UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Прийом на роботу
  5. Нова Пошта шукає нових співробітників

Нова Пошта шукає нових співробітників

28.03.2020 443
Нова Пошта шукає нових співробітників

Нова Пошта шукає нових співробітників

28.03.2020     443

Через зростання попиту на доставку в умовах карантину, Нова Пошта оголосила про додатковий набір 2000 співробітників по всій Україні. Зокрема, на вакансію кур'єра, що допоможе людям отримати потрібні їм продукти харчування, ліки, засоби індивідуального захисту.

У своєму зверненні до шукачів, компанія наголошує на значущості цієї роботи:

«Нова пошта під час карантину продовжує працювати в посиленому режимі. Зараз, коли більшість українців змушені перебувати вдома через епідеміологічну ситуацію, їм особливо важливо мати можливість замовити онлайн все необхідне і вчасно це отримати. Нова Пошта піклується про людей і пропонує приєднатися до нашої команди».

При цьому шукачам обіцяють повні соціальні гарантії відповідно до законодавства, медстраховку, засоби індивідуального захисту (маски, антисептики, рукавички).

Якщо вас зацікавила ця робота та ви хочете бути першим, хто дізнається про нові пропозиції даного роботодавця, підпишіться на вакансії компанії Нова Пошта.

Які напрямки роботи ще пішли на підйом?

Коронавірус і пов'язані з ним карантинні заходи негативно вплинули на всі сфери діяльності. Економічна криза вже стоїть на порозі. Однак, завдяки карантинним заходам стався підйом в електронній комерції, індустрії онлайн-розваг і онлайн-освіті. Комунікаційний холдинг Dentsu Aegis Network провів дослідження серед маркетологів китайських компаній, щоб з’ясувати як вплинув коронавірус на поведінку споживачів і на бізнес.

І ось результат. Електронна комерція відзначилася зростанням попиту на продукти харчування аж на 215%.

Великі автомобільні компанії, відкривши онлайн-платформи, збільшили трансляції спілкування зі споживачами.

До того ж посилені карантинні заходи прискорили застосування 5G, що дозволив значно оптимізувати процес покупок в Інтернеті. Спалах коронавірусу вплинув і на прискорене будівництво «розумних міст».

Підвищився також попит на сервіси для віддаленої роботи типу WeChat Work, Microsoft Teams і DingTalk, по всьому Китаю ними скористалися більш ніж 10 млн підприємств.

Майже 12 млн учнів і 20 000 шкіл скористалися онлайн-сервісом для віддаленого навчання. Разом з тим, на 42% зросло використання онлайн-навчання для дорослих, на 37% – покупка платних курсів.

Індустрія розваг, щоб зберегти своїх клієнтів посилила онлайн-напрямок: бари запускали прямі ефіри діджей-сетів в китайській версії TikTok – додатку Douyin. Прибутки від деяких трансляцій сягали майже 2 млн юанів (трохи більше $ 280 тис.)

За час карантину в Китаї значно зросли телевізійні рейтинги (і це цілком зрозуміло), в свою чергу, телеканали адаптували свій контент. А рекламодавці, не втрачаючи часу, завдяки цьому почали збільшували інвестиції в ТБ.

На майбутнє, коли епідемія коронавируса піде на спад і карантинні заходи скасують, більшість компаній планую інвестувати в електронну комерцію, і покращити діджитал канали та інструменти.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору