UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Все про підбір персоналу
  5. Власна відповідальність - головна навичка керівника

Власна відповідальність - головна навичка керівника

26.03.2019 498Автор: Олександр Мавлідінов
Власна відповідальність  - головна навичка керівника

Власна відповідальність - головна навичка керівника

26.03.2019     498Автор: 

Допомагаючи знайти в собі ті головні властивості, що допоможуть вам у побудові кар’єри, Jobs.ua пропонує придивитися ще до одної рідкісної сьогодні риси людського характеру.

Відповідальність – риса, яка сьогодні професійному житті цінується майже так, як цінуються рідкісні навички та володіння своїми справами.

Сучасні аналітики та психологи, що вже прогнозують зріст уваги до наявності емпатії у потенційних керівників, як основного фактору, що твердить про спроможність вдало керувати, вважають, що відповідальність може стати для багатьох, хто володіє такою властивістю основою їх кар’єрного зростання.

Завдяки особливостям соціального життя сучасного суспільства, більшість, навіть кваліфікованих та досвідчених керівників намагаються прискіпливо відрізняти «свої» обов’язки від «не своїх» та стикаючись з нештатними ситуаціями, по-перше, завдаються питанням «хто за це буде відповідати».

Швидкість розвитку сучасного світу, навпаки, потребує саме тих, хто спроможний прийняти рішення одразу та не вагаючись, тому відповідальність стає привілеєм, та може стати єдиним аспектом по якому будуть обирати майбутнє керівництво.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору