UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Як правильно похвалити себе на співбесіді

Як правильно похвалити себе на співбесіді

13.05.2021 1098
Як правильно похвалити себе на співбесіді

Як правильно похвалити себе на співбесіді

13.05.2021     1098

Яке важливе і водночас делікатне питання, чи не так? Адже на будь-якій співбесіді вам доведеться повідати ейчару про свої переваги перед іншими кандидатами, бо вас про це обов’язково запитають. І ніби нічого складного, бо хто знає себе краще, ніж ми самі, та й усі без винятку люблять поговорити про свої успіхи, але на ділі виявляється все значно складніше. І хвилювання, і бажання сподобатися майбутнім роботодавцям часто заганяють у глухий кут, бо в такій обстановці складніше чітко формувати думки, складніше говорити коротко і по суті. Тому давайте дізнаємося, як з максимальною вигодою для себе розповісти кадровику про свої плюси та мінуси в роботі.

Поміняйтеся місцями з роботодавцем

Пригадуєте, як в школі на уроках математики ми розв’язували геометричні задачі, доводили геометричні теореми від супротивного? Схожий принцип потрібно використати в нашій ситуації: поставте себе на місце роботодавця і подумайте, чи хотіли б ви бачити такого співробітника, як ви, у своїй команді. І взагалі – яких би працівників ви хотіли бачити в своєму колективі. А яким ви бачите ідеального кандидата на посаду менеджера, бухгалтера, адміна? Подібний підхід дає змогу поставити себе по інший бік ситуації, що й дозволить вам краще проявити себе на співбесіді.

Заявляємо про себе правильно

Отже, давайте розглянемо, як можна заявити про свої навички і вміння на співбесіді, причому зробити це правильно, щоб це зіграло на вашу користь.

Про стресостійкість

Стресостійкість означає, що в складній ситуації ви зможете витримати тиск обставин, і мобілізувати свої сили для вирішення проблеми. Розкажіть про це інтерв’юеру на конкретних прикладах. Якщо ж такої якості у вашому характері бракує, замовчувати це навряд чи потрібно. Рано чи пізно це відкриється в процесі роботи, і ваш роботодавець висновки зробить, будьте певні. Так, досвідчений роботодавець, можливо, й слова вам не скаже, але в подальшому обов’язково матиме на увазі, що в критичній ситуації на вас не можна покластися.

Про товариськість

Теж важливий пункт. Частенько кандидати люблять прибрехати трошки, що настільки комунікабельні і товариські, що подружаться з ким завгодно, бо спільна справа перш за все і все для команди. А як до діла, то виявляється, що людині важко співіснувати з іншими в одному просторі, бо завжди знаходяться якісь причіпки: один офісний колега кондиціонер неправильно вмикає, а інший вентилятор тільки на себе направляє і т.д. В результаті виходить, що розхвалена комунікабельність на ділі виявляється великим пшиком. Тому про такі речі варто сказати правдиво: якщо вам важко знаходити спільну мову з колегами по роботі, роботодавець обов’язково врахує цей момент, коли прийматиме вас на роботу. Він зможе приставити в якості ментора до вас такого працівника, який насправді може потоваришувати з ким завгодно, чи виділить окреме місце в офісі, щоб вам комфортно працювалося і ніхто не відволікав від роботи.

Якщо ж вам дійсно легко знаходити спільну мову і комунікувати з людьми, які мають різний характер – знову ж таки, скажіть про це просто і по суті: так, я товариська людина, я люблю працювати з іншими людьми, бо чудово знаю і розумію, що від кожної людини можна чогось навчитися, навіть якщо на перший погляд здається навпаки. Знову ж таки, наведіть конкретні приклади з попередньої роботи. Бути голослівним – зараз не та ситуація.

Про креативність

Ох ця креативність, про яку скільки всього сказано, що все що не скажеш про неї, буде видаватися банальною банальністю! Але все ж спробуємо. Продемонструйте свою креативність на конкретних прикладах; продумайте перед співбесідою всі можливі ситуації, в яких ви можете продемонструвати свою креативність на ділі, а не лише на словах. А потрапивши в приміщення, де ви спілкуватиметесь з ейчаром, з перших секунд зустрічі оцінюйте обстановку навколо себе, щоб в ході бесіди ви могли скористатися всім, що потрапить вам під руку.

Наприклад, розповідаючи про якийсь аспект своєї попередньої діяльності, не посоромтеся підвестися з місця і взяти зі столу інтерв’юера якісь предмети, щоб продемонструвати наглядно свою думку. Це можна зробити без ввічливого питання «Ви дозволите?..», але тут важливо дивитися по ситуації, наскільки успішно ви встановили комунікацію з вашим ейчаром.

Такі дії найкраще за все продемонструють ваші творчі здібності. Тому практикуйте спостережливість та увагу до деталей, щоб у такий важливий момент, як проходження співбесіди, вони стали вам у нагоді.

Про вміння працювати в команді

Розповідаючи про свої навички тимбілдингу, ви повинні розуміти, що доведеться дійсно потім відповідати за свої слова: якщо ви чітко усвідомлюєте, що задля успіху команди ви готові відмовитися від особистих амбіцій, то так і скажіть своєму інтерв’юеру. Роботодавець повинен почути від вас чіткий месидж: так, він дійсно отримає в свій колектив ще одного однодумця, який поділяє їхні цінності та ідеї. Адже, працюючи в команді, важливо не тільки генерувати якісні ідеї, а й вміти розподілити обов’язки між тими, хто в даному випадку впорається краще. Розказуйте це на реальних прикладах, в яких проектах і як саме ви застосовували ці навички. Це найкращий спосіб похвалити себе на співбесіді.

Про здатність до швидкого навчання

Навіть якщо у вимогах до роботи не вказаний цей пункт, про нього теж варто зауважити, якщо ви любите навчатися новому, швидко опановуєте ті чи інші аспекти нового для вас заняття. Щоб компанія могла почуватися впевнено у своїй сфері діяльності, її працівники повинні відчувати потяг до нових знань, бо пандемія коронавірусу чітко продемонструвала всьому людству, як раптово і докорінно може змінитися ситуація у всьому світі, не кажучи вже про якусь конкретну сферу діяльності.

Не буде зайвим зауважити ейчару – і це важливий момент, бо не бійтеся говорити на співбесіді, в жодному разі не бійтеся говорити! – що під здатністю до швидкого навчання ви розумієте вміння швидко орієнтуватися в новій для себе діяльності, а не банальне бажання набратися знань за рахунок компанії. Мовляв, прийняли на роботу, то й навчайте мене всього. Такий підхід дещо деструктивний, погоджуєтесь?

Ідучи на співбесіду, уявіть свою перемогу

Щоб правильно похвалити себе на співбесіді, потрібно почуватися впевнено і розслаблено, як ви почуваєтеся в розмові з найближчими друзями. А щоб так почуватися, уявіть собі, ідучи на співбесіду, що ви вже отримали цю роботу. Просто уявіть це, що вона ваша. Налаштувавши себе так, ви виграєте у будь-якому випадку, тому що в підсумку ви або отримаєте цю роботу або ні, правильно? Інших варіантів бути не може. В першому варіанті ви отримали те, на що й налаштувалися, а у випадку відмови вам і так нічого не світило (і таке буває), бо знайшовся кандидат на голову вище вас. Що ж, і такі моменти бувають у житті, і приймати їх потрібно достойно. Пам’ятайте, що існує безліч інших компаній та колективів, де вас приймуть із радістю.

Перемога, урра!

Ідучи на співбесіду, варто тримати в голові також те, що ваш інтерв’юер теж стурбований тим, щоб добре відіграти свою роль. Розуміння таких речей дозволяє знизити градус напруги перед важливою зустріччю. Ну а вміння правильно похвалити себе на співбесіді розвивайте вже зараз, якщо плануєте змінювати місце роботи.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору