Пошук роботи завжди пов’язаний з великим емоційним напруженням. Ми хвилюємося, ніби складаємо іспит. Часто не уявляємо, що нас чекає на співбесіді, що треба говорити, як відповідати на питання. Jobs.ua пропонує сім простих правил, дотримуючись їх, ви зможете блискуче пройти співбесіду.
Дайте собі відповідь на питання: чого я хочу? Від того наскільки добре ми розуміємо, яку роботу хочемо виконувати, тим простіше відсіяти непотрібні вакансії. Всю свою увагу сфокусуйте на чомусь одному, адже кандидат, який готовий на все, відлякує роботодавців.
Складіть структурно послідовне резюме. Воно повинно чітко донести інформацію про вас як про фахівця. Перше враження менеджер з персоналу складає про кандидата, дивлячись на фото (воно повинно бути діловим). Перелічіть результати своєї роботи. Або підготуйте портфоліо. Ваші хобі розкажуть про вас, як про людину, яка займається саморозвитком, а тому буде зацікавлена в розвитку компанії.
На співбесіду приходьте вчасно. Це говорить про повагу до людини, яка чекає вас на співбесіду. Не можете прийти вчасно – поясніть, причина повинна бути дійсно поважна. Несерйозними кандидатами вважають HR-фахівці тих, хто обіцяє й не приходить.
Підтримуйте діалог. На співбесіді уважно слухайте, відповідайте на ті питання, які вам поставили, й не розказуйте зайвого. Поводьте себе впевнено, але не занадто самовпевнено.
Не треба скаржитися на попереднього роботодавця й критикувати потенційного теж не потрібно. Більшість роботодавців думає: «Якщо він так говорить про колишнього керівника, так буде говорити і про мене». Не пропонуйте свої компетентні поради, якщо вони не стосуються вакансії, через яку ви пришли. Якщо тільки вас не запросили на посаду так званого фахівця зі змін в системі роботи компанії.
До тестового завдання поставтеся серйозно. Тести дають вже тоді, коли ви підійшли за загальними вимогами та за психологічними характеристиками, а тепер треба проявити себе як професіонал. Це реальні завдання, виконавши їх, покажете свої вміння й навички. Якщо тест запропонують виконати на співбесіді, враховуватимуть кмітливість та розуміння як його виконувати.
Будьте готові до нестандартних вимог. Іноді у роботодавців бувають абсолютно неочікувані вимоги. З досвіду HR-фахівця: одного разу на посаду асистента генерального директора шукали дівчат-близнюків замість сестер, які звільнилися. Але близнюки не підійшли за іншими критеріями, тоді стали шукати просто схожих дівчат. Іноді схожість з кимось може бути добрим початком кар’єри.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.