UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Не бойтесь просить заслуженного

Не бойтесь просить заслуженного

12.07.2010 579

Бывают случаи, когда сотрудник не получает некоторое время премии, в то время, когда коллеги по отделу (даже те, которые работают совсем недавно) уже получали не один раз. Сотрудник, неполучивший премию, решает для себя, что его просто не уважают. Человек настолько огорчается и переживает по этому поводу, что это может привести к депрессии, потери сна.

Специалистом по работе с персоналом доктором Лоис П. Франкел, было составлено несколько фраз, которые можно высказать менеджеру по кадрам по поводу не полученной премии. Специалист советует не задавать вопросы о том, начислена премия или нет, а быть уверенным в том, что премия действительно начислена, и выяснить, почему ее не выдали. Вопрос может звучать так: "Моей премии не было в ведомости во время двух последних выплат, и я хотел бы знать, когда смогу ее получить".

В результате чего, причиной невыплаты может быть вовсе не в неуважении к сотруднику, а банальной ошибкой менеджера.

Из этого следует некий урок. Во-первых, нельзя сразу думать о плохом не имея фактов. А во-вторых, нельзя молча сидеть и ждать заслуженное - необходимо просто напоминать об этом.

Лоис П.Франкел советует всем работающим:

1. Заранее продумывайте свои просьбы. Излагайте их прямо, конкретно и уверенно. Подкрепляйте каждую просьбу уважительными причинами.

2. Формулируйте любую свою просьбу в форме утверждения. Например, вместо "Я бы хотел попросить увеличить бюджет на следующий год", скажите: "Я добавил в бюджет 10000 долларов. Мне нужны еще сотрудники и новое оборудование для офиса".

3. Выбирайте время для просьбы. Так, к примеру, просить повышения зарплаты в период сокращения штата - плохая идея.

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору