Поофесійні досягнення - головний показник успіху спеціаліста. Саме цей показник цікавить більшість роботодавців в резюме та на співбесіді. Але не у всіх спеціалістів існують успіхи в професійній діяльності. До того ж, де-які спеціальності не враховують кар’єрного росту, тому підпорядкувати свої професійні досягнення досить складно. Що в такому випадку робити спеціалісту?
Чи помічали ви коли-небудь, як де-які люди можуть преподнести свої навіть незначні успіхи. Де-хто можуть впізнати і себе, працьовиту та сором’язливу людину, яка не звикла хвалитися своїми успіхами перед усіма. Багато хто з психологів радять вчитися хвалитися своїми успіхами і розповідати про них. Це, до речі, допомагає впоратися з багатьма шкідливими рисами: замкнутість, сором’язливість, відчуженість в колективі. Психологи також відзначають, що така практика допомогає знаходити навіть невеличкі успіхи та досягнення в своїй роботі.
Для найпісимістичніших спеціалістів ми підібрали декілька способів знаходити досягнення та успіхи в своїй роботі. Перше з чого можете розпочати, то це задати собі питання: «Чим саме в своїй роботі чи професійній діяльності можете пишатися за певний проміжок часу?». Впевнені, у вас буде чим похвалитися. Наступним способом, як ви вже могли зрозиміти стане - пошук навіть найменших результатів в роботі. Сюди можуть входити успішне завершення якогось проекту, отримання нових умінь чи вдосконалення вже набутих. Щоб навчитися знаходити ці досягнення, заведіть щоденник досягненнь і робіть записи кожен день, чого ви досягли за сьогодні. Навіть якщо сьогодні закрили повсякденні завдання швидше ніж вчора, відначте це в своєму записничку. Ще один зі способів навичится знаходити успіхи в смвоїй роботі - це питати оточуючих про свої успіхи та сильні сторони. Якщо ви будете знати сильні сторони, зможете у майбутньому їх покращити або збільшити. І ще одна порада - не покладайтпе своїх зусиль ніколи досягти успіху в роботі. Шукайте нові шляхи та способи самореалізації.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?