UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Поради шукачу
  5. Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

10.12.2019 963Автор: Олександр Мавлідінов
Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

Поради новачку: як освоїтись на новому робочому місці

10.12.2019     963Автор: 

Не секрет, що різні особистості психотипів людей, суттєво обумовлюють їхнє ставлення до різних ситуацій. У тому числі й до швидкого пристосування до нового робочого місця чи до нового колективу.

Це питання досить важливе, й не повинно вирішуватися «самопливом». Роздуми щодо «індивідуальної професійної відповідальності дорослої людини» у такому разі – помилкові, та неуважність до нових співробітників, що мають проблеми з адаптацією, часто стає причиною поганих результатів роботи підлеглої команди або наражає на ризик загальний результат бізнес процесів компанії.

Але, у випадках, коли саме так й трапляється, а керівництво при цьому, не помічає чи не спроможне помітити проблему, діяти доводиться самому новачку, пристосовуючись до нових умов та людей, особливо у разі, коли він дуже бажав отримати саме цю роботу.

Для того, щоб більш гармонійно почати свій труд на новому робочому місці та швидко увійти до процесу роботи та нового колективу, пропонуємо усім, кому потрібні такі поради, скористатися приблизним переліком дій, які спрямовані для швидкого досягнення саме такого бажаного новачками результату.

Навіть, якщо людина ніколи не вважала себе занадто сором’язливою чи такою, що побоюється нового оточення, безліч життєвих ситуацій (та сама неочікувана втрата роботи) можуть створити геть не гармонійну атмосферу у її житті, яка проецирується й на нове робоче місце.

Тож, для того, щоб максимально швидко та безболісно адаптуватися, отримавши нову роботу, будуйте свій робочий процес за рекомендаціями, що вказані нижче.

Відмова від перенавантажень

Звичайно, нове робоче місце просто обумовлює потребу проявити себе з усіх найкращих боків, як у професійному сенсі, так й з боку елементарної людяності.

При цьому досить зрозумілому бажанні, новачку, зокрема такому, що не відчуває себе комфортно у нових умовах, вкрай важливо правильно розподілити власні сили, враховуючи й вплив стресової ситуації, що викликана зміною роботи.

Це не означає потреби у відмовах від «зайвих навантажень» особливо тоді, коли інші нові колеги із розумінням «рятують робочу ситуацію». Такий підхід, здатен лише поставити хрест не тільки на майбутній кар’єрі робітника але й привести до його швидкого звільнення, як найбільш «слабкої ланки» колективу.

Щоб уникнути зайвих навантажень, слід допомагати собі у таких простих, але необхідних аспектах, як наприклад засвоєння нової інформації щодо роботи у новій компанії. Як правило, нова робота, навіть, у знайомій сфері діяльності, буде мати свої особисті риси, притаманні певній організації, унікальному колективу або, просто раптово виявившись «насправді новою».

Головною допомогою в її засвоєнні стане ретельне фіксування нової інформації, яку ви отримаєте під час стажування від керівництва або колег. Навіть, коли людина впевнена у можливості свого мозку обробляти чималий об’єм інформації, зокрема нової, фіксуючи час від часу, головні нюанси нової роботи, вона позбавить себе від ризику невчасно залишити без уваги ті важливі робочі аспекти, що не можна «залишати» ні у якому разі.

Зрозуміло, що чим менш таких стресів зазнає новачок, тим скоріше він відчує себе робітником, що працює не гірше, ніж інші колеги та «ветерани» нового колективу.

поради новачку

Паніка – це не про вас

Буває, що знайома робота, працюючи за якою, людина має, навіть, суттєвий професійний досвід, на новому місці відчувається надто «новою» та не дозволяє опанувати процес її виконання.

При цьому, особливо для тих, хто не без обґрунтування, вважав себе професіоналом, така «нездатність» влитися до робочого потоку, загрожує проявами самих реальних панічних атак. Не секрет й те, що регулярні подібні стреси можуть швидко привести до втрати віри у власні можливості людиною, її професійного вигоряння, втрати роботи та інших, ризикованих для здоров’я наслідків.

Тому, з будь-якими проявами паніки чи невпевненості слід боротися жорстко та одразу, як признали собі можливість подібних станів. До речі, авторитетні профі, що працюють у сфері рекрутингу, одностайно запевняють у тому, що середній нормальний термін за який людина повністю адаптується на новому робочому місці – триває не менш, ніж три місяці. Й це, не завжди залежить від професійного рівня робітника.

Саме так, як стрес при змінах житла, часто порівнюють зі стресом від пережитої пожежі, зміна роботи, здатна приносити суттєвий дискомфорт й «чистим новачкам», й загартованим професіоналам своєї справи.

Труднощі спочатку роботи на новому місці – це нормально. А термін їх подолання у три-п’ять місяців, у більшості випадків – гарний результат. Тож, розслабтеся та зосередиться на звиканні до нових умов праці. Зараз, для вас головним стає вміння насичатися новою інформацією, яку треба фіксувати та намагатися застосовувати у такий спосіб, що виявиться найбільш зручним для вашого вміння працювати.

Мінімізація можливого стресу завдяки розумінню вашої нової ситуації та намагання грамотно полегшати собі процес засвоєння нових правил та нюансів роботи на новому місці, можуть стати й цікавою пригодою, долаючи яку, ви й не помітити, як мине термін вашої гармонійної адаптації на новій роботі.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору