Друга половина квітня поточного 2020 року продемонструвала нові тенденції на вітчизняному ринку праці, що з’явилися завдяки впливу карантину на економіку України. Вимушена пауза у роботі стала для багатьох роботодавців, буквально, фатальною, призводячи до закриття бізнесів, втрати українцями робочих місць та урізанню заробітної платні.
За інформацією Jobs.ua, на цей час у столичній службі зайнятості нарахували трохи більше ніж 8 000 актуальних вакансій. Зрозуміло, що для звичних апетитів київського ринку праці – це краплинка у морі, й статистика каже про зменшення кількості робочих пропозицій на 34% у порівнянні з тим самим періодом минулого року. Наразі, на одне вакантне місце у столиці мають претендувати майже в два рази більше мешканців Києва, що шукають працевлаштування.
Разом із зменшенням попиту на працівників, суттєво звузився спектр напрямків діяльності, що потребують нові кадри.
При тому, що у столиці найбільше всього кандидатів на одну вакансію у законодавчий сфері, напрямку ТОП-менеджменту та управління, сьогодні більш затребувані зовсім інші професії, зокрема кваліфіковані робітники «з інструментом» та представники спеціальностей «без кваліфікації». А, саме у цих напрямках, претендентів серед непрацевлаштованих менш за все.
Також, київським медичним закладам бракує медсестер, а ц сфері транспорту –кваліфікованих досвідчених водіїв.
Наразі, в столиці більш за все затребувані такі робітничі професії та посади:
У той самий час, формат фрілансу набирає обертів, як в Україні, так й в її столиці. До речі, наша країна впевнено тримається(входить до п’ятірки) поруч з іншими світовими державами, що лідирують за темпами зростання такого віддаленого формату праці.
Обмежувальні карантинні заходи та необхідна ізоляція по домівках, рекордно прискорили зростання кількості українських працівників – фрілансерів. Цікаво, що на думку багатьох експертів, із подовженням терміну карантину, арифметично зростає ймовірність того, що майже третина офісних працівників, зокрема, представників творчих та супутніх професій, не повертатимуться у подальшому до офісів, взагалі.
Певну зручність такого формату роботи, вже встигли відчути не лише наймані робітники, а й роботодавці, коли побачили чималу економію коштів, які раніше, компанії витрачали на утримання офісів та забезпечення робочих місць усім необхідним, включаючи інтернет зв'язок, теплопостачання та електроенергію.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.