UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Новини України і світу
  4. Новини
  5. На чужом авто поедем без доверенности, а на мопеде - с правами и в шлеме

На чужом авто поедем без доверенности, а на мопеде - с правами и в шлеме

13.10.2011 494

Совсем скоро водители смогут ездить на чужом авто без доверенности, предъявлять (а не передавать в руки) для проверки инспекторам ГАИ права и техпаспорт, а законно водить мопеды теперь можно будет, только имея права категории А1. Случится это, как только вступит в силу постановление Кабмина №1029 об изменении ПДД (его должны напечатать на днях в газете «Урядовый курьер»). До внесения изменений в правила все эти новшества не работали.

Введен европротокол (оформление ДТП без вызова ГАИ) — из правил исключены пункты, требующие сообщать об аварии в ГАИ, не покидать место происшествия до прибытия инспектора и сохранить следы ДТП (другие изменения — см. инфографику).

Напомним: отмена доверенности и предъявление гаишнику прав прописаны в так называемом «законе о техосмотре», вступившем в силу еще 13 августа, но на практике они не действовали, потому что Кабмин не внес изменения в ПДД. Это же касается и скутеристов — еще в 2008 году ввели водительскую категорию А1 для них, но правила не изменили, поэтому водители мопедов да сих пор были приравнены к велосипедистам, коим права не нужны. Теперь тем, кто ездит на скутере и мопеде, надо пройти обучение, сдать экзамены (стоимость около 3500 грн.) и приобрести мотошлемы. За езду без прав им грозит штраф 425—850 гривен, без шлема — 51—85 гривен. Тем, у кого права есть (например А — мотоциклы или В — легковушки), надо только сдать экзамен по вождению мопеда и открыть в правах категорию А1, разъяснили нам в управлении ГАИ.

По мнению юриста Алексея Святогора, все изменения — в пользу водителей, так как они защищают их права и повышают безопасность движения. Но он сомневается, что водители мопедов массово начнут получать права, особенно в глубинке: учеба стоит больше, чем дешевый скутер, да и езде на нем мало где обучают.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору