UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Причини звільнення співробітників

Причини звільнення співробітників

16.09.2019 869Автор: Олександр Мавлідінов
Причини звільнення співробітників

Причини звільнення співробітників

16.09.2019     869Автор: 

Зазвичай, причини звільнення співробітників – індивідуальні кроки людей, що продиктовані різними обставинами життя. Проте, принаймні дві спільні ситуативні риси, які присутні в усіх випадках звільнення, можна легко визначити. Як правило, це наявність власного бажання співробітника до такого кроку або сторонні обставини чи чия то воля, на які людина не має змоги впливати.

Тож, причини чому люди звільняються з роботи, фактично дві, й виникаючи позапланово. Вони обидві здатні нанести суттєву шкоду нормальному розвитку бізнесу. Тим більш, до появи власного бажання звільнитися у працівників, легко може призводити будь-яка необачлива дія або бездіяльність керівництва. Помилки керування колективом стають особливо коштовними зараз, у ситуації із відчутним браком кадрів у різних сферах діяльності на вітчизняному ринку праці.

Відомо, що у ситуації сьогодення винен «відтік кадрів» за кордони України, та для того, щоб в робітників не виникали вагомі причини для звільнення, сучасним роботодавцям слід приділяти увагу професійному життю персоналу.

чому звільняється персонал

Чому вони звільняються?

Якщо, сортирувати звільнення відповідно узагальнених категорій, то головні причини звільнень робітників виглядають, приблизно, так:

  • незадоволення рівнем заробітної плати – 79% випадків;
  • неможливість «бачення» свого майбутнього разом з роботодавцем – 50%;
  • високий рівень конфліктності колег та керівництва – 37%;
  • затримання та «коливання» заробітної платні – 34%;
  • довготривалий термін роботи у «неофіційному» статусі – 20%;
  • напружений графік та жорсткі умови роботи – 19%.

За цими причинами можуть звільнятися не тільки серед нестатистичні робітники «без бачення» шляхів побудови кар’єри, але й перспективні співробітники, у випадках, коли їх неосвіченість у цьому питанні – є провиною керівництва.

Так, усім не вгодиш, й обурюватися рівнем зарплатні можна просто не маючи розуміння існуючих «розцінок». Та, навіть, при непоганих доходах, що вже рік не переглядалися керівництвом, рано чи пізно, але компанію почнуть покидати кращі працівники. Застій зростання зарплат, без зрозумілих пояснень, буде вважатися робітниками, як натяк на відсутність подальшого зростання у компанії та призведе до пошуків ними «нових можливостей». Такі причини звільнення з роботи можна не створювати, якщо регулярно спілкуватися з колективом, розуміти потреби та вимоги людей, а у випадку неможливості збільшення доходів найманих працівників, пояснити обставини та заплановані кроки для їх подолання.

Проявити здорову зацікавленість, керівнику слід й у напрямку допомоги розвитку робітників, як професіоналів та особистостей. Довготривала відсутність грамотних курсів чи тренінгів, також може «підказати» персоналу необхідність пошуків більш просунутого роботодавця. Такі заходи, є основами процесу тімбілдінгу, й про це має знати кожен HR.

Місія HR

До речі, відсутність грамотних спеціалістів на таких посадах – також часті причини звільнення працівників. Останнім часом, роль HR напрямку в ефективному розвитку будь-якого бізнесу, фактично підтверджується у самих різних робочих ситуаціях. Тож, витратити час на пошуки справжнього профі на цій посаді – крок, який окупиться швидким та правильним набором кадрів.

Не менш важливе для робітників й живе спілкування. У великих компаніях, цю місію виконують ті самі «ейчари». Готовність вникнути у проблеми людини та посприяти просуненню здатного працівника, які демонструє HR-співробітник, дарують робітникам відчуття небайдужості та зацікавленості в них з боку керівництва. Й це, одна з основних причин, за якими людина залишається у компанії, попри, навіть, більш цікаві пропозиції конкурентів.

Читайте також

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 грудень, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 грудень, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


Часто шукають

↑ Вгору