Справжнім викликом для більшості українців на робочих місцях - спроможність підтримувати власну ефективність в кризових умовах та приносити практичну користь та результативність в такий бентежний час. Цілком зрозуміло, що на кожного по різному впливають стресові ситуації й кожен по-своєму повертає собі власну ефективність. Для кожного це свої окремі техніки повернення себе в ресурсний стан. В сьогоднішні статті ми зібрали для вас поради, як не втрачати робочу ефективність під час війни та в кризових ситуаціях. А підібрати найбільш дієвіші поради нам допоміг опитувальник користувачів сайту Jobs.ua.
Синдром хронічного вигорання - хвороба XXI століття, що пов’язана напряму із хронічним стресом і веде до виснаження емоційних та особистісних ресурсів людини. До його основних характеристик сміливо можна віднести: емоційне та фізичне виснаження, відсутність запалу та мотивації, посилення тривожності, дратівливості, апатія.
Мозок побудований таким чином, що він завжди знайде те, що його відволікатиме від ефективного виконання завдань. В наш інформаційний вік ми використовуємо соцмережі, безперервно відповідаємо на повідомлення в месенджерах і робочих листах, губимося в некоректному управлінні проектами та мріємо зробити «все й відразу саме зараз». 31% опитуваних відмічають, що лише абсолютна зосередженість уваги на власних завданнях допомагає бути ефективним в роботі та приносити результати. Перший і найкращий спосіб навчитися фокусуватися — робити одну справу за раз. Як часто ви помічали за собою, що набираєте велику купу завдань та під кінець тижня не маєте часу розгрестися навіть з половиною з них. Тому дуже важливо переходити від однієї до другої, приділяючи окремо абсолютну увагу.
Розташування власних задач за пріоритетністю
51% опитуваних погоджуються з тим, що розташування власних задач за пріоритетністю допомагає бути ефективним і результативним. Вічна проблема починати з прости завдань й переходити до складних чи навпаки? Як визначати термінові справи та переходити до менш важливих? Пріоритизація – це процес надання кожній задачі із загального списку окремого статусу, який залежить від складності роботи та її терміновості. Для цього учасники команди повинні мати навички визначення пріоритетів. Безумовно на пріоритетність впливають й такі фактори: дедлайн, термінова задача від керівника тощо. Неправильно встановлені терміни можуть зашкодити ефективній командній роботі. Переоцінення складності задачі також призведе до встановлення неправильних термінів. Тож потрібна внутрішнє відчуття та хист. Обов’язково звертайтесь до тімліда про допомогу в цьому.
Стеження за графіком та якістю відпочинку
Як би дивно не звучало, але стеження за власним графіком відпочинку та вчасна відпустка може запобігти вигоранню та значно вплинути на вашу ефективність роботи, якщо ви почали її втрачати. Просто візьміть тиждень відпочинку та поверніть собі ресурсний стан.
Використання методологій управління часовим ресурсом
Не забувайте й про тайм менеджмент, який здатен допомогти вам вчасно закривати дедлайни та уникнути кранчів на роботі. 2% опитувальних знають цінність тайм менеджменту й методології управління власним часовим ресурсом.
Самомотивування
15% вірять, що правильне самомотивування здатно вплинути на ефективність роботи навіть в кризовий час. В основі самомотивації лежать стимули, а також синхронізація “хочу” та “поттрібно”. Без конкретизації своїх бажань ви не зможете мотивувати себе на більш продуктивну діяльність.
З приходом Трампа в Овальний кабінет очікуються зміни в багатьох сферах американського життя. Маск і Рамасвамі нещодавно заявили, що віддалена робота була «привілеєм ковідного часу», а в 2025 році федеральні службовці повинні відвідувати офіс п’ять днів на тиждень. Наскільки правдивими є їхні судження, і що загалом в перспективі може змінитися цьогоріч на американському ринку праці, з’ясовували Jobs.ua.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.