Іноді молодому спеціалісту досить важко знайти роботу через нестачу досвіду пошуку роботи. В цій справі так само треба набити руку. Кваліфіковані спеціалісти так само дуже часто попадають у складні ситуації при пошуку роботи, бо від цього не застрахований ніхто. HR-ры та менеджери з персоналу рекомендують ретельно готуватися до зустрічі із роботодавцем і більш серйозно ставитися до пошуку роботи. Уникайте зазначених помилок нижче і ви точно станете конкурентним здобувачем при працевлаштуванні.
Етикет будь-якого спілкування забороняє починати розмову з питань та теми про гроші. Навіть від найкваліфікованішого спеціаліста очікують, в першу чергу, зацікавленості в роботі та новому проекті, а ніяк не в грошах. Питання грошей найкраще обговорити у кінці, як підсумок вашого знайомства та презентації власного досвіду.
Ніколи не беріться критикувати минуле місце роботи, навіть якщо провокаційне питання було підняте роботодавцем. Менеджери по персоналу вважають, що здобувач, який скаржиться на минуле місце роботи- це тривожний знак. Такий спеціаліст найчастіше сприймається як невдячний співробітник, який запам’ятовує та носить в собі образи. Дуже часто роботодавці займають місце саме ваших минулих керівників. Якщо все ж таки вас напряму питають, чому ви вирішили змінити місце роботи, то наголосіть краще на тому, що ви вирішили розвиватися та вирішили змінити обстановку.
Не кажіть напряму роботодавцю, що ви чекаєте ще від багатьох компаній запрошення і ви невпевнені чи будете тут працювати, чи ні. Роботодавець може сприйняти це на свій рахунок і буде вважати, що його запрошення для вас другосортне. Можуть навіть одразу після співбесіди із вами викреслити вас зі списку претендентів.
Та ж сама історія і з питання про ваші плани на майбутнє. Краще відповісти коротко, але точно, ніж якщо ви будете розповідати про те, що хочете у майбутньому стати мандрівником і відправитися у подорож. Роботодавець все ж таки хоче взяти на роботу вмотивованого спеціаліста, який хоче розвиватися у своїй сфері та спеціальності.
І звісно, не забуть продивитися всі соціальні мережі і розчистити їх від непотрібної та сумнівної інформації щодо вас, як спеціаліста, бо роботодавець може контролювати і це.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?