Ніколи не знаєш, як обернеться життя, погоджуєтесь? Трапляється так, що працівник звільняється з однієї компанії, щоб влаштуватися в іншу, з вигіднішими умовами праці, або ж розпочинає власну справу. А потім через деякий час щось не зростається, і він повертається на попереднє місце роботи. Знаєте таких людей в своєму оточенні?
Для когось, можливо, це буде відкриттям, але для таких працівників на Заході навіть придумали спеціальний термін: працівники-бумеранги (boomerang employers). Портал Jobs.ua пропонує розглянути, що спонукає таких працівників полишати роботу, і як з комфортом повернутися на своє колишнє робоче місце.
Насправді причин небагато:
Гаразд, давайте ознайомимося з порадами, як повернутися з комфортом на попереднє місце роботи. Перестрахуватися не завадить, чи не так?
Отже, вас завжди з радістю приймуть в колишню компанію, якщо ви з відповідальністю ставилися до робочих обов’язків і зарекомендували себе як висококласний спеціаліст. До речі, в деяких випадках повернення навіть стане своєрідним кар’єрним трампліном, бо досвідченому працівнику швидше довірять важливий проєкт, дадуть більше свободи в прийнятті рішень.
І якщо так сталося, що вам раптово надійшла пропозиція перейти на вигідніше місце роботи, але на теперішній роботі ви не встигли завершити важливий проект, або маєте якісь інші зобов’язання перед колегами та компанією – не поспішайте в одну мить рубати канат і пускатися в плавання новими водами. Спершу завершіть розпочаті проєкти. А якщо проєкт довготривалий – значить, передайте коректно свої повноваження іншим колегам. Зробіть так, щоб вони не ображалися на вас і ви розпрощалися на найкращій ноті.
В психології це називається екологічний підхід. Це означає, що навіть з колегами, з якими у вас склалося не найкраще спілкування, варто все ж попрощатися по-дружньому. Просто підійти і подякувати за ті позитивні моменти і вдалі проєкти, над якими спільно працювали. Нехай вас запам’ятають з найкращого боку. І навіть якщо дуже-дуже кортить з якоїсь причини сильно хряснути дверима… краще причинити їх тихо і спокійно. А ви як вважаєте?
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.