UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Світова практика
  5. "Озеленение" офисов делает настроение работников лучше, а их труд – продуктивнее

"Озеленение" офисов делает настроение работников лучше, а их труд – продуктивнее

21.05.2008 903

Ученые пришли к выводу, что наиболее простым и эффективным способом является озеленение помещения. В рамках очередного исследования, "офисный планктон" заполнял подробные анкеты, в которых его просили оценить качество своей жизни, степень трудового удовлетворения, качество отношений с начальством и сослуживцами, а также условия труда - наличие или отсутствие окон, живописность вида из окна, дизайн офисных помещений, новизну мебели, наличие растительности и пр.

Сравнительный анализ показал, что наличие комнатных растений серьезнейшим образом повышает настроение и улучшает психологический климат. Растения одинаково позитивно действовали на людей любого пола, возраста, квалификации и пр. Еще одним способом оперативного подъема настроения сотрудников был признан отказ от оконных занавесей - исследование показало, что "офисный планктон" любит, когда окна свободно пропускают свет и позволяют смотреть на улицу.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору