UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Як стати своїм на новому робочому місці

Як стати своїм на новому робочому місці

5.09.2021 538Автор: Лоліта Платошкіна
Як стати своїм на новому робочому місці

Як стати своїм на новому робочому місці

5.09.2021     538Автор: 

Перші робочі тижні на новому місці супроводжуються страхом перед новим колективом. І це цілком зрозуміло, новий співробітник нікого не знає, ще не випрацював схему взаємодії з кожним співробітником, тому відчуває себе ніби не в своїй тарілці. В цьому немає нічого ганебного та дивного. У вас просто відсутня повна інформація про компанію, колег. Всі пройшли через цей етап. Тому скоріше візьміть до уваги наші поради щодо швидкої власної адаптації в новому колективі.

Всім сподобатись неможливо

Звісно ж, у ситуації, що виникла, дуже хочеться швидко адаптуватися в новому колективі, знайти друзів і сподобатись усім. Не намагайтесь надмірно зробити це, адже подібні наміри помічаються одразу й виглядають як підлабузництво. До того ж слід пам’ятати, найголовніша ваша ціль - бездоганне виконання обов’язків. Тому, сконцентруйтеся на виконанні обов’язків, будьте приємним співрозмовником для своїх колег, допомагайте, якщо колеги потребують цього і не соромтесь просити про допомогу. 

Будьте в міру ініціативними

Новачки здатні з самого початку генерувати масу власних пропозицій відповідно змінам в робочому процесі або виказувати ініціативи щодо додаткової роботи з бажання вислужитись чи власної зацікавленості. Не поспішайте події. Для початку вам потрібно познайомитись зі всіма та вивчити роботу компанії з середини. На це потрібен певний час, за який ви можете розкрити та дізнатися багато цікавого про колектив, а ваша ініціатива може стати надмірно квапливою. 

Обідайте з колегами та беріть участь в обговореннях

Навіть такий звичний захід як обід може стати в пригоді для вас, як для нового робітника. По-перше, саме на обіді можна ближче познайомитись з більшою частиною колективу. По-друге, на обіді ви дізнаєтесь про звички кожного співробітника та можете знайти друзів за інтересами. Саме на обіді дізнаєтесь про останні події та новини компанії. Беріть участь в обговореннях цих подій, але не сперечайтеся. Краще залишитися при своєму судженні.

Не слід провокувати співробітників на конфлікти

Це найперший спосіб налаштувати весь колектив проти себе - сперечатися та конфліктувати. Це вам зараз зовсім не потрібно. Якщо з кимось виникло непорозуміння, не поспішайте реагувати агресивно, бо не бачите всієї ситуації. Натомість почніть спостерігати, можливо певні дні в компанії надмірно важкі, чи взагалі такий зараз період в колективі та роботі. Не сприймайте жорстко жарти співробітників. Якщо це звичайне висміювання, то простіть їм таку поведінку, адже вони так само не знають вас, як і ви їх. Можливо, навіть, таким чином намагаються підбадьорити вас.

До речі, спеціально для вас Jobs.ua підготував портрет ідеального співробітника, який стане вам в пригоді для власної перевірки:

  • уважно слухає та виконує завдання керівника, власні посадові інструкції;
  • своєчасно приходить на роботу, знає свій власний розпорядок;
  • спокійно сприймає критику та навчається новому;
  • виголошує власну ініціативу щодо роботи та завдань;
  • вміє працювати самостійно та в команді;
  • націлений на досягнення в роботі.

Успіху в новому колективі!

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

↑ Вгору