Перші робочі тижні на новому місці супроводжуються страхом перед новим колективом. І це цілком зрозуміло, новий співробітник нікого не знає, ще не випрацював схему взаємодії з кожним співробітником, тому відчуває себе ніби не в своїй тарілці. В цьому немає нічого ганебного та дивного. У вас просто відсутня повна інформація про компанію, колег. Всі пройшли через цей етап. Тому скоріше візьміть до уваги наші поради щодо швидкої власної адаптації в новому колективі.
Звісно ж, у ситуації, що виникла, дуже хочеться швидко адаптуватися в новому колективі, знайти друзів і сподобатись усім. Не намагайтесь надмірно зробити це, адже подібні наміри помічаються одразу й виглядають як підлабузництво. До того ж слід пам’ятати, найголовніша ваша ціль - бездоганне виконання обов’язків. Тому, сконцентруйтеся на виконанні обов’язків, будьте приємним співрозмовником для своїх колег, допомагайте, якщо колеги потребують цього і не соромтесь просити про допомогу.
Новачки здатні з самого початку генерувати масу власних пропозицій відповідно змінам в робочому процесі або виказувати ініціативи щодо додаткової роботи з бажання вислужитись чи власної зацікавленості. Не поспішайте події. Для початку вам потрібно познайомитись зі всіма та вивчити роботу компанії з середини. На це потрібен певний час, за який ви можете розкрити та дізнатися багато цікавого про колектив, а ваша ініціатива може стати надмірно квапливою.
Навіть такий звичний захід як обід може стати в пригоді для вас, як для нового робітника. По-перше, саме на обіді можна ближче познайомитись з більшою частиною колективу. По-друге, на обіді ви дізнаєтесь про звички кожного співробітника та можете знайти друзів за інтересами. Саме на обіді дізнаєтесь про останні події та новини компанії. Беріть участь в обговореннях цих подій, але не сперечайтеся. Краще залишитися при своєму судженні.
Це найперший спосіб налаштувати весь колектив проти себе - сперечатися та конфліктувати. Це вам зараз зовсім не потрібно. Якщо з кимось виникло непорозуміння, не поспішайте реагувати агресивно, бо не бачите всієї ситуації. Натомість почніть спостерігати, можливо певні дні в компанії надмірно важкі, чи взагалі такий зараз період в колективі та роботі. Не сприймайте жорстко жарти співробітників. Якщо це звичайне висміювання, то простіть їм таку поведінку, адже вони так само не знають вас, як і ви їх. Можливо, навіть, таким чином намагаються підбадьорити вас.
До речі, спеціально для вас Jobs.ua підготував портрет ідеального співробітника, який стане вам в пригоді для власної перевірки:
Успіху в новому колективі!
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?