Легко начать разговор с собеседником на тему, которая ему близка. Однако, нужно ещё учитывать как Вы говорите с ним об этом. Ваша речь может меняться с чувственной до тревожной или с эмоциональной до безразличной. При этом восприятие слушателя будет разным. Единственный способ выражать вашу речь – это голос. Возможно для вас кажется что у вас всё получается прекрасно, но другие люди воспринимают голоса совсем по разному. Значит Ваш голос служит инструментом передачи информации. Только он может быть мощным и эффективным, а может быть раздражительным.
Для слушателя порой становится важным как мы говорим, а уж потом воспринимается смысл сказанного.
Речевой приём «нейтральной фазы» заключается в том, что инициатор сначала начинает разговаривать на тему, интересующего собеседника. Повышение голоса тоже является средством привлечения внимания. Только нельзя переусердствовать и начинать кричать. Это не допустимо по этическим соображением.
Метод приёма «завлечения» заключается в том, что бы произвести впечатление на собеседника тихим голоса. В этот момент ему придётся сконцентрироваться на том, о чём Вы говорите. Но этот метод действует только на тех людей, на которых Вы уже успели ранее заполучить своё доверие у него.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?