Бажання отримати більшу заробітну платню за роботу, тим більш, бажання обґрунтоване, є цілком нормальним для людини, яка певний тривалий час робить свою справу або має певні видатні результати свого труда.
Проте, більшість роботодавців можуть не зважатиме на це або «відзначати» заслуги робітника менш цінними одноразовими «бонусами». До речі, така поведінка з боку того, хто наймає працівників, також, цілком нормальна. Роботодавець пропонує таку винагороду, яка влаштовує саме його, й тільки після прямого прохання працівника про підвищення заробітної платні, більшість роботодавців починають розглядати можливість виконання обумовленого запиту.
Звичайно, перш ніж просити підвищення заробітної платні, треба мати певні факти, які можуть обумовити таке прохання. По перше, це видатні результати в роботі або довгострокова робота на посаді, оплата якої не збільшувалася протягом тривалого часу чи інші фактичні досягнення, що можуть стати обґрунтуванням запиту працівника на підвищення заробітної платні. Буває й так, що робітник дізнається про суттєве збільшення оплати його праці, яке відбулося на самому ринку праці у даній спеціалізації або робітник точно знає, що отримає більше при переході до роботи на конкурентів, але не хоче залишатиме «свою» компанію.
Як би там не трапилося, але якщо ви маєте сенс розмовляти з керівництвом про збільшення вашої заробітної платні, не зволікайте від цієї бесіди, проте, пам’ятайте, що й саму розмову треба будувати правильно, ретельно підбираючи фрази, які можна або не бажано казати у такій розмові.
Вирішивши самостійно ініціювати розмову з керівником про збільшення оплати вашого труда, не забувайте про певні правила такої розмови й наводить «діючи» аргументи, які працюватиме на користь реального збільшення заробітної платні.
Якщо ви маєте чим «здивувати» керівництво, продемонструвавши чималі показники будь-якої свої сумлінної праці, надайте керівництву чітку статистику ваших досягнень, оперуючи якою та додав переконливості, ви надаватиме могутній аргумент на користь збільшення власних заробітків.
Не можна просто казати про «важку працю» чи те, що «окрім вас тут ніхто не працює». такі скарги невдахи будуть сприйняті негативно, а не в якості аргументів. Краще конкретно вказати скільки чого ви продали, кого залучили, що збільшили або скільки раз ставали «кращим» протягом року та спираючись на ці результати, запропонувати перегляд розміру вашої винагороди за роботу.
Гарні рішення та інноваційні пропозиції, якими винахідник не поділився із оточенням – просто пропадуть « у часі». Але, якщо ви маєте насправді «гарні ідеї», щодо покращення роботи бізнесу, ділиться ними з керівництвом негайно, проте, не у самому повному обсязі. Завжди краще мати певний «туз у рукаві», щоб не відчути себе раптом обманутим та викинутим на «обочину прогресу».
Звичайно не треба починати розмову з того, що ви маєте «дещо цікаве», що здатне щось там покращити, але й «слова не вимовите» доки не отримаєте суттєве та бажане підвищення заробітної платні.
Набагато краще розповісти про те, що ви проаналізували, зрозуміли та осягли, додаючи, що розумієте, як використати всі ці дання для покращення результатів роботи. Також, ви згодні очолити цей проект, при умові переогляду вашого грошового винагородження.
Не секрет, що фахівцям потрібно гідно платити але, буває й так, що за різних умов, але новини про збільшення зарплати по аналогічним посадам на ринку праці, ніяк «не дійде» до компанії, де працюєте саме ви.
Звичайно, про таку несправедливість треба казати керівнику, але робити це ефективно й правильно.
Не треба будь-яким чином звинувачувати керівництво у тому, що вас не цінують та «тримають на міні малці». Це вряд чи стане гідним аргументом на користь збільшення вашої заробітної платні.
Краще навести реальні факти та аргументи того, що оплата праці по вашій спеціальності та рівнем досвідченості давно вже збільшена й запитати чи можете ви розраховувати на справедливість й у вашій компанії.
Зрозуміло, що брехати про свою «затребуваність» у конкурентів вашого боса, не слід. Це хибний шлях, який призведе до численних проблем у найближчому майбутньому.
Тож, якщо ви дійсно отримали таку пропозиції та вона передбачає більшу оплату праці, вирішуйте самі чи залишатися вам, чи ні. У випадку, коли вам байдуже – рухайтеся далі, в іншому випадку – чесно розмовляйте з керівником, зауважив, що бажаєте залишитися в компанії, якщо поточний роботодавець згоден переглянути вашу заробітну платню будьте готові до різних результатів такої бесіди.
Коли відчуваєте, що дійсно готові сягнути більших висот, не треба зволікати й можна йти до керівництва із проханням надати вам більшої відповідальності. Звичайно, прорахуйте все двічі бо у такому разі, шляху назад вже не буде. Ви лише зіпсуєте власну професійну репутацію. Але, якщо ви відчуваєте, що здатні до більшого та прохаєте про надання більших зобов’язань, не забувайте також завести розмову й про більшу оплату ваших нових обов’язків.
Не забувайте, що й розмови про ефективність вас як співробітника, й розмірковування про «збільшення» зарплат на ринку праці – доволі умовні аргументи для того, щоб стовідсотково простити підвищення заробітної платні. Завжди оцінюйте вашу власну ситуацію, роботу, її об’єм, ваші результати та результати інших.
Якщо ви не будете просити про підвищення, вряд чи хто зробить це за вас. Проте, щоб просити про таке збільшення, знайдіть справжні обґрунтування такого питання до керівництва, щоб мати продуктивну та результативну розмову.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».