Сподобатися людині, яка приймає на роботу, можна і через екран монітору. Але через власне хвилювання можна припуститися певних помилок, які можуть негативно відбитися на самій співбесіді. То як пройти онлайн-співбесіду правильно? Jobs.ua мають для вас декілька дієвих порад.
Пандемія коронавірусу перевела формати багатьох зустрічей у віртуальний режим. Не оминула вона й співбесіди. Для когось подібний формат зустрічі став полегшенням, для когось – ні, але про кілька моментів варто пам’ятати. І найперше – оберіть комфортне місце для проведення онлайн-співбесіди. Це може бути ваша кімната, робочий кабінет або навіть кухня – головне, щоб ви почувалися комфортно і впевнено.
Чи працюватимете ви надалі віддалено, чи будете відвідувати офіс після працевлаштування, але обов’язково підготуйте свій домашній простір для зустрічі. Якщо це спальня, то що на задньому фоні не повинно бути розкиданого одягу чи незастеленого ліжка. Якщо ж ви оберете кухню (і такий варіант може бути), то свистіння чайника чи булькання смачної страви в каструльці аж ніяк не стане чудовим супроводом для вашої бесіди.
Потурбуйтеся про те, щоб у приміщенні було достатньо світла. Вимкніть звук на телефоні, щоб він не заважав онлайн-спілкуванню.
Всідатися в костюмі з краваткою перед монітором не обов’язково, але й доволі вільний одяг обирати теж не потрібно (наприклад, футболки зі смішними принтами чи малюнками 18+). Як і брудний одяг, який справить тільки негативне враження.
Офіційний одяг буде доречним, тому найкращий варіант – це акуратно напрасована сорочка/блузка, і штани/спідниця, якщо вам доведеться підвестися під час розмови. Адже може таке трапитися, що під час бесіди виникне потреба покинути робоче місце (наприклад, щоб знайти і показати свій диплом). Тому в спідній білизні проходити онлайн-співбесіду точно не потрібно.
Стандартні фрази – це те, що завжди ріже вухо людям, які проводять співбесіди. Вони вже стільки їх наслухалися за життя, що фрази на кшталт: «Я відповідальний і цілеспрямований» не скажуть їм геть нічого нового. Обов’язково підготуйтеся до прохання: «Розкажіть про себе». Кількахвилинної розповіді буде достатньо, і найкраще для вас, якщо вона буде приправлена цікавими фактами. І навіть дрібкою гумору, бо гумор здатен викликати симпатію навіть по інший бік екрану.
Розкажіть про успішні проекти з попередньої роботи, якщо такі були. Продемонструйте свої найкращі якості за допомогою конкретних прикладів. Будьте готові до того, що вас запитають про те, чому ви покинули попередню роботу, і чому ви хочете працювати саме в їхній компанії. Знову ж таки, нестандартні відповіді – це найкращий бонус до вашого зарахування на омріяну посаду.
Як і на «живій» співбесіді, важливо розповісти, чим ваша кандидатура буде цінною для компанії. Адже вас наймають для того, щоб компанія могла й надалі ефективно розвиватися, і ваші здібності повинні стати їй в нагоді. Якщо ви зможете впевнено і переконливо повідати про свою цінність для компанії, шанси отримати саме цю роботу збільшаться багатократно.
Ось і всі найважливіші поради, як пройти онлайн-співбесіду правильно. Пам’ятайте, що ваша впевненість і вміння гарно висловлюватися гарантовано виправдають ваші сподівання. І сподівання майбутнього роботодавця.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.