Женщины, испытывающие хронический стресс на работе, на 30% чаще заболевают раком груди по сравнению с теми, чья работа не сопряжена со стрессами, сообщают MEDновости.
К такому выводу пришли шведские и британские ученые по результатам исследования, в котором было задействовано 36 тысяч работающих женщин в возрасте 30-50 лет. Участниц, проживающих в Швеции, наблюдали в период с 1990 по 2004 год. За это время у 767 женщин был диагностирован рак груди.
После учета таких факторов, как уровень потребления алкоголя, количество детей, вес и возраст, ученые пришли к выводу, что у женщин, испытывающих хронический стресс на работе, риск рака груди повышается на треть. Последнее относилось только к женщинам, находившимся на работе полный день, сообщила руководитель исследования Ханна Купер (Hannah Kuper).
Механизм влияния стресса на развитие рака груди до конца не ясен. Ученые предполагают, что определенную роль играет гормон эстроген, уровень которого может повышаться при хроническом стрессе. Повышенный уровень эстрогена считается фактором риска рака груди.
Согласно другой теории, развитию рака способствует нездоровый образ жизни: женщины в состоянии хронического стресса нередко курят и не занимаются спортом. Кроме того, стресс может ослаблять иммунную систему, что может сказываться на сопротивляемости онкологическим заболеваниям, сообщила Купер.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.