Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації
    3. Корпоративна культура

    Публікації "Корпоративна культура"

    Сторінка 1 з 9

    «Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

    • Жадібні керівники: як долати цю рису характеру?

      19 листопада 2021 179

      Жадібний керівник – певною мірою лихо для компанії і особливо для своїх підлеглих, як вважаєте? Він і на техніці намагається зекономити, і на зарплатах і преміях, та на чому завгодно! Тож портал Jobs.ua пропонує поміркувати над питанням, як боротися з власною жадібністю керівникам на робочому місці.

    • Непотизм: що це та які його наслідки для бізнесу й працівників

      24 червня 2021 326

      Про історію появи непотизму, які його наслідки для бізнесу та працівників, відомі приклади з історії – читайте в цій статті.

    • Як будувати робочі відносини після підвищення

      22 червня 2021 300

      Коли в компанії змінюється керівник, підлеглі досить гостро сприймають ці зміни, бо до нового завжди звикаєш досить довго. Саме тому на початку, вам необхідно вирішити декілька найперших завдань: побудувати нові відносини зі своїми підлеглими, в минулому колегами; утворити дружній, надійний колектив для комфортної подальшої роботи.

    • Потурбуйтеся про захист бізнесу, якщо працюєте віддалено

      21 квітня 2021 300

      Адаптивний карантин частково вирішив питання з поверненням працівників на звичні місця, але значна частка співробітників працюють віддалено. Тому у власників бізнесу повинне бути вирішене питання захисту корпоративних даних, адже працівники, які працюють дистанційно, можуть стати мішенню зловмисників.

    • Чи має значення посмішка під час роботи?

      10 березня 2021 417

      Доказаним вченими фактом, є здатність зовнішнього задоволення та позитивного настрою людини, викликати відповідну симпатію та інтерес до себе в оточуючих

    • Співробітник припустився серйозної помилки – як бути роботодавцю?

      13 січня 2021 447

      Напружені сімейні відносини, хронічна втома чи безсоння, інші проблеми із здоров’ям – будь-що з вищепереліченого може стати причиною того, що ваш співробітник може припуститися серйозної помилки на робочому місці. Причому, цей працівник може бути доволі компетентним, високоорганізованим та сумлінним професіоналом, який відпрацював у вашій компанії не один десяток років.

    • Справили негативне враження: спробуймо його виправити

      27 жовтня 2020 312

      Колись так станеться, і ви дізнаєтеся, що керівництво вважає вас безвідповідальним, колеги – неробою та клоуном. Що в такому випадку робити? Змінити навколо себе людей чи, можливо, попробувати все ж таки виправити це негативне враження на більш позитивне. На думку психологів, змінити погане враження оточуючих про себе можна двома способами.

    • Як працювати з педантами

      7 жовтня 2020 262

      На роботі ми інколи стикаємося з дивною поведінкою колег. Одні регулярно забувають про свої обов’язки, інші говорять грубощі оточуючим, треті всіх у чомусь підозрюють. Цей перелік можна ще продовжувати. Однак тема цієї статті – педанти. Уважність до деталей, охайність і відданість роботі – це досить корисні й необхідні якості. Але все повинно бути в міру.

    • Важливі правила етикету, які ви могли не знати

      11 вересня 2020 425

      Щоб справити гарне враження, важливо з’являтися на ділових зустрічах, обідах і званих вечерях гарно вбраним, зі стильною зачіскою і т. д. Але це тільки одна сторона справи. Інший, не менш важливий аспект – те, як ми поводимося в суспільстві.

    • Крик на роботі: як його сприймати і як захиститися від нього

      7 вересня 2020 718

      Як би нам цього не хотілося, але досить часто ми стикаємося з потоком негативних емоцій, виражених через крик, грубість, хамство. На жаль, це так. В транспорті, магазині, вдома, на роботі... Кожен з нас може продовжити цей список. Більшу частину свого життя ми проводимо на роботі. Що ж робити, коли підвищений тон, який переходить в крик – це повсякденний стиль спілкування вашого керівника або колег?


    Ctrl →
    1 з 9

    Шукаєте роботу?

    Шукаєте персонал?

    Часто шукають

    ↑ Вгору