UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Що потрібно взяти на співбесіду

Що потрібно взяти на співбесіду

20.08.2020 2197
Що потрібно взяти на співбесіду

Що потрібно взяти на співбесіду

20.08.2020     2197

Співбесіда: які речі необхідно взяти на першу зустріч із роботодавцем

Пошук роботи – актуальне питання, яке необхідно розв’язувати практично кожному на певному життєвому етапі. Правильно організований процес пошуку, використання комплексу методів моніторингу ринку, градації пропозицій від роботодавців, створення індивідуальної стратегії та вдалої самопрезентації дозволять у максимально короткий термін знайти перспективні оголошення від рекрутерів.

Ключовий момент – отримання запрошення на співбесіду. Бажання зустрітися особисто вказує на зацікавленість, певні шанси отримати бажане місце. Щоб досягнути успіху, важливо правильно підготуватися до розмови, продумати тактику поведінки, психологічно налаштуватися на позитив. Уникнути непорозумінь, неоднозначних моментів, незручного становища допоможуть найнеобхідніші на співбесіді речі, які вчасно стануть у пригоді.

Значення та цілі співбесіди

Співбесіда або інтерв’ю – один із базових елементів процесу працевлаштування. Особиста зустріч необхідна для того, щоб об’єктивно оцінити потенційного працівника, його особистісний, трудовий потенціал, кваліфікацію, ділові якості, зрозуміти конкурентні переваги. Співбесіда буває кількох видів, класифікації створені на базі таких характеристик:

  • місце проведення (безпосередньо компанія, агентство);
  • порядковий номер (чим солідніша організація, тим більше співбесід із керівниками різного рівня, як правило, потрібно буде пройти);
  • рівень спеціаліста, який проводить зустріч (ним може бути співробітник кадрового агентства, відділу кадрів, начальник відділу, керівник);
  • кількість претендентів, які беруть участь (індивідуальна, групова) або рекрутерів (індивідуальна, колегіальна);
  • структура (жорстка – за чітким планом або вільна).

Інтерв’ю може проходити у форматі особистої зустрічі чи онлайн, розмова часто має не ділову, а світську, навіть дружню тональність. Важливо розуміти, що всі питання ставляться не просто так, а з певною метою, насамперед для того, щоб зрозуміти, чи зможе кандидат виконувати свої обов’язки, вписатися в корпоративну культуру компанії.

Як правильно підготуватися до співбесіди

Якісна підготовка до співбесіди – запорука впевненості та страховка від багатьох непередбачених ситуацій, незручних моментів. Це чудовий шанс вдало презентувати себе, зробити акцент на найбільш вигідних позиціях. Ми пропонуємо розглянути такі формати підготовки до зустрічі з роботодавцем:

підготовка до зустрічі

  1. Аналіз компанії.

Важливо зрозуміти специфіку діяльності організації, уточнити перелік продуктів чи послуг, приблизно оцінити позиції серед конкурентів, ознайомитися з місією, корпоративною культурою. Ці дані практично завжди розміщені на офіційних сайтах компаній.

  1. Вибір одягу.

Комплект повинен мати діловий стиль. Потрібно впевнитися, що речі не виглядають заношеними, пасують до фігури, у них комфортно. Не варто вибирати занадто моделі, що занадто облягають, слід уникати варіантів із глибоким декольте, коротких спідниць. Аксесуарів повинно бути по мінімуму, макіяж – стриманий, парфуми – ледве відчутні. Варто надавати перевагу темним, нейтральним тонам.

  1. Манера поведінки.

Важливо проаналізувати власну міміку, жести, стиль ходьби, продемонструвати собі їх перед дзеркалом. Буде корисним записати фрагмент уявної розмови на диктофон і прослухати тембр голосу, оцінити, наскільки грамотна мова, як впевнено все звучить.

Також необхідно звернути увагу на культуру мовлення, знання ділового етикету й обов’язково – підготувати найважливіші речі для бізнес-зустрічі. Не потрібно запізнюватися, приходьте за 10-15 хв до вказаного часу.

Що варто взяти з собою на співбесіду

Найголовніше, що потрібно зробити перед співбесідою, – це консолідувати свій особистісний, трудовий потенціал і гарно відпочити. Важливо попередньо підготувати деякі речі, які стануть у пригоді під час інтерв’ю, не дадуть розгубитися та збережуть впевненість у собі:

  1. Документи (паспорт із фотокарткою, документи про освіту, трудова книжка, кілька екземплярів резюме, листи з рекомендаціями, зразки робіт, перелік орієнтовних питань роботодавця та приблизні відповіді – усе поміщаємо до однієї папки із презентабельним дизайном).
  2. Ручка та блокнот (можливо, під час бесіди знадобиться щось зафіксувати).
  3. Вода.
  4. Наручний годинник.

під час інтерв’ю

На співбесіду краще не брати мобільний телефон, особисті речі, покупки. Табу – це їжа та напої. Щоб залишити хороше враження, потрібно не забувати про ввічливість при спілкуванні з працівником будь-якого рангу. Сідати варто лише тоді, коли співрозмовник запропонує, а нестійкі предмети (наприклад, кейс, сумку, портфель) треба відразу поставити на коліна або поруч зі стільцем. Найкращий спосіб підготуватися до інтерв’ю – продумати можливі тактики його проведення та способи акцентування уваги на своїх позитивних сторонах.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору