UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

10.12.2019 883Автор: Олександр Мавлідінов
Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

10.12.2019     883Автор: 

Не секрет, що різні особистості психотипів людей, суттєво обумовлюють їхнє ставлення до різних ситуацій. У тому числі й до швидкого пристосування до нового робочого місця чи до нового колективу.

Це питання досить важливе, й не повинно вирішуватися «самопливом». Роздуми щодо «індивідуальної професійної відповідальності дорослої людини» у такому разі – помилкові, та неуважність до нових співробітників, що мають проблеми з адаптацією, часто стає причиною поганих результатів роботи підлеглої команди або наражає на ризик загальний результат бізнес процесів компанії.

Але, у випадках, коли саме так й трапляється, а керівництво при цьому, не помічає чи не спроможне помітити проблему, діяти доводиться самому новачку, пристосовуючись до нових умов та людей, особливо у разі, коли він дуже бажав отримати саме цю роботу.

Для того, щоб більш гармонійно почати свій труд на новому робочому місці та швидко увійти до процесу роботи та нового колективу, пропонуємо усім, кому потрібні такі поради, скористатися приблизним переліком дій, які спрямовані для швидкого досягнення саме такого бажаного новачками результату.

Навіть, якщо людина ніколи не вважала себе занадто сором’язливою чи такою, що побоюється нового оточення, безліч життєвих ситуацій (та сама неочікувана втрата роботи) можуть створити геть не гармонійну атмосферу у її житті, яка проецирується й на нове робоче місце.

Тож, для того, щоб максимально швидко та безболісно адаптуватися, отримавши нову роботу, будуйте свій робочий процес за рекомендаціями, що вказані нижче.

Відмова від перенавантажень

Звичайно, нове робоче місце просто обумовлює потребу проявити себе з усіх найкращих боків, як у професійному сенсі, так й з боку елементарної людяності.

При цьому досить зрозумілому бажанні, новачку, зокрема такому, що не відчуває себе комфортно у нових умовах, вкрай важливо правильно розподілити власні сили, враховуючи й вплив стресової ситуації, що викликана зміною роботи.

Це не означає потреби у відмовах від «зайвих навантажень» особливо тоді, коли інші нові колеги із розумінням «рятують робочу ситуацію». Такий підхід, здатен лише поставити хрест не тільки на майбутній кар’єрі робітника але й привести до його швидкого звільнення, як найбільш «слабкої ланки» колективу.

Щоб уникнути зайвих навантажень, слід допомагати собі у таких простих, але необхідних аспектах, як наприклад засвоєння нової інформації щодо роботи у новій компанії. Як правило, нова робота, навіть, у знайомій сфері діяльності, буде мати свої особисті риси, притаманні певній організації, унікальному колективу або, просто раптово виявившись «насправді новою».

Головною допомогою в її засвоєнні стане ретельне фіксування нової інформації, яку ви отримаєте під час стажування від керівництва або колег. Навіть, коли людина впевнена у можливості свого мозку обробляти чималий об’єм інформації, зокрема нової, фіксуючи час від часу, головні нюанси нової роботи, вона позбавить себе від ризику невчасно залишити без уваги ті важливі робочі аспекти, що не можна «залишати» ні у якому разі.

Зрозуміло, що чим менш таких стресів зазнає новачок, тим скоріше він відчує себе робітником, що працює не гірше, ніж інші колеги та «ветерани» нового колективу.

поради новачку

Паніка – це не про вас

Буває, що знайома робота, працюючи за якою, людина має, навіть, суттєвий професійний досвід, на новому місці відчувається надто «новою» та не дозволяє опанувати процес її виконання.

При цьому, особливо для тих, хто не без обґрунтування, вважав себе професіоналом, така «нездатність» влитися до робочого потоку, загрожує проявами самих реальних панічних атак. Не секрет й те, що регулярні подібні стреси можуть швидко привести до втрати віри у власні можливості людиною, її професійного вигоряння, втрати роботи та інших, ризикованих для здоров’я наслідків.

Тому, з будь-якими проявами паніки чи невпевненості слід боротися жорстко та одразу, як признали собі можливість подібних станів. До речі, авторитетні профі, що працюють у сфері рекрутингу, одностайно запевняють у тому, що середній нормальний термін за який людина повністю адаптується на новому робочому місці – триває не менш, ніж три місяці. Й це, не завжди залежить від професійного рівня робітника.

Саме так, як стрес при змінах житла, часто порівнюють зі стресом від пережитої пожежі, зміна роботи, здатна приносити суттєвий дискомфорт й «чистим новачкам», й загартованим професіоналам своєї справи.

Труднощі спочатку роботи на новому місці – це нормально. А термін їх подолання у три-п’ять місяців, у більшості випадків – гарний результат. Тож, розслабтеся та зосередиться на звиканні до нових умов праці. Зараз, для вас головним стає вміння насичатися новою інформацією, яку треба фіксувати та намагатися застосовувати у такий спосіб, що виявиться найбільш зручним для вашого вміння працювати.

Мінімізація можливого стресу завдяки розумінню вашої нової ситуації та намагання грамотно полегшати собі процес засвоєння нових правил та нюансів роботи на новому місці, можуть стати й цікавою пригодою, долаючи яку, ви й не помітити, як мине термін вашої гармонійної адаптації на новій роботі.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору