Несмотря на то, что у каждого свои правила успешного рабочего дня, можно выделить несколько основных правил.
1. Хорошее настроение. Начните свой день с хорошего настроения. Утреннее настроение определяет настрой всего дня. Постарайтесь с самого утра сделать что-то такое, что приведет вас в радостное расположение духа, ведь положительные эмоции важны в любое время суток.
2. Не опаздывайте. Даже если вы найдете тысячу оправданий своему опозданию, чувство вины, страха и тревоги может испортить настроение на весь день.
3. Чтобы работа была продуктивной, потратьте время на планирование дня. Начинайте свой рабочий день с организационных моментов.
4. Выполнение важных задач планируйте на пик работоспособности. У большинства людей пик суточных подъемов работоспособности приходится на периоды с 9 до 12 утра и с 16.00 до 18.00.
5. Подводите итоги в конце рабочего дня. В конце дня подведите итоги, найдите несколько причин похвалить себя. Осознайте и прочувствуйте главное достижение дня, чтобы психологически не остаться на работе в конце дня. Хвалите себя за достижения, но не ругайте за неудачи.
На работе нам приходится проводить большую часть времени, поэтому очень важно, сделать свой трудовой день приятным и успешным.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.