UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Корпоративна культура
  5. Управление вниманием в диалоге

Управление вниманием в диалоге

15.04.2010 1111

Легко начать разговор с собеседником на тему, которая ему близка. Однако, нужно ещё учитывать как Вы говорите с ним об этом. Ваша речь может меняться с чувственной до тревожной или с эмоциональной до безразличной. При этом восприятие слушателя будет разным. Единственный способ выражать вашу речь – это голос. Возможно для вас кажется что у вас всё получается прекрасно, но другие люди воспринимают голоса совсем по разному. Значит Ваш голос служит инструментом передачи информации. Только он может быть мощным и эффективным, а может быть раздражительным.

Для слушателя порой становится важным как мы говорим, а уж потом воспринимается смысл сказанного.

Речевой приём «нейтральной фазы» заключается в том, что инициатор сначала начинает разговаривать на тему, интересующего собеседника. Повышение голоса тоже является средством привлечения внимания. Только нельзя переусердствовать и начинать кричать. Это не допустимо по этическим соображением.

Метод приёма «завлечения» заключается в том, что бы произвести впечатление на собеседника тихим голоса. В этот момент ему придётся сконцентрироваться на том, о чём Вы говорите. Но этот метод действует только на тех людей, на которых Вы уже успели ранее заполучить своё доверие у него.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору