Ніколи не знаєш, як обернеться життя, погоджуєтесь? Трапляється так, що працівник звільняється з однієї компанії, щоб влаштуватися в іншу, з вигіднішими умовами праці, або ж розпочинає власну справу. А потім через деякий час щось не зростається, і він повертається на попереднє місце роботи. Знаєте таких людей в своєму оточенні?
Для когось, можливо, це буде відкриттям, але для таких працівників на Заході навіть придумали спеціальний термін: працівники-бумеранги (boomerang employers). Портал Jobs.ua пропонує розглянути, що спонукає таких працівників полишати роботу, і як з комфортом повернутися на своє колишнє робоче місце.
Насправді причин небагато:
Гаразд, давайте ознайомимося з порадами, як повернутися з комфортом на попереднє місце роботи. Перестрахуватися не завадить, чи не так?
Отже, вас завжди з радістю приймуть в колишню компанію, якщо ви з відповідальністю ставилися до робочих обов’язків і зарекомендували себе як висококласний спеціаліст. До речі, в деяких випадках повернення навіть стане своєрідним кар’єрним трампліном, бо досвідченому працівнику швидше довірять важливий проєкт, дадуть більше свободи в прийнятті рішень.
І якщо так сталося, що вам раптово надійшла пропозиція перейти на вигідніше місце роботи, але на теперішній роботі ви не встигли завершити важливий проект, або маєте якісь інші зобов’язання перед колегами та компанією – не поспішайте в одну мить рубати канат і пускатися в плавання новими водами. Спершу завершіть розпочаті проєкти. А якщо проєкт довготривалий – значить, передайте коректно свої повноваження іншим колегам. Зробіть так, щоб вони не ображалися на вас і ви розпрощалися на найкращій ноті.
В психології це називається екологічний підхід. Це означає, що навіть з колегами, з якими у вас склалося не найкраще спілкування, варто все ж попрощатися по-дружньому. Просто підійти і подякувати за ті позитивні моменти і вдалі проєкти, над якими спільно працювали. Нехай вас запам’ятають з найкращого боку. І навіть якщо дуже-дуже кортить з якоїсь причини сильно хряснути дверима… краще причинити їх тихо і спокійно. А ви як вважаєте?
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.