«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Давайте розглянемо, як дбати про співробітників у 2023 році, і які класичні та сучасні тенденції в сфері праці стануть надійним підґрунтям для тих українських роботодавців, які хочуть піклуватися про співробітників не лише на словах, а й на ділі.
Згідно зі статистичними даними багатьох досліджень, ефективно працювати незалежно від умови та атмосфери в компанії можуть лише 10% співробітників. Всі інші потребують додаткових стимулів та заохочень, щоб залишатися стабільно результативними.
Майже місяць вся Україна живе у нових реаліях. Терористичні обстріли росією важливих об’єктів критичної інфраструктури призвели до регулярних відключень світла. Але працювати потрібно, адаптовуватися до нових реалій і пережити цей складний час теж потрібно. Тому давайте з’ясуємо, як організувати своє робоче місце, якщо немає світла.
Більшість підприємців намагаються відновити фокус команди не тільки на присутність, а й на результат.
Стурбовані роботодавці показниками стресу, перевантаженості працівників прагнуть покращити самопочуття співробітників, зекономити їх особистий час та навчити кожного співробітника цінити час.
Портал з працевлаштування Jobs.ua нагадує, що здаватися не потрібно за жодних обставин. Ми говоримо зараз про робочі ситуації. Одним з яскравих прикладів може слугувати випадок з американцем, якого взяли на роботу в Google… з 39 спроби. Розказуємо, як так сталося і які уроки можна видобути усім нам з цієї ситуації.
Кранчі – це перепрацювання на робочому місці. Причому тривалі, які продовжуються сесіями по декілька тижнів, а то й місяців. І ніби для компанії такий стан справ мав би бути до душі, адже людина, яка більше працює, виконує, за логікою, більше роботи. Але чи дійсно кранчі – це настільки добре? Пропонуємо в цій публікації обговорити це питання, а також торкнутися деяких моментів, що стосуються ефективного тайм-менеджменту.
Чим роботодавець може підтримати своїх працівників під час воєнного стану, читайте в цій статті на Jobs.ua.
Після тривалої перерви в кар’єрі не кожен співробітник може відразу повернутися до повноцінної роботи. Обставини, які призвели до перерви в кар’єрному розвитку, теж різняться між собою. Розглянемо, як підтримати співробітника після перерви в кар’єрі, враховуючи різні життєві ситуації, які змусили його перервати професійну діяльність.
Jobs.ua має для вас практичні поради, які звички слід мати керівникам та лідерам, щоб побудувати сприятливу атмосферу та дружні стосунки.