Допомагаючи знайти в собі ті головні властивості, що допоможуть вам у побудові кар’єри, Jobs.ua пропонує придивитися ще до одної рідкісної сьогодні риси людського характеру.
Відповідальність – риса, яка сьогодні професійному житті цінується майже так, як цінуються рідкісні навички та володіння своїми справами.
Сучасні аналітики та психологи, що вже прогнозують зріст уваги до наявності емпатії у потенційних керівників, як основного фактору, що твердить про спроможність вдало керувати, вважають, що відповідальність може стати для багатьох, хто володіє такою властивістю основою їх кар’єрного зростання.
Завдяки особливостям соціального життя сучасного суспільства, більшість, навіть кваліфікованих та досвідчених керівників намагаються прискіпливо відрізняти «свої» обов’язки від «не своїх» та стикаючись з нештатними ситуаціями, по-перше, завдаються питанням «хто за це буде відповідати».
Швидкість розвитку сучасного світу, навпаки, потребує саме тих, хто спроможний прийняти рішення одразу та не вагаючись, тому відповідальність стає привілеєм, та може стати єдиним аспектом по якому будуть обирати майбутнє керівництво.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.