UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Як психологічно налаштуватись на зміну місця роботи?

Як психологічно налаштуватись на зміну місця роботи?

25.10.2019 823Автор: Олександр Мавлідінов
Як психологічно налаштуватись на зміну місця роботи?

Як психологічно налаштуватись на зміну місця роботи?

25.10.2019     823Автор: 

Зміна роботи – завжди стрес. Саме так на подібні ситуації реагує більшість людей, незважаючи на їх професійні якості або власні психологічні задатки. Таке відношення цілком зрозуміло, бо маючи певну схожість «людського мислення», у схожих випадках, усі ми переймаємося, здебільш, однаковими питаннями:

  • • боїмося власної невизначеності;
  • • не впевнені у здібності спокійно сприймати радикальні зміни у професійному житті;
  • • маємо страхи щодо того, що можемо не «виправдати очікування» керівництва на новому або «підвести» керівника на старому місці;
  • • сумніваємося щодо збігу власних очікувань із реальністю нової роботи;
  • • не маємо належної впевненості перед спілкуванням із новими людьми: колегами, підлеглими, керівництвом.

Розуміючи такі свої слабкості, більшість людей намагається здолати їх самотужки. Якщо це не проблема – дуже добре. Але, якщо ці думки наганяють на вас ще більші страхи, подивіться на те, як з цим можна швидко впоратися.

«Невизначеність»

Так, залишитися біля «порожнього місця» у своєму професійному житті – досить погана перспектива. Та саме таке майбутнє, здебільше малює нам наша уява у найгіршому повороті подій життя. Залишається нагадати про ті обставини, які змушують нас шукати кращого. Будь-то більша зарплатня чи незворотна втрата роботи – всі ці обставини досить суттєві для того, щоб лишити минуле у минулому та замислитися суто про власне майбутнє. У деяких випадках, якщо таке можливо, де-хто радить не відкидати варіанти повернення на попередню роботу, тож не прощатися із нею остаточно, зберігаючи можливості «відкрутити все назад».

До речі, статистика каже про переважну більшість позитивних наслідків від такого кроку, як обумовлена обставинами зміна роботи.

«Зміни та нові виклики»

Бажання «спокійного існування» - якість, притаманна більшості людських натур. У китайців, навіть, існує старе прокляття, що пропонує ворогу «жити в епоху змін». Мудрі східні люди, вже давно розуміли який стрес отримує людина від всього глобального та нового. У такому випадку, якщо страхи перед змінами неминучі, поміркуйте про те, що привело вас до цієї ситуації. Як правило, залишати ваш випадок у такому становище – найгірший вихід й ваша власна ситуація вже просто не зможе «рухатися далі» без суттєвих змін. На цьому тлі, здається пізно боятися того, що вже настало. А значить, ви маєте тільки один шлях – вперед до повної перемоги над ситуацією.

стрес від нової роботи

«Підвести керівництво»

Цікаво, що у той час, коли одні бояться не відповідати очікуванням нового керівництва на новому місці роботи, інші просто не можуть «розчарувати» своїх поточних керманичів, які, звісно «мали певні надії» на їх особи у якості сумлінних працівників. Такий вчинок, як звільнення, здається ще більш жахливим, коли керівник виявився, насправді гарною людиною та має дружні стосунки з підлеглими. Ну, як такого підвести?

Можливо, такі переживання й гідні чемної людини, але вони зовсім зайві, якщо розуміти, що мова йдеться про ваше власне майбутнє життя. Коли звичне та дружнє керівництво не має змоги запропонувати ще щось, окрім гарного ставлення, а конкуренти мають досить конкретні фінансові пропозиції, які вам необхідні – висновок, щодо рішення, здається виникає лише один.

Навряд чи, ваш гарний керівник зможе взяти на себе піклування про фінансовий статус вашої родини або про щось ще, для чого вам потрібні більші гроші. Тому й питання із «підведеним керівництвом» - не більш, ніж стереотип, навіяний вам, скоріше за все, тим самим «гарним керівником».

«Якщо нова робота – зовсім «не нова»

Очікування від зміни роботи, часто стають суцільним розчаруванням для того, хто вирішив її змінити. Проблема в тому, що багато хто з нас, продовжує «вестися» на такий собі «ідеал» роботи, про який йому можуть розповідати чи натякати ті, хто має таку пропозицію.

Схаменіться, панове! Ідеалів не існує, а тому, ваша нова робота, скоріше за все буде мати безліч власних «підводних каменів» та реальних ускладнень для безхмарного існування. Ті її аспекти, від яких у захваті ваш спокусителько, можуть взагалі вас не вразити. Й, навпаки, ви не можете знати наперед, що реально гарного для вас, очікує на новому місці попереду.

Взагалі, погоджуючись на зміну роботи, непогано мати пару реальних важливих причин (таких, як більша зарплатня або зручніший графік), які роблять її «кращою» ніж попередня.

«Страх спілкування із незнайомцями»

Мова йдеться не про серйозні психічні розлади людини а про нездатність швидкої адаптації у новому колективі. Зрозуміло, що сором’язливі або замкнуті особистості, що пропрацювали декілька років у знайомому вже колективі, дуже погано відносяться до перспектив проходу цього шляху знайомства, знову.

Але, отримавши такі обставини чи пропозиції, що просто спонукають до змін, треба не забувати для чого вони вам потрібні. Якщо, доцільність переходу існує – вона повинна стати головною метою, заради якої людина здатна справитися з будь-якими викликами. У такому випадку, перспектива залишитися у «знайомому» колективі, де окрім «знайомства» вам нічого не світить, має лякати ще більше, ніж зустріч нових колег у майбутньому.

Та й, взагалі, чого вам боятися колектив, до складу якого вас запросили тому, що роботодавця цілком влаштовують ваші професійні здібності? Можливо, тим самим, ви вже вигідно відрізняєтесь від інших співробітників, перед зустріччю з якими ви так ніяковієте.

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


Часто шукають

↑ Вгору