UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. Речі, які можуть зруйнувати вашу кар’єру

Речі, які можуть зруйнувати вашу кар’єру

15.07.2021 660
Речі, які можуть зруйнувати вашу кар’єру

Речі, які можуть зруйнувати вашу кар’єру

15.07.2021     660

Припуститися помилки на роботі можна цілком випадково. Або через обставини, які від нас не залежать. Тобто речей, які можуть зруйнувати кар’єру, позбавити вигідної посади і т.д. – насправді може виявитися предостатньо. Тож давайте розберемося, яких моментів варто остерігатися, щоб не переживати за свою кар’єру.

Що кажуть соціологічні дослідження?

Опитування компанії VitalSmarts свідчать: чотири з п’яти респондентів – тільки вдумайтеся, чотири з п’яти! – зазначали, що ставали свідками прикрих випадків на роботі, коли їхні колеги через допущену помилку ставили під удар свою кар’єру. А більше половини учасників анкетування (61%) зазначали, що через власні помилки, допущені на робочому місці, їхнє просування по службі суттєво гальмувалося. А в окремих випадках погіршувалися стосунки з колегами або навіть доводилося платити своєю репутацією. Репутація взагалі доволі крихка річ – можна роками працювати на неї, а одна фатальна помилка – і з нею можна розпрощатися. Тому власну репутацію варто берегти як зіницю ока, чи не так? Іноді втратити її – означає втратити все.

Нижче зібрані найтиповіші помилки, які можуть зруйнувати вашу кар’єру. Пам’ятайте про них, якщо впевнено хочете рухатися кар’єрними сходинками нагору, а якщо й призабудете щось – ви завжди можете звернутися до цієї статті.

Ігри в політиків

Політика по замовчуванню – брудна справа. Навіть видатним політичним діячам минулого доводилося іноді «бруднити руки», щоб виторгувати щось на свою користь. Але у вас на кону – не доля держави, тому намагайтеся вибудовувати приязні стосунки з усіма колегами. Звісно, з токсичними людьми чи з вічними скигліями так не вийде: з такими людьми не варто вступати в надто приязні стосунки, інакше вам постійно доведеться терпіти їхній нестерпний характер.

Інтриги, скандали, хитросплетіння стосунків всередині колективу – намагайтеся уникати всіх цих непевних речей. Коли вас намагаються втягнути в якусь авантюру – дружити проти когось, непомітно «встромити» палицю комусь в колесо – добре подумайте, чи воно вам потрібно. Можливо, дуже хитрий співробітник просто хоче використати вашу дружелюбність і довірливість, щоб отримати свої власні дивіденди, а вас потім виставить крайнім. Воно вам потрібно? Найкраще, що можна зробити – це триматися осторонь від подібних справ.

Забудьте про нездійсненні обіцянки

Іноді буває так, що хочеться добре зарекомендувати себе перед начальством (чи навіть колегами), тому зопалу можна дати занадто грандіозну обіцянку, а потім картатися, як її виконати. Так, в момент обіцянки може видаватися, що вам ця обіцянка по силам, але завжди – завжди! – зважуйте свої слова і особливо обіцянки, перш ніж їх висловити вголос. Бо потім від своїх слів не вдасться викрутитися, і, виходить, ви самі себе можете загнати на слизьке. Або в глухий кут – кому яка метафора більше подобається.

Та й взагалі, давати нездійсненні обіцянки будь-кому – це погана стратегія. Ви обов’язково опинитеся в програші в довготривалій перспективі, адже люди, яким ви в екзальтованому настрої наобіцяли щось нереальне, обов’язково візьмуть собі на замітку, що ви не тримаєте свого слова. Адже, по великому рахунку, все наше життя тримається на певних зобов’язаннях. Перед начальством і компанією – одні зобов’язання, перед сім’єю і друзями – інші. Хіба вас будуть поважати інші люди, якщо ви даєте нездійсненні обіцянки? Ні, звісно. Можливо, хтось вголос про це не скаже, але повірте – запам’ятають це і, можливо, пригадають колись у майбутньому, причому у найбільш незручний для вас момент. Тому у ваших силах убезпечити себе від подібних речей у майбутньому вже зараз.

Ви занадто розслабились

Мається на увазі, що ви досконало вивчили ваші робочі обов’язки, виконуєте багато справ на автоматі, тому почали призабувати за власний саморозвиток. Але в нашому динамічному світі це теж поганенька стратегія. Тому вчіться дізнаватися щось нове, опановуйте іноземні мови – звісно, наскільки це можливо у вашому становищі. Самовдосконалення і все, що з ним пов’язано (інтелектуальний, фізичний, духовний розвиток) – це питання повинно значитися у вашому щоденному списку справ.

Страх перемін

Прийміть той факт, що постійні зміни – це запорука успіху. Світ не стоїть на місці, і ви не стійте на одному місці. В сучасному світі успішними є ті співробітники, які з легкістю пристосовуються до мінливих робочих умов. Побоюючись перемін, ви самі накидаєте на себе кайданки, від яких буває складно позбутися. Все розвивається, все прогресує, і усвідомлення цього моменту значно спростить вам життя.

Страх перемін

Надмірна самовпевненість

Через надмірну самовпевненість і самозакоханість багато історичних персоналій поплатилися своєю кар’єрою. Безперечно, потрібно відчувати впевненість у собі – і не стосується не тільки робочих ситуацій – але мова саме про самовпевненість, тобто значну переоцінку своїх сил і можливостей.

Розвивайте емоційний інтелект!

Про важливість емоційного інтелекту ви, напевно, уже чимало чули. І справді – це вміння подарує вам чимало можливостей в житті; вміти правильно взаємодіяти з іншими людьми – це справжнє мистецтво, і цьому мистецтву можна запросто навчитися. Низький рівень емоційного інтелекту означає, що така людина – нестримана на слова, легко піддається негативним емоціям і так само легко виходить із себе в буденних, здавалося б, ситуаціях. З такими людьми некомфортно працювати, тому невміння стримати себе, свої емоції – це одна з тих прикрих речей, які можуть запросто зруйнувати вашу кар’єру.

Надмірні лестощі начальству

Багато начальників полюбляють тримати підлабузників коло себе, бо такі люди завжди намагаються догодити начальству по найменшому проханню. І доносять на інших колег – це само собою зрозуміло. Але надмірне підлабузництво, а також підлість і підступність по відношенню до інших колег можуть зіграти злий жарт. В майбутньому хтось із колег може швидше просунутися по кар’єрних сходах, і він обов’язково пригадає такому підлабузнику якусь непевну ситуацію, в яку він був колись втягнутим. Тому такі речі дійсно можуть зруйнувати вашу кар’єру. Так, всі ми хочемо подобатися начальству, але підлабузництво – це не найкращий шлях нагору. Далеко не найкращий. Набагато краще – пробиватися наверх за допомогою власних вмінь, навичок і талантів.

Отже, які висновки можна зробити з усього вищесказаного? Розвиваючи себе, активно займаючись саморозвитком, ви не лише будете почуватися впевненішими в будь-яких робочих ситуаціях, а й зможете уникнути таких речей, які зашкодять вашій кар’єрі.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору