UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. Як побудувати кар'єру

Як побудувати кар'єру

9.06.2021 694Автор: Олександр Мавлідінов
Як побудувати кар'єру

Як побудувати кар'єру

9.06.2021     694Автор: 

Одним з справжніх трендів сучасності є прагнення молоді заробляти та будувати власну кар’єру, майже одразу, після залишання шкільної парти. Численні історії успіху про середньостатистичних учнів ,які все таки стали геніальними «гуру» бізнесу або, навіть, відомими науковцями, спонукають молодь кидатися « в усі тяжкі», щоб встигнути зайняти своє місце не лише в умовному рейтингу, а й в цілком реальних ТОП-ах світової молоді, що стала багатіями, ще не досягнувши віку в тридцять років.

Така мета зрозуміла, бо що, як не гроші та гідний здобуток можуть надати можливості жити «на повну», подорожувати та не відмовляти собі у власних розумних бажаннях? Проте, всім, хто бажає насправді побудувати вдалу кар’єру, слід не лише зосередитися на історіях інших людей, щоб копіюючи їхнє життя будувати власне.

Перш за все, треба зрозуміти, що власна індивідуальність та реальні умови саме вашого життя, обумовлюють серйозний підхід до побудови вдалої кар’єри з молоду. Надихаючись прикладами вдалих та доволі молодих бізнесменів, слід чітко бачити ту низку спроб та помилок, через яку пройшли всі ті люди, та вибудовувати власний життєвий шлях ретельно, спираючись на численні помилки інших, зокрема.

Лише тоді, людина може стати незалежною та самодостатньою персоною, в тому числі, й фінансово, коли вона сама пройде весь необхідний шлях та отримає чималий досвід та розуміння різних аспектів людського життя. Для того, щоб таки шлях став вдалим та максимально «легким», зверніть увагу на чому самому треба зосередитися, щоб ваша «молода наполегливість» та готовність до роботи, мали правильні висновки та ефективні результати у найближчому майбутньому.

Тож, якщо ви прагнете до самопізнання та відчуваєте, що здатні побудувати справжню вдалу кар’єру, не зволікайте від тих порад, які ми зібрали саме для вас.

Погоджуйтесь на «будь-яку» роботу в обраному вами напрямку

Лише той може стати успішним, хто досконально розуміє обраний ним напрямок, пройшовши увесь шлях, як то кажуть «знизу до верху». Немає значення чого ви прагнете досягти – власного бізнесу або високих посад в авторитетній компанії, той досвід, який ви зможете отримати, починаючи із виконання самої простої роботи у обраному напрямку, стане безцінним внеском у побудову вашої кар’єри.

Прості доручення, які допомагають у здобутті та вдосконаленні отриманих базових навичок та знань, з часом стають більш відповідальними та такими, що мають більші «навантаження та складність». Саме такий шлях призводить до появи справжніх професіоналів, гідних керівників, які користуються повагою й серед підлеглих, й в очах вищого керівництва.

На шляху до власної мети, навіть, світові зірки, погоджувалися на будь-яку роботу, яка мала допомогти їм закріпитися в обраній сфері або просто «протриматися» в очікуванні бажаного шансу.

Відсортуйтеся від вашого загального оточення

Звичайно, поважати думки оточуючих вас людей, зокрема, людей рідних та близьких – важлива справа. Проте, якщо мова йде про вашу кар’єру та ви точно знаєте до чого прагнете, намагайтеся доволі «дозовано» сприймати думки на цей рахунок з боку ваших близьких людей.

Зрозумійте, що ваша кар’єра є вашою та суто вашою особистою справою. Й, якщо ви не намагаєтеся накоїти помилок завдяки «гарячому вікові» обережно прислуховуйтесь, навіть, до порад батьків, які маючи багатий власний життєвий досвід, все таки можуть помилятися саме на ваш рахунок.

Пам’ятайте, що у вашому житті, будь-яке остаточне рішення має залишатися завжди вашим.

«Сортуйте» ту роботу, яку маєте сьогодні виконувати

Кажуть, що доволі часті зміни робочих місць можуть призводити до негативного впливу на кар’єру такого кандидата у майбутньому. Проте, не кожному з нас вдається одразу потрапити до тієї сфери діяльності чи напрямку, в якому людина забажає будувати серйозну кар’єру.

Іноді, людині доводиться змінити чимало робіт, поки вона потрапить у необхідну їй сферу. Тож, працюючи навіть не за попитом серця або за фахом, градуюйте власні роботи, які підкидує вам життя та реальність, розуміючи, що це – тимчасовий підробіток, протягом праці на якому, треба продовжувати пошуки саме того, чим би ви бажали займатися усе своє життя.

Не зволікайте від постійного розумного навчання

Насправді, це велика істина, щодо виразу про те, що «навчатися не пізно ніколи». Так, мова йде не лише про отримання якоїсь авторитетної освіти у всесвітньовідомому вищому навчальному закладі. Різні самостійні тематичні зайняття та численні профільні курси, тренінги або семінари з вашого фаху, стануть гарним внеском до відбудови себе у якості справжнього професіоналу, та побудови вдалої професійної кар’єри.

Такі додаткові навчання, можуть, як торкатися вашої поточної роботи, так й надавати вам знань, які стануть у нагоді, коли ви потрапите у сферу до якої прагнете.

Пам’ятайте, що, навіть, всесвітньовідомі успішні люди, увесь свій вільний час проводять за самостійним навчанням, дізнаючись нюанси з тих напрямків та аспектів, які їх цікавлять професійно та взагалі.

Слідкуйте за впливом роботи на ваше здоров’я

Доведеним є той факт, що лише та людина, яка займається улюбленою справою, може розраховувати на справжнє щасливе життя. Тож, обираючи постійну чи тимчасову роботу для себе, уважно стежте за тим, як вона впливає на ваш не лише фізичний, а й на загальний психологічний стан.

Важливо обирати роботу, спираючись не на велике грошове забезпечення чи можливість високої винагороди, а на те, наскільки комфортно вам там працювати. саме це обумовить ваш вдалий шлях до тієї мети, яку ви для себе намалювали.

Спілкуйтеся, просіть про допомогу та не зволікайте, коли вам її пропанують

Молоді притаманне хибне відчуття, що прохання про допомогу, виступає певним проявом такої собі «слабкості». Намагаючись виглядати дорослими та розумними серед більш дорослих та досвідчених колег, молоді робітники часто нехтують необхідністю запитати про допомогу у роботі, наражаючи таки чином всіх інших на проблеми у роботі загального колективу.

Треба зрозуміти, що звертання з проханням про допомогу - є нормальним бажанням дорослого професіоналу швидко розібратись у новій ситуації, прояв гарного наміру «зростати та вдосконалюватися», як працівник.

У той час, коли всі навколо вважають наявність ініціативності та вміння брати на себе відповідальність за прийняті рішення необхідними «речами», не менш важливо вміти й своєчасно відверто заявити про те, що ви потребуєте допомоги та консультації. Таке щире вміння взаємодіяти із командою, ваш особиста гнучкість та відвертість будуть нормально сприйняті й колективом, й керівництвом.

Вмійте сприймати критику на свою адресу

Часто в колективах виникають ситуації, коли одні люди критикують інших. У такі моменти, треба вміти розрізняти ту критику, яка спрямована на вашу особистість та може бути проігнорована з вашого боку, від тієї критики, яка призвана «вдосконалити» вашу роботу, бо вона, насправді виявилася , дещо незадовільною.

Наприклад, краще звернути на ті зауваження та поради, які стосуються роботи та надані вам вашим керівником. Навіть, коли вас критикують, це гарний прояв того. що керівникові не байдуже те, чим ви займаєтеся та він прагне, якомога швидше навчити вас робити це все правильно. Правильна критика лише допомагає людині скоріше «виростати» професійно та ставати справжньою частиною команди.

побудова карєри з молоду

Оцінюйте свої можливості реально, позбавляйтеся комплексу «всемогутнього»

Не має різниці, яку посаду ви зуміли обійняти одразу, не зважаючи на свій юний вік. Треба тверезо оцінювати власні можливості та досвід. Інколи, ваша освіта обумовлює віддання вам відповідальної посади, проте, під вашим керівництвом знаходяться люди, які дійсно знають та вміють робити свою працю набагато краще, аніж молодий бос.

Поважайте їх досвід та не цурайтеся казати їм про це. Таким чином, ви отримаєте й повагу з їхнього боку, й можливість на практиці навчитися «справжнього діла», безпосередньо в професіоналів своєї праці.

Дозуйте робочі навантаження із «навантаженнями» відпочинку

Й працювати, й відпочивати треба із розумом. Не треба навантажувати себе зайвою та додатковою роботою, лише від того, що ви «молодий та сильний». Робочий графік треба коригувати та працювати таким чином, щоб не відчувати зайвого навантаження, яке може спричинити суттєві проблеми із вашим здоров’я у майбутньому.

Також, «молодим та сильним» треба правильно відпочивати та мати графік своїх підйомів та відходів до сну. Хибним є шлях задоволення усіх своїх забаганок та бажання «відриватися» та гуляти до світанку у той час, коли завтра на вас очікує відповідальна робота.

Не припиняйте цікавитися та запитувати про все нове

Для того, щоб гідно швидко та ефективно стати справжньою частиною команди та будь-якого колективу, треба спілкуватися та питати. Соромитися робити це – означає наражати себе на відлюдність та одиноцтво, у тому числі, й в якості професіонального зростання. Не треба питати в колег про особисті речі, а ось поцікавитися справами та традиціями роботи та спілкування у колективі, стане зовсім не зайвим.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору