UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Причини звільнення співробітників

Причини звільнення співробітників

16.09.2019 862Автор: Олександр Мавлідінов
Причини звільнення співробітників

Причини звільнення співробітників

16.09.2019     862Автор: 

Зазвичай, причини звільнення співробітників – індивідуальні кроки людей, що продиктовані різними обставинами життя. Проте, принаймні дві спільні ситуативні риси, які присутні в усіх випадках звільнення, можна легко визначити. Як правило, це наявність власного бажання співробітника до такого кроку або сторонні обставини чи чия то воля, на які людина не має змоги впливати.

Тож, причини чому люди звільняються з роботи, фактично дві, й виникаючи позапланово. Вони обидві здатні нанести суттєву шкоду нормальному розвитку бізнесу. Тим більш, до появи власного бажання звільнитися у працівників, легко може призводити будь-яка необачлива дія або бездіяльність керівництва. Помилки керування колективом стають особливо коштовними зараз, у ситуації із відчутним браком кадрів у різних сферах діяльності на вітчизняному ринку праці.

Відомо, що у ситуації сьогодення винен «відтік кадрів» за кордони України, та для того, щоб в робітників не виникали вагомі причини для звільнення, сучасним роботодавцям слід приділяти увагу професійному життю персоналу.

чому звільняється персонал

Чому вони звільняються?

Якщо, сортирувати звільнення відповідно узагальнених категорій, то головні причини звільнень робітників виглядають, приблизно, так:

  • незадоволення рівнем заробітної плати – 79% випадків;
  • неможливість «бачення» свого майбутнього разом з роботодавцем – 50%;
  • високий рівень конфліктності колег та керівництва – 37%;
  • затримання та «коливання» заробітної платні – 34%;
  • довготривалий термін роботи у «неофіційному» статусі – 20%;
  • напружений графік та жорсткі умови роботи – 19%.

За цими причинами можуть звільнятися не тільки серед нестатистичні робітники «без бачення» шляхів побудови кар’єри, але й перспективні співробітники, у випадках, коли їх неосвіченість у цьому питанні – є провиною керівництва.

Так, усім не вгодиш, й обурюватися рівнем зарплатні можна просто не маючи розуміння існуючих «розцінок». Та, навіть, при непоганих доходах, що вже рік не переглядалися керівництвом, рано чи пізно, але компанію почнуть покидати кращі працівники. Застій зростання зарплат, без зрозумілих пояснень, буде вважатися робітниками, як натяк на відсутність подальшого зростання у компанії та призведе до пошуків ними «нових можливостей». Такі причини звільнення з роботи можна не створювати, якщо регулярно спілкуватися з колективом, розуміти потреби та вимоги людей, а у випадку неможливості збільшення доходів найманих працівників, пояснити обставини та заплановані кроки для їх подолання.

Проявити здорову зацікавленість, керівнику слід й у напрямку допомоги розвитку робітників, як професіоналів та особистостей. Довготривала відсутність грамотних курсів чи тренінгів, також може «підказати» персоналу необхідність пошуків більш просунутого роботодавця. Такі заходи, є основами процесу тімбілдінгу, й про це має знати кожен HR.

Місія HR

До речі, відсутність грамотних спеціалістів на таких посадах – також часті причини звільнення працівників. Останнім часом, роль HR напрямку в ефективному розвитку будь-якого бізнесу, фактично підтверджується у самих різних робочих ситуаціях. Тож, витратити час на пошуки справжнього профі на цій посаді – крок, який окупиться швидким та правильним набором кадрів.

Не менш важливе для робітників й живе спілкування. У великих компаніях, цю місію виконують ті самі «ейчари». Готовність вникнути у проблеми людини та посприяти просуненню здатного працівника, які демонструє HR-співробітник, дарують робітникам відчуття небайдужості та зацікавленості в них з боку керівництва. Й це, одна з основних причин, за якими людина залишається у компанії, попри, навіть, більш цікаві пропозиції конкурентів.

Читайте також

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

  • Розміщення вакансій на сайті Jobs.ua19 серпень, 2024

    Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.

↑ Вгору