UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Як стати своїм на новому робочому місці

Як стати своїм на новому робочому місці

5.09.2021 548Автор: Лоліта Платошкіна
Як стати своїм на новому робочому місці

Як стати своїм на новому робочому місці

5.09.2021     548Автор: 

Перші робочі тижні на новому місці супроводжуються страхом перед новим колективом. І це цілком зрозуміло, новий співробітник нікого не знає, ще не випрацював схему взаємодії з кожним співробітником, тому відчуває себе ніби не в своїй тарілці. В цьому немає нічого ганебного та дивного. У вас просто відсутня повна інформація про компанію, колег. Всі пройшли через цей етап. Тому скоріше візьміть до уваги наші поради щодо швидкої власної адаптації в новому колективі.

Всім сподобатись неможливо

Звісно ж, у ситуації, що виникла, дуже хочеться швидко адаптуватися в новому колективі, знайти друзів і сподобатись усім. Не намагайтесь надмірно зробити це, адже подібні наміри помічаються одразу й виглядають як підлабузництво. До того ж слід пам’ятати, найголовніша ваша ціль - бездоганне виконання обов’язків. Тому, сконцентруйтеся на виконанні обов’язків, будьте приємним співрозмовником для своїх колег, допомагайте, якщо колеги потребують цього і не соромтесь просити про допомогу. 

Будьте в міру ініціативними

Новачки здатні з самого початку генерувати масу власних пропозицій відповідно змінам в робочому процесі або виказувати ініціативи щодо додаткової роботи з бажання вислужитись чи власної зацікавленості. Не поспішайте події. Для початку вам потрібно познайомитись зі всіма та вивчити роботу компанії з середини. На це потрібен певний час, за який ви можете розкрити та дізнатися багато цікавого про колектив, а ваша ініціатива може стати надмірно квапливою. 

Обідайте з колегами та беріть участь в обговореннях

Навіть такий звичний захід як обід може стати в пригоді для вас, як для нового робітника. По-перше, саме на обіді можна ближче познайомитись з більшою частиною колективу. По-друге, на обіді ви дізнаєтесь про звички кожного співробітника та можете знайти друзів за інтересами. Саме на обіді дізнаєтесь про останні події та новини компанії. Беріть участь в обговореннях цих подій, але не сперечайтеся. Краще залишитися при своєму судженні.

Не слід провокувати співробітників на конфлікти

Це найперший спосіб налаштувати весь колектив проти себе - сперечатися та конфліктувати. Це вам зараз зовсім не потрібно. Якщо з кимось виникло непорозуміння, не поспішайте реагувати агресивно, бо не бачите всієї ситуації. Натомість почніть спостерігати, можливо певні дні в компанії надмірно важкі, чи взагалі такий зараз період в колективі та роботі. Не сприймайте жорстко жарти співробітників. Якщо це звичайне висміювання, то простіть їм таку поведінку, адже вони так само не знають вас, як і ви їх. Можливо, навіть, таким чином намагаються підбадьорити вас.

До речі, спеціально для вас Jobs.ua підготував портрет ідеального співробітника, який стане вам в пригоді для власної перевірки:

  • уважно слухає та виконує завдання керівника, власні посадові інструкції;
  • своєчасно приходить на роботу, знає свій власний розпорядок;
  • спокійно сприймає критику та навчається новому;
  • виголошує власну ініціативу щодо роботи та завдань;
  • вміє працювати самостійно та в команді;
  • націлений на досягнення в роботі.

Успіху в новому колективі!

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору