Государственная служба статистики сообщает об очередном увеличении средней зароботной платы в Украине. Jobs.ua узнал, что по данным Службы, средняя заработная плата украинцев в период с января по май 2017 года, по сравнению с таким же периодом прошлого года увеличилась до 6 494 гривен (на 36,8%).
Что касается сфер деятельности, то самыми высокими оказались зарплаты в сфере авиатранспорта, которые за прошедший пениод текущего года составили, в среднем, 27 399 грн, показав рост на 25,4% по сравнению с пршлогодним аналогичным периодом.
Еще одними из наиболее высокооплачиваемых сфер отечественной деятельности оказались финасовая и страховая сферы. Здесь, за тот же период времени (январь-май), уровень средних заработных плат достиг показателей в 12 256 гривен, увеличившись на 24,6% по сравнению с 2016 годом.
В то же время, Госстат указал и сферы, имеющие самые низкие показатели зарплат. Такими оказлись направления почтовой и курьерской деятельности. Даже то обстоятельство, что зарплаты здесь увеличились в текущем году, в среднем, на 36,6%, их показатели составили цифру всего в 3 488 гривен.
Напомним, что не так давно, министр социальной политики Украины, Андрей Рева, заявлял о решенном вопросе с повышением средний зарплаты в стране до показателей в 7 100 грн (37%) уже до конца текущего 2017 года.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.