Специалисты считают, что изречение "Завтра съешь сам, обед раздели с другом, ужин отдай врагу" - не совсем верное.
Если у вас на первую половину дня запланировано решение важных дел, лучше с утра не переедать, и желательно, чтобы это был легкий завтрак. Блюда должны быть легкоусваиваемыми и не большими по объему. Но ни в коем случае не отказывайтесь от завтрака.
Если вы с самого утра уже утомлены рабочей обстановкой, чувствуете себя невыспавшимся, не спешите пить много кофе. Кофе повышает трудоспособность, тонизирует, бодрит, если употреблять его в небольших количествах. К продуктам-энергетикам относятся мясо, яйца, сыр, молоко, рыба.
Депрессивное состояние особенно обостряется в офисе. Для поднятия настроения съешьте банан, шоколад, финики, молочные производные, томаты или орехи. С перепадами настроения борются подсолнечные семечки, кокосовые орехи либо морская капуста и брокколи.
Перед предстоящей презентацией или важной встречей вам помогут успокоиться "стрессоустойчивые" продукты. Подойдут фрукты, мучные изделия, каши, чай с ромашкой. Но не стоит перебарщивать, иначе эти продукты могут вызвать сонливое состояние.
К сожалению в рационе большинства людей редко можно встретить шпинат. А он, в свою очередь, помогает генерировать идеи и нервы лечит.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.