«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Не лише учасникам офлайн-заходів можна дарувати подарунки та цінні сувеніри. Це можна також робити на онлайн-заходах. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам з’ясувати, що можна подарувати гостям ділових онлайн-зустрічей.
Давайте спробуємо підібрати декілька варіантів форматів корпоративів під наше сьогодення, що здатні замінити минулі формати проведення корпоративів.
Отримали нову роботу? Чудово. Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua, які фрази краще не вживати в свій перший день у новому колективі.
Якщо ви так само вирішили перейти в спілкуванні на рідну мову, то наступні поради допоможуть вам, колегам по роботі, команді, бізнесу прокачати свої знання солов’їною.
Jobs.ua підібрав для вас ефективні поради, як грамотно комунікувати з клієнтами з-за кордону під час війни, щоб зберегти стосунки.
Робота в іноземних компаніях – це не лише про ваш професійний досвід. Багато важить вміння порозумітися з іншими за своєю ментальністю людьми. Адже, наймаючись в британську компанію, канадську чи, приміром, японську – а чому б і ні? – доведеться приймати інші правила гри. Наслідувати корпоративну культуру тієї чи іншої країни. То яка вона, ця корпоративна культура у різних країнах світу? Давайте з’ясуємо.
Зараз такий час, що за роботу намагається триматися кожен, адже великим вибором роботи не порозкошуєш. Але в будь-якому випадку кожній людині не завадить знати, які навички повинен мати хороший керівник.
Жадібний керівник – певною мірою лихо для компанії і особливо для своїх підлеглих, як вважаєте? Він і на техніці намагається зекономити, і на зарплатах і преміях, та на чому завгодно! Тож портал Jobs.ua пропонує поміркувати над питанням, як боротися з власною жадібністю керівникам на робочому місці.
Про історію появи непотизму, які його наслідки для бізнесу та працівників, відомі приклади з історії – читайте в цій статті.
Коли в компанії змінюється керівник, підлеглі досить гостро сприймають ці зміни, бо до нового завжди звикаєш досить довго. Саме тому на початку, вам необхідно вирішити декілька найперших завдань: побудувати нові відносини зі своїми підлеглими, в минулому колегами; утворити дружній, надійний колектив для комфортної подальшої роботи.