Кожний співробітник компанії - повноцінний член конкретного відділу, а значить цілої команди, яка пов’язана між собою конкретними цілями та досягаємим результатом. Звісно ж, результативність команди залежить, в першу чергу, від комфортних сприятливих умов, які створює керівник та внутрішня корпоративна культура.
Які ж характеристики ефективної команди:
Головна роль в командній роботі все ж таки закріплена за керівником. Саме він - та людина, яка керує всіма внутрішніми процесами в команді, надихає, контролює та коректує їх роботу. Його наявність, як розумієте, обов’язкова. Виходячи з цього, можемо виділити ряд критеріїв команди, яким повинна відповідати ефективна управлінська команда. До того ж вони є управлінськими завданнями, від рішення яких буде залежати ефективна робота окремих членів команд.
Отже, перший - єдність цілей, методів, характеру діяльності. Досягненню поставленої мети в команді сприяє спрямованість цілей через згуртованість та ефективне спілкування. І останнє грає найважливішу роль у порозумінні та формуванні конструктивного спілкування.
Другий - результати суспільної діяльності. Команда функціонує, як команда, лише коли у неї є мета, яка призводить до результатів. Значущість роботи команди визначається безпосередньої її результатами. Тому для керівника справжнім постійним завданням є підвищувати та стимулювати роботу команди з метою постійного росту результатів.
Третій - характер процесу вироблення рішення. Досвід роботи керівників привів до загальної думки, що найкращим способом вироблення рішень є діалог всередині команди. Тобто думка кожного члена команди має місце бути та розглядається на рівні інших членів. Таким чином, команда керує сама собою та організацією у власних інтересах.
Четвертий - характер взаємовідносин всередині команди. Сюди можна віднести формальні (керівник-співробітник, співробітники) - неформальні відносини (задоволення потреб, інтересів, але не є частиною ієрархії). І ті, і ті, накладаються один на одного і мають свій результат.
Чи можлива ефективна командна робота на дистанції
Віддалена робота й справді може сказатися на ефективності роботи як всієї команди, так і окремих членів. Тому ще одним завданням для керівника стало налагодження не менш ефективної роботи команди на дистанції. Багато хто з керівників вже спробував та отримав результати на цьому шляху. Jobs.ua також має певні рекомендації керівникам по налагодженню командної роботи на дистанції:
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.