Від того, як швидко звикнеться спеціаліст на новій роботі, залежить його повноцінна робота та його комфортне самопочуття на робочому місці. Процес адаптації у кожного спеціаліста проходить по-своєму і займає різний проміжок часу. Звісно ж, чим швидше новий робітник проходить цей термін адаптації на новому місці, тим краще. Але давайте розберемося, які фактори, все ж таки, впливають на процес адаптації та як можна прискорити цей процес.
Швидка адаптація спеціаліста на роботі говорить про те, що робітник має високі навички самоорганізації та самоконтролю. На процес адаптації також впливають його комунікаційні вміння, зібраність, уважність. Людям, які схильні до самостійної роботи, важко швидко пристосуватися до роботи в команді та адаптуватися швидко на роботі. Якщо ви впізнали в цьому описі себе, то краще обирайте роботу, враховуючи цей фактор.
Якщо процес адаптації займає у вас не бильше двох тижнів, то ви досить швидко адаптуєтеся та пристосовуєтеся до нового місця роботи. У вас не виникає труднощів налагодити дружні стосунки із колегами та налаштуатися на результат в роботі. Якщо процес адаптації на новій роботі затягується, то не зволікайте, робіть все від вас можливе, щоб якось вплинути на це та прискорити. jobs.ua підібрали для вас практичні поради про те, що терба робити молодому спеціалісту, щоб прискорити процес апдаптації.
Непокладаючи зусиль знайомтесь та спілкуйтесь із колегами по роботі. Знаходьте час і хвилинку, щоб просто спитати, як справи у ваших колег та чим вони зараз займаються по роботі, над чим працюють. Якщо є ті колеги, про яких ви ще нічого не знаєте, зробіть крок першими - поцікавтесь.
Якщо хочете швидко адаптуватися, на початку роботи з’ясуйте у вашого работодавця, що ваін очікує від вас на період випробувального терміну. Це допоможе вам спланувати роботу таким чином, щоб вкластися в терміни та зробити все можливе, щоб виаправдати очікування.
В адаптації на новомук місці роботи вам також допоможе така інформація: як приготувати каву, де взяти канцелярські предмети, як роздрукувати документи на принтері та інші. Тому з’ясуйте ці питанняч у колег впершу чергу.
Не забудьте поцікавитись у колег, хто ваш керівник відділу, хто адміністрація та директор. У майбутньому це вам дуже знадобиться.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?