На жаль, співбесіда не дає можливість всебічно пізнати спеціаліста та його особливості роботи. Навіть рівень професіоналізму не завжди в змозі оцінити менеджер з персоналу по одній діловій зустрічі. Виходом в цій складній ситуації стає заздалегідь проведений інформаційний пошук по претенденту не тільки в резюме, але й на інших ресурсах, і соціальні мережі не є винятком.
За статистичними даними опитувань, кожний другий роботодавець перевіряє соціальні мережі перед тим, як зробити запрошення на роботу потенційному кандидату на вакансію. Кожний третій роботодавець при цьому відмовить, якщо соціальне життя здобувача буде йти в розріз цінностям компанії.
Публікації у соціальних мережах - справа кожного особлива, але соціальні мережі відображають ваше особисте життя, цінності, зацікавленості. Наприклад, ви можете на співбесіді позиціонувати себе як сімейну людину, а в стрічці соціальних мереж постити фото з вечірок. У роботодавця одразу виникають підозри щодо чесності ваших слів, а також бажання перевіряти вашу особистість далі та чесність ваших слів.
Враховуючи те, що перед роботодавцем стоїть завдання оцінити здобувача та взяти на роботу якомога відповідного відкритої вакансії кандидата, то цілком можна зрозуміти, чому він намагається відшукати більше інформації про спеціаліста. Але що при цьому робити здобувачу, щоб хоч якось убезпечити себе від ретельного ока роботодавця?
Щоб уникнути неприємних ситуацій на співбесіді, маємо здобувачам декілька порад щодо ведення власних соцмереж.
Успіху вам на співбесіді!
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.