язково складіть цей список, щоб оцінювати пропозиції від роботодавців швидко і не зраджувати своїй мрії.
Від роботи краще відмовитись, якщо роботодавець не готовий дотримати свого слова щодо обіцянок в резюме. Якщо на співбесіді ви почули від роботодавця неспівпадіння в обов’язках чи розмірі заробітньої плати, то це справді причина розпитати докладно і задати утточнюючі питання. Якщо роботодавець стоїть на своєму та змінює свої рішення щодо цих питань, то від роботи краще відмовитись, бо ймовірність подальших обманів можлива.
Якщо на співбесіді виявляється, що робота потребує більших умінь ніж у вас, більше кваліфікованості ніж у вас, то від вакансії також краще відмовитись. Ви можете витратити свій дорогоцінний час на випробувальному терміні й так і не навчитись потрібних навичок. Краще витратьте цей час на ту роботу, де на випробувальному терміні вам буде потрібно просто ввійти в курс справи. Цініть свій час та сили.
Краще одразу відмовте роботодавцю, якщо поспілкувавшись на співбесіді, ви зрозуміли, що важко зійдетесь характерами та темпераментами. Перше спілкування грає важливу роль, саме воно формує подальші відношення між роботодавцем та робітником. Тому, ящо ви одразу не відчули тяжіння один до одного, то скоріше за все ви не підходите характерами.
І ще оджна вагома причина, за якою краще здобувачу відмовитись від вакансії роботодавця - дальнє місце знаходження від дома.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?