Ніколи не знаєш, як обернеться життя, погоджуєтесь? Трапляється так, що працівник звільняється з однієї компанії, щоб влаштуватися в іншу, з вигіднішими умовами праці, або ж розпочинає власну справу. А потім через деякий час щось не зростається, і він повертається на попереднє місце роботи. Знаєте таких людей в своєму оточенні?
Для когось, можливо, це буде відкриттям, але для таких працівників на Заході навіть придумали спеціальний термін: працівники-бумеранги (boomerang employers). Портал Jobs.ua пропонує розглянути, що спонукає таких працівників полишати роботу, і як з комфортом повернутися на своє колишнє робоче місце.
Насправді причин небагато:
Гаразд, давайте ознайомимося з порадами, як повернутися з комфортом на попереднє місце роботи. Перестрахуватися не завадить, чи не так?
Отже, вас завжди з радістю приймуть в колишню компанію, якщо ви з відповідальністю ставилися до робочих обов’язків і зарекомендували себе як висококласний спеціаліст. До речі, в деяких випадках повернення навіть стане своєрідним кар’єрним трампліном, бо досвідченому працівнику швидше довірять важливий проєкт, дадуть більше свободи в прийнятті рішень.
І якщо так сталося, що вам раптово надійшла пропозиція перейти на вигідніше місце роботи, але на теперішній роботі ви не встигли завершити важливий проект, або маєте якісь інші зобов’язання перед колегами та компанією – не поспішайте в одну мить рубати канат і пускатися в плавання новими водами. Спершу завершіть розпочаті проєкти. А якщо проєкт довготривалий – значить, передайте коректно свої повноваження іншим колегам. Зробіть так, щоб вони не ображалися на вас і ви розпрощалися на найкращій ноті.
В психології це називається екологічний підхід. Це означає, що навіть з колегами, з якими у вас склалося не найкраще спілкування, варто все ж попрощатися по-дружньому. Просто підійти і подякувати за ті позитивні моменти і вдалі проєкти, над якими спільно працювали. Нехай вас запам’ятають з найкращого боку. І навіть якщо дуже-дуже кортить з якоїсь причини сильно хряснути дверима… краще причинити їх тихо і спокійно. А ви як вважаєте?
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.