Багато хто з пошуковців вважають, що найскладніше всього скласти ефективне резюме, щоб воно сподобалось роботодавцю, зацікавило його та вплинуло на рішення запросити спеціаліста на співбесіду. Але кожний роботодавець може оскаржити це рішення, бо, насправді, створити ефективну вакансію - вміння, яке вимагає не меньших зусиль та здібностей.
В наш час, здобувачі не менш розвинуті та розбірливі в вакансіях, які пропонує їм ринок праці, ніж роботодавці. Вони вважають, якщо вони вкладуються в створення резюме, то і роботодавець повинен зацікавити спеціаліста починаючи з вакансії. Тому для де-яких роботодаців це серйозне завдання: створити ефективну вакансію.
Якщо ви замислились над тим, щоб створити ефективну вакансію для залучення фахівців на рекрутинговому порталі, то вам треба спочатку зареєструвати свою компанію та заповнити давні про контактну особу. На цьому етапі дуже важливо давати правильні та інформативні дані, які б допомагали здобувачу зрозуміти, в якій професійній отраслі вона працює та загальне направлення, цілі. Заздалегідь підготуйте інформаційну довідку про компанію зазначивши наступне: рік створення, направлення діяльності чи розгалуження.
Коли ваша компанія буде зареєстровано, зможете перейти до формування вакансій напряму від комапнії.
Створюючи вакансію, роботодавець повинен добре розумітися в тому, кого саме він шукає на ту чи іншу посаду. Для цього може дати відповідь на наступні питання: чи може компанія обійтися без цього спеціаліста, розподіливши обов’язки між іншими спеціалістами; які обов’язки повинен виконувати спеціаліст, які його функції в компанії; які вимоги на кандидата на цю посаду, який мінімальний та максимальний розмір заробітньої плати цієї вакансії. Також, здобувачам завжди цікаві питання соцпакета та інші переваги саме цієї вакансії в саме цій компанії.
Щоб вакансія й справді була ефективнішою для пошуку спеціалістів, радимо цікаво подавати запит і формувати більш цікаво вакансію. Проявіть трохи творчості та зацікавленност і в описі вакансії й успіх виам гарантовано. Щоб зробити вакансію ефективнішою - оберіть функцію Гарячих вакансій. І тоді ваша вакансія завжди буде одніє з перших серед інших роботодавців.
Друзі, сьогодні пропонуємо цікаву тему на розгляд про нетипову поведінку багатьох співробітників в компаніях, яка вносить труднощі в порозуміння при комунікації - пасивна агресія.
Отримання привабливого оферу супроводжується ентузіазмом і бажанням чимшвидше приступити до нових робочих обов’язків. Але як зробити перехід на нову роботу успішнішим? У цій статті поділимося корисними порадами, як вдало перейти на нову роботу.
В статті пропонуємо дізнатися, як бути з відпусткою у воєнний час?
Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому.
Працювати з дому чи кав’ярні – це прекрасно, але офіс компанії теж має низку переваг. Пропонуємо з’ясувати, що не так з роботою на хоум-офісі.