Готуючись до співбесіди вам, можливо, приходилось чути в свій адрес тисячі порад та рекомендацій турботливих родичей, близьких, друзів. Можливо, й ви самі не раз слухали поради коучей або HR-менеджерів у запису чи радились з ними напряму в пошуку видповидей на питання про результативну співбесіду. Але, як ви вже могли і самі впевнетися, не всі поради працюють відповідним чином на практиці. Ми зібрали для вас найбільш даремні поради, які ви могли почути чи ще почуєте від друзів, але вони не працюють або працюють лише в одиничних випадках. Давайте розберемось, що це за поради.
Співбесіда - важлива ділова зустріч работодавця та здобувача, від якої залежить формування перших уявлень обидвох сторін один про одного. Багато хто радить не готуватися до співбесіди, бо це досить непередвидена зустріч. Ніхто не може точно сказати, як буде вести себе работодавець по відношенню до здобувача і які питання буде задавати. І взагалі, на співбесіду та настрій обох сторін впливатимуть багато факторів. Але, навіть враховуючи все це, існують певні етапи співбесіди, на які здобувач може вплинути. Сюди можна віднести розповідь про себе, питання до работодавця та багато маленьких деталей, які можуть зіграти важливу роль і вплинути на рішення роботодавця. Готуйтесь до цих етапів зустрічі і ви зможете справити добре враження.
Наступна даремна порада здобувачам - будьте самими собою. По-перше, здобувачу досить складно бути розкутим в незнайомій обстановці з незнайомими людьми. По-друге, все залежить від якостей самої людини. Де-яким людям слід приділяти увагу своїй надмірній розкутості. Тому ця порада не підходить для співбесід.
Порада бути чесним та відкритим працює лише в тому випадку, коли здобувачу нічого приховувати від роботодавця. А ось якщо причини вашого звільнення досить серйозні і дещо краще недоговорити, то порада бути повністю чесним вас погубить.
А ось порада про те, що не треба багато говорити не працює взагалі. Як показує практика роботодавцям більше подобюаються комунікабельні люди, які цикавляться, запитують, розказують відверто про себе.
Багато хто зі здобувачів не отримають швидкої відповіді від роботодавця і він обіцяє передзвонити. Багато хто радить при цьому шукати роботу далі, не згадуючи про цю вакансію. Але це не завжди є дійсним. Інколи роботодавець втрачає номер здобувача, заклопотаний іншими справами та ще багато чого. Ось вам справжня результативна порада - подзвоніть HR-ру та запитайте щодо вашої кандидатури і ви отримаєте відповідь моментально.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.