В Санта-Барбаре, Калифорния, в отеле Biltmore Four Seasons можно увидеть сокольничего, устраивающего для гостей шоу с ястребом.
В аэропорту Цюриха работают охотники. Они ловят убежавших у пассажиров птиц и зверей.
На острове Сент-Томас (Виргинские острова), в отеле Ritz-Carlton есть должность "кокосового" инженера по технике безопасности. Он следит, чтобы падающие кокосы не нарушили отдых постояльцев отеля.
В Хельсинки встречаются водители такси, оборудованного караоке. Соответственно, такое такси стоит дороже обычного.
В Мемфисе (США), в отеле Peabody можно встретить тренера уток. В его обязанности входит организация церемониального шествия своих подопечных по отелю - от крыши до фонтана.
Японцам принадлежит изобретение должности туристического посла. Эти послы пропагандируют свою страну с целью привлечь в нее больше туристов.
В Париже существует гид по канализационной системе. О роде его деятельности говорит само название должности.
В компании LEGOLAND (Карлсбад, Калифорния) есть должность профессионального сборщика LEGO. Из деталей знаменитого конструктора эти люди создают порой целые ландшафты.
В отеле Amanbagh (Раджастан, Индия) на должности обезьянщика работает человек, отгоняющий приматов от кушающих туристов.
В Венеции существует полиция нравов. В основном эта полиция призывает излишне разоблачившихся туристов возвратить себе добропорядочный облик.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.