UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Невербальне спілкування: як сподобатися роботодавцю

Невербальне спілкування: як сподобатися роботодавцю

18.07.2019 828Автор: Олександр Мавлідінов
Невербальне спілкування: як сподобатися роботодавцю

Невербальне спілкування: як сподобатися роботодавцю

18.07.2019     828Автор: 
Кажучи простою мовою, такий вид спілкування, як правило ведеться підсвідомо, коли людина певними рухами, прийняттям характерної пози, чи мімікою, більш за все, мимоволі, демонструє свій внутрішній стан.
Тим, краще тому, хто розуміється на «мові без слів», знаючи коли й що зі свого арсеналу запровадити для того, щоб вплинути на думки співрозмовників чи опонентів.
Це також знадобиться тим шукачам, хто намагається справити гарне враження та розмірковує, як сподобатися на співбесіді роботодавцю, якщо самих навичок та знань, часом забракує.
По-перше, намагаючись викликати позитивні емоції у людей, що вас оточують, навчитеся відрізняти й осіб, й ситуації, у яких доречне застосування певних невербальних сигналів.
Погодьтеся, що те, як сподобатися роботодавцю під час співбесіди трохи відрізняється від дій, коли сподобатися намагаєшся тій людині, яка сподобалась тобі.
Слід розуміти, що суворі рекрутери - звичайні люди, а тому, багато чого в їх висновках, базується й на власної симпатії чи антипатії до співрозмовника.
Самі ж рекрутери та численні психологи, вже давно мають невербальну мову на озброєнні, та прискіпливо помічають різницю, між тим ким намагається вдавати з себе кандидат та справжньою його особою, яку можна вислідити у мимовільних невербальних сигналах.
Якщо такі вміння вам потрібні й ви впевнені, що саме цього вам не вистачало для успіху на перемовинах, або це ваша відповідь на те, як сподобатися роботодавцю та мати ефективне працевлаштування, користуйтеся тими стандартними порадами, які надані нижче.

Бути собою

Важливе зауваження, яке призиває не намагатися вдавати з себе «не ту людину», якою ви насправді є. Звичайно, узяти під контроль чи позбутися можливих над «унікальних» звичок. Все ж таки на співбесіді треба, але у цілому, треба залишатися собою, слідуючи у рамках гармонійного для особистості образу.

Перша мить – головна

Нас дійсно зустрічають й за одягом, й за поведінкою. При цьому, більшість свого враження про нас, людина складає у перші секунди, коли бачить нас вперше. Можливо, довготривале знайомство здатне виправити невірне враження про людину, але співбесіда – не той випадок, й «вражати» треба одразу.
Для цього, треба заспокоїтися та позбавитися від жодних зайвих думок. «Не зайві» - також треба підпорядкувати та поставити у чергу. Глибокий вдих та видих допоможуть нормалізувати тиск та серцебиття – й прямо зраз краще заходити до кімнати інтерв’ю.

Підготовка - 50% успіху

Вивчити яка поза символізує впевненість та що не треба робити руками під час промови – це ще не означає того, що ви зрозуміли, як пройти вдало співбесіду. Тренування знадобиться й для природньої пози, й для регуляції контролю за власною мімікою, й для можливого звикання, наприклад до незвичного вбрання. Тому, якщо новий костюм ви вдягаєте у перше, звикніть до нього та до того, як ви у ньому виглядаєте.
Одяг – немаловажна деталь, що також «працює» разом з невербальним спілкуванням. Тому професіонал, демонструючи це власною осанкою, повинен й одягнутим бути, відповідно.

понравиться рекрутеру

Слідкуйте…

Слідкувати треба за трьома речами:
  • • Часом, щоб не спізнитися на зустріч та не потрапити у ситуації, де невербальні й вербальні виправдування безсилі;
  • • Міцністю рукопотискання – ідеал, коли тверде але не давлюче стискання, демонструє силу, впевненість та обов’язково, коректність та повагу до опоненту.
  • • Та своїм поглядом. Не треба відводити очі, але й пильно витріщатися «око в око» також, не варіант як зацікавити роботодавця. Перенісся (звичайно вашого співрозмовника) – найкраща ціль, куди можна сфокусуватися очима. Такий погляд одночасно й прямий у вічі, але не має напруги та відтінків протистояння.
Спокійне дихання, впевнена кріпка поза та осанка на стільці, не різкі, спокійні рухи та рівний голос. Якщо вмієте так поводитися у будь-який нервовій обстановці – вам, однозначно у розвідку. Не страшно, коли відчуваєте, що почали нервувати та втратили контроль, наприклад за руками. Не треба лякатися та зупинятися, краще продовжити свої рухи та розмову – це більш гармонійно сприймається ніж невпевнені рухи та метушня.
Розмовляючи, зробіть так, щоб вас було чутно, а ви при цьому не напружували голос. Пам’ятайте те, як зацікавити роботодавця на співбесіді, у першу чергу залежить від вашої розмови, а вже в другу – від допоміжних засобів, зокрема, невербального спілкування.
Не забувайте посміхатися. Щира посмішка – найбільш ефективне знаряддя невербальної мови. Можливо, це також потребує тренувань. Бо, фальшиві та чергові посмішки, у багатьох ситуаціях, якщо не викликають негативе ставлення до їх носія, то вже точно не дадуть йому балів.
Під час прощання з рекрутером, намагайтеся закріпити все те, що ви демонстрували протягом інтерв’ю. Для цього потисніть рекрутерові руку ще раз, посміхаючись та дивлячись прямо на нього подякуйте опоненту за надану можливість. Той факт, що у 50% спірних моментів такий правильний відхід має вирішуючи роль у прийнятті рекрутером висновків на користь кандидата.
Ну, й звичайно, не треба «ставити все» тільки на такі чи аналогічні навички. Та й використовуючи таке, слідкуйте за тим, щоб не перебільшувати з невербальним спілкуванням. Бо усілякі недомовлені аспекти, що може, раптом продемонструвати нам таке спілкування, «гарно» працюють» в обидві боки, як допомагаючи, так й заважаючи привертати да себе потрібну увагу.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору