Надбана звичка, як корисна, так й навпаки, формується в людини, після 21 (плюс-мінус) дню дотримання правил та повторень того, до чого треба звикнути. За цей короткий проміжок часу, людина може встигнути кинути палити, відчуваючи послаблення тютюнової залежності чи зруйнувати своє життя та кар’єру, якщо «складе руки» саме в цей час.
Багато звичок людина отримує з несвідомо, «вдосконалюючи» ті чи інші з них та ретельно укладаючи цеглинки свого характеру у формування натури. Саме від правильності наших звичок може залежати те, як ми плануємо робочий день, встигаємо чи ні у виконання справ, наскільки високий рівень продуктивності, що у більшості випадків обумовлює успішність людини.
Завжди виходить так, що погані звички чіпляються до нас самі, а більшість гарних треба прищеплювати до своєї натури, прикладаючи чимало зусиль. Проте, маючи гарні робочі принципи у якості звичок, людина у будь-якому разі виграє, застосовуючи такий арсенал для швидкого побудування кар’єри.
Мається на увазі ваше середовище праці та «списки» справ, що підлягають виконанню. Напрацював в себе звичку ревізувати робоче місце наприкінці дня, видаляючи зайве, та підготовлюючи все, що стане потрібно з ранку, людина проецирує такі вимоги на свої інші аспекти життя. Таким чином, з часом можна налагодити що завгодно. Принаймні, просунувшись від ревізії робочого місця до контролю своїх справ та завдань, працівник отримає лише позитивний результат, коли з часом навчиться легко та без зайвих стресів регулювати та встигати виконувати роботу вчасно.
Досить великий відсоток людей, не мають чітко сформованої мети у своєму житті, що на думку психологів може підсвідомо викликати певні некомфортні стани психіки людини. Щоб розібратися в тому, що може стати мрією з великою літери, спочатку, напрацюйте в себе звичку фіксувати та контролювати виконання своїх планів. Як найближчих, так й стратегічних. Ця звичка дійсно допомагає у формуванні мрії та цілі в житті людини та знімає ризики неналежного виконання роботи, завдяки тому, що ви раптово збули щось важливе.
Уважно подивіться чи ефективно ви використовуєте свій час. Й робочий, й той, що відведено на ваш відпочинок. Скоріше за все – ні. Для того, щоб врегулювати це питання. Потрібно виявити всі ті подразники, що можуть суттєво відволікати вас від роботи, тощо. Соціальні мережи та докучливі колеги, «порожні» думки та втрачання часу завдяки ваганням у прийнятті рішення – це все справжні монстри, що ненажерливо годуються вашим часом, наражаючи саме вас на ризики невиконання завдань вчасно.
Відмова від всього, що може заважати – необхідна навичка для вдалої праці.
Не менш потрібен й відпочинок, що гармонійною складовою робочого процесу. Не залежно від того, чи позволяє робочий час та об’єми завдань перепочинок, знайдіть хоча б півгодини на те, що не роботи нічого. Так, саме нічого, просто відпочиваючи. У жодному випадку не беріть з собою гаджет, бо ваш «час для бездіяльності» буде матиме зовсім не ті результати для вашої подальшої роботи.
Вченні та лікар по всьому світу запевняють, що сучасні гаджети здатні наносити здоров’ю людини чимало шкоди. При тому, що нам просто необхідно застосовувати усілякі високотехнологічні пристрої у повсякденному побуті та роботі, ми маємо обов’язково обирати час, в який будемо відпочивати від користування смарт-гаджетами. Мова йдеться не про пару годин: такі перерви треба робити на день-два, як мінімум. Можливо, одразу це й буде складно, фактична залежність від такого виду комунікації має місця у суспільстві. Але згодом, плануючи справи та спілкування з далекою ріднею із врахуванням суто ваших днів без зайвих дзвінків, ви зможете насолоджуватися оточуючим світом, свідомо залишаючи мобільний гаджет вдома.
Й у випадках, коли технічно, людина залишається на тій самій посаді без підвищень з будь-яких причин, вона може зростати, вивчаючи щось нове й актуальне, що може стати у нагоді в її професійному житті. якби не складалося на роботі із підвищенням, витративши час на засвоєння унікальної та ефективної на практиці інформації, працівник отримує шанс заявити про себе, шукаючи визнання серед інших профільних роботодавців.
Не плутайте відчуття перемоги та наявності бажаних результатів з намаганням обдурити самого себе, шляхом самозаспокоєння та обіцянок впоратися «іншим разом». Справжні перемоги слід приймати гідно, шляхетно смакуючи тріумф. Проте, буває й так, що низка зусиль так й не нагороджує нас яскравим результатом, що відповідає ознакам «справжніх перемог». Не поспішайте втрачати дух та уважно проаналізуйте все, що ви робили. Сто відсотків, такий процес матиме щось, що стало новим для вас, наприклад, новий досвід. А це, також, досить непоганий результат, аналіз якого допоможе досягти мети під час наступної спроби.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?