Відомо, що кожна співбесіда – це трохи дуель. Ну, не справжня звичайно, але такий собі двобій сумлінь та сподівань, переможцем у якому виходить той, хто виявився краще підготовленим.
Це означає, що навіть те, що надіти на співбесіду має велике значення. Більш того, обізнані люди кажуть, що правильне вбрання до такого інтерв’ю, може у багатьох випадках зробити «всю складну справу» за самого кандидата.
У рекомендаціях про те, як правильно одягнутися на співбесіду, головне зазначити той факт, що вибір одягу та аксесуарів у такому випадку – дуже особистий крок. При тому, що «особистість» тут задається, насамперед, тією роботою, яку ви сподіваєтесь виконувати.
Погодьтеся, що шукаючи творчі напрямки роботи та, навпаки, бажаючи працювати у фінансовому чи юридичному напрямку, людина не може виглядати однаково. Бо, одяг для співбесіди сценаристом, просто має бути іншим, ніж те вбрання, яке вдягає професійний біржовий брокер, наприклад.
У той же час, незважаючи на індивідуальність, яка визначається тим напрямком у якому ви шукаєте роботу, певний та загальноприйнятий дрес-код для співбесіди, все ж таки існує.
Давайте, подивимось, на те, що личить у більшості випадків інтерв’ю. Від вашого розуміння, як краще одягнутися на співбесіду, дійсно може таки залежати її загальний результат.
Часто, для того, щоб зрозуміти як одягнутися на співбесіду, багатьом з нас вистачає подивитися на фото в інтернеті, показане у рамках такого пошуку. Тут, звичайно, можна посперечатись але все ж таки, копіювання стилю, що демонструє більшість каринок за пошуком «одяг для співбесіди», може допомогти.
Наслідуючи такий «взірець», звісно треба не намагатися скопіювати все його вбрання. Достатньо взяти до уваги загальний стиль одягу, його колір та необхідний «напрямок» обов’язкових аксесуарів.
Щодо кольору того, що ви бажаєте вдягнути на співбесіду, існує кілька стандартних порад.
По-перше: як потрібно виглядати на співбесіді? Мабуть, у будь-якому випадку, впевнено та «по діловому».
Тому, сірий колір костюму чи окремих елементів одягу, наприклад, піджака або сорочки, буде доречний та вноситиме свою частку у позитивний фінал інтерв’ю.
Синій колір – краще використовувати, коли ви прагнете отримати керуючу пораду. Саме він символізує певне лідерство особи та чималу «ділову хватку». Ну, а який ще одяг для співбесіди потрібен майбутньому керівнику?
Непогано працює фіолетовий колір, якщо ваша бажана робота знаходиться певною мірою у творчій сфері. Навряд чи, така творча особистість, як художник, буде взагалі перейматися тим, як правильно одягнутися на співбесіду. Проте, менеджер з маркетингу, має демонструвати не тільки «сухість» ділового підходу, но й певну творчу складову особистості. Саме для таких випадків знадобиться фіолетова сорочка чи краватка.
Інші кольори, зокрема, яскраві, краще залишити для інших випадків вашого життя. Навіть намагання виглядати позитивно та «сонячною людиною», втілене у відповідних кольорах, скоріше стане головним дратівником ваших опонентів, які можуть врахувати це, як недоречний прояв відсутності смаку та поваги.
Насправді, для того щоб те, що надіти на співбесіду, ефективно спрацювало, зовсім не потрібно відповідати якимось стандартам.
Проте, то, як ваш одяг виглядає на вас – дуже важливо для того, щоб ваш образ мав успіх. Тому, готовлячись до того, як потрібно виглядати на співбесіді, зверніть увагу на те, як речі «сидять» на вас. Якщо, певна незграбність чи мішкуватість вбрання впадає в око, не зволікайте й міняйте обраний одяг.
Краще не вразити опонентів своїм «найбільш коштовним костюмом», якщо він став замалий чи завеликий. Пам’ятайте, що прислів’я у якому нас «зустрічають по одягу» працює, й дуже важливо не виглядати смішно.
С одного боку – це дуже правильно, акцентувати на тому, що у вас «з усіх боків» гарне. Але, тут також, до рішень треба підходити дуже обережно.
Не є таємницею, той факт, що дійсно приємна зовнішні, у тому числі, людина, має багато шансів «пройти далі», навіть за умови браку якихось професійних навичок, наприклад. Але не у кожній ситуації, макіяж, що акцентує погляд на «гарних очах» може бути доречним чи, не скрізь стане зрозумілим занадто оголена шия милої панянки чи, навіть, її руки. Чоловікам, які довго працювали над створенням справжньої кремезної чоловічої статури, залишається й зовсім, тільки сподіватися, що цю «кращу рису» зможе підкреслити вправно сидячий на них костюм.
Тож, підбираючи, як краще одягнутися на співбесіду та намагаючись акцентувати на власних «фішках» фігури чи обличчя, не зробіть тим самим гірше!
Втім, не слід забувати й те, що не потрібно вдягати на таку зустріч, як співбесіда.
По-перше, це той одяг, який не є діловим та має певні «нескромні» ознаки. Але, навіть, якщо ви не у шортах або ваша спідниця має «чемну» довжину, зверніть увагу на те, якими аксесуарами, ви доповнили вбрання.
Підбираючи те, як одягнутися на співбесіду, не обирайте коштовних прикрас чи дуже дорогих гаджетів. Вважається нескромно демонструвати важкі золоті прикраси чи прикрашати себе, чимось, геть епатажним та дуже яскравим. Не доречно, коли особа, що має на собі прикрасами суму, яка перебільшує можливу зарплатню, передбачену вакансією, сперечається щодо цієї суми, наполягаючи на необхідність отримувати «не менш ніж».
Проте, простота одягу, також має свої межі. Навіть, якщо ви «ідейний творчій персонаж», звичні вам діряві джинси чи розтягнутий светр, вряд чи допоможуть завершити бажаний «лук». Скоріше за все, вас мовчки віднесуть до тих неохайних людей, що здатні своїм неочікуваним виглядом тільки скоювати незручності оточуючим. Або не розуміють про повагу та те, як виглядати на співбесіді правильно.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».