Как сообщает агентство Associated Press, на такой шаг японская компания пошла, чтобы избавится от растущей критики в свой адрес и имиджа "корпорации трудоголиков".
Поводом для этого решения послужило постановление японского суда, обязавшее правительство выплатить компенсацию вдове рабочего завода Toyota, который умер вследствие постоянных переработок. Перед тем как "упасть от изнеможения прямо на рабочем месте" менеджер среднего звена Кеничи Ючино (Kenichi Uchino) перерабатывал более 80 часов ежемесячно в течение полугода, а в последний месяц трудился сверхурочно 114 часов.
Toyota известна в Японии как компания, с успехом применяющая в производстве идеи своих работников по сокращению издержек и повышению эффективности труда, что принято называть японским словом "кайзен" ("kaizen"). Менеджмент и конвейерные рабочие заводов регулярно принимают участие в заседаниях, получивших название "QC Circle" (сокращение от Quality Control Circle - групповой контроль качества), проводимых во внеурочное время.
Toyota намерена увеличить выплаты за такие встречи: сейчас оплачиваются только два часа переработки, с июня 2008 года выплаты компенсируют большее количество часов. Однако в компании отказались назвать новый оплачиваемый временной лимит "QC Circle", а также убытки, которые в связи с новыми правилами неизбежно понесет концерн.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.