Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Причини звільнення співробітників

Причини звільнення співробітників

16.09.2019 421Автор: Александр Мавлидинов
Причини звільнення співробітників

Причини звільнення співробітників

16.09.2019     421Автор: 

Зазвичай, причини звільнення співробітників – індивідуальні кроки людей, що продиктовані різними обставинами життя. Проте, принаймні дві спільні ситуативні риси, які присутні в усіх випадках звільнення, можна легко визначити. Як правило, це наявність власного бажання співробітника до такого кроку або сторонні обставини чи чия то воля, на які людина не має змоги впливати.

Тож, причини чому люди звільняються з роботи, фактично дві, й виникаючи позапланово. Вони обидві здатні нанести суттєву шкоду нормальному розвитку бізнесу. Тим більш, до появи власного бажання звільнитися у працівників, легко може призводити будь-яка необачлива дія або бездіяльність керівництва. Помилки керування колективом стають особливо коштовними зараз, у ситуації із відчутним браком кадрів у різних сферах діяльності на вітчизняному ринку праці.

Відомо, що у ситуації сьогодення винен «відтік кадрів» за кордони України, та для того, щоб в робітників не виникали вагомі причини для звільнення, сучасним роботодавцям слід приділяти увагу професійному життю персоналу.

чому звільняється персонал

Чому вони звільняються?

Якщо, сортирувати звільнення відповідно узагальнених категорій, то головні причини звільнень робітників виглядають, приблизно, так:

  • незадоволення рівнем заробітної плати – 79% випадків;
  • неможливість «бачення» свого майбутнього разом з роботодавцем – 50%;
  • високий рівень конфліктності колег та керівництва – 37%;
  • затримання та «коливання» заробітної платні – 34%;
  • довготривалий термін роботи у «неофіційному» статусі – 20%;
  • напружений графік та жорсткі умови роботи – 19%.

За цими причинами можуть звільнятися не тільки серед нестатистичні робітники «без бачення» шляхів побудови кар’єри, але й перспективні співробітники, у випадках, коли їх неосвіченість у цьому питанні – є провиною керівництва.

Так, усім не вгодиш, й обурюватися рівнем зарплатні можна просто не маючи розуміння існуючих «розцінок». Та, навіть, при непоганих доходах, що вже рік не переглядалися керівництвом, рано чи пізно, але компанію почнуть покидати кращі працівники. Застій зростання зарплат, без зрозумілих пояснень, буде вважатися робітниками, як натяк на відсутність подальшого зростання у компанії та призведе до пошуків ними «нових можливостей». Такі причини звільнення з роботи можна не створювати, якщо регулярно спілкуватися з колективом, розуміти потреби та вимоги людей, а у випадку неможливості збільшення доходів найманих працівників, пояснити обставини та заплановані кроки для їх подолання.

Проявити здорову зацікавленість, керівнику слід й у напрямку допомоги розвитку робітників, як професіоналів та особистостей. Довготривала відсутність грамотних курсів чи тренінгів, також може «підказати» персоналу необхідність пошуків більш просунутого роботодавця. Такі заходи, є основами процесу тімбілдінгу, й про це має знати кожен HR.

Місія HR

До речі, відсутність грамотних спеціалістів на таких посадах – також часті причини звільнення працівників. Останнім часом, роль HR напрямку в ефективному розвитку будь-якого бізнесу, фактично підтверджується у самих різних робочих ситуаціях. Тож, витратити час на пошуки справжнього профі на цій посаді – крок, який окупиться швидким та правильним набором кадрів.

Не менш важливе для робітників й живе спілкування. У великих компаніях, цю місію виконують ті самі «ейчари». Готовність вникнути у проблеми людини та посприяти просуненню здатного працівника, які демонструє HR-співробітник, дарують робітникам відчуття небайдужості та зацікавленості в них з боку керівництва. Й це, одна з основних причин, за якими людина залишається у компанії, попри, навіть, більш цікаві пропозиції конкурентів.

Читайте також

  • Чому не виходить знайти відповідного кандидата22 жовтень, 2019

    Пошук потрібного спеціаліста в компанію - справа не із легких. На цьому шляху менеджерам з персоналу чи самим роботодавцям приходиться зіткатися з різними труднощами. Одним з яких і є складність знайти кандидата, який би відповідав вашим потребам стовідсотково. Більшість роботодавців скажуть, що причиною є слабкий український ринок праці спеціалістів. І тільки досвідчені роботодавці почнуть шукати причини в методиці власного пошуку. Це актуальне питання для всіх, хто зіткається з відбором робочого персоналу в компанію.

  • Перекваліфікація: як правильно перейти в іншу професію?22 жовтень, 2019

    Треба розібратися, чим людина хоче або може займатися. У такому важливому питанні, більше не можна робити помилок, втрачаючи дорогий час

  • Історія успіху: Цирк сонця бродячого артиста22 жовтень, 2019

    Унікальним театр зробило незвичне поєднання циркової дії та театрального виступу, про втілення якого, більш ніж 17 років мріяв Лалиберте.

  • Як гармонічно поєднувати підробіток і основну роботу?21 жовтень, 2019

    Бухгалтери та дизайнери, копірайтери та консультанти, креативні робітники або спеціалісти з підбору кадрів: представники цих спеціальностей, можуть мати до десяти клієнтів одразу, якщо встигають надавати якісні послуги всім ним

  • Як одразу привчити колег не спізнюватись на роботу20 жовтень, 2019

    Як тільки в компанії з’являється новий робітник, то він з самого початку вмотивований приходити на роботу вчасно. Але рутинні повсякденні задачі втомлюють спеціаліста та примушують лінуватися та запізнюватися на роботу. Якщо роботодавець не ставить вчасний прихід на роботу за обов’язкове правило, то рано чи пізно це питання постає гостро. Тому вихід - одразу встановлювати правила в компанії, порушення яких веде до відповідальностей та покарань.

↑ Вгору