UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Новини України і світу
  4. Новини
  5. На рекламу и пиар кандидаты в президенты потратили более 2 млрд.грн.

На рекламу и пиар кандидаты в президенты потратили более 2 млрд.грн.

10.02.2010 374

Как передает корреспондент ЛІГАБізнесІнформ, в частности, представитель координационного совета Ассоциации внешней рекламы Украины Артем Биденко отметил, что все официально зарегистрированные кандидаты на пост Президента в первом туре на прямую рекламу потратили около 1 млрд. 150 млн.грн. и еще около 700-750 млн.грн. - на непрямую, немедийную рекламу. Во втором туре выборов, по мнению А.Биденко, каждый из кандидатов потратил на рекламу в пределах 100 млн.грн. "В целом на выборы ушло где-то около 1 миллиарда 900 млн.грн., максимум - до двух миллиардов. Это уже со всеми гонорарами и услугами политтехнологов", - подчеркнул он.

В свою очередь, председатель Союза рекламистов Украины Евгений Ромат считает, что расходы на рекламную кампанию были еще выше. "Много чего не учитывается. Мы живем в государстве с достаточно непрозрачной информационной отраслью - и джинса, и серый пиар, и листовки, и плакаты. Я думаю, что все же эта цифра около 2,5-3 млрд.грн.", - отметил он.

Вместе с тем, генеральный директор компании стратегических коммуникаций Publicity Creating Валерий Курейко высказал мнение, что из названной рекламистами суммы, потраченной на рекламную кампанию, около 30% средств ушло на пиар-услуги.

Читайте також

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


Часто шукають

↑ Вгору