Соціальні мережі давно стали невід’ємною частиною нашого особистого і, навіть, професійного життя. Настільки, що власні акаунти в соцмережах мають великі відомі компанії. Присутність бренду в інтернеті створює свою корпоративну культуру, де компанія стає ближче до користувачів, клієнтів, партнерів, колег і потенційних робітників. Використовуючи соціальні мережі, компанії в першу чергу закривають власні цілі: заявляють про компанію, створюють трастовість навколо імені, отримують спілкування з аудиторією тут і зараз, отримують від них фідбек, заохочують нових клієнтів, партнерів й навіть здобувачів. Тому що з соцмережами робити це легше, швидше, приємніше.
За багатьма опитуваннями, більшість здобувачів, перевіряючи інформацію про компанію, заходять на їх сторінку в соцмережах: Facebook, Instagram, LinkedIn, рідше Twitter, Pinterest - але все залежить від сфери діяльності. А це ще раз підкреслює наскільки важливо для компанії мати бездоганну сторінку та вміти використовувати ресурси соціальних мереж на повну. Як використовувати соціальні мережі, щоб відшукувати кандидатів та залучати найкращих талантів? Спробуйємо розібратися в цій статті на Jobs.ua
Чи знаєте ви, що кожна соціальна мережа має свою аудиторію за інтересами. Якщо такі соціальні мережі, Як Фейсбук чи Інстаграм, Пінттерест - мають розважальний характер, то більшості відомо, що LinkedIn - сугубо бізнесова соцмережа, мета якої рекрутинг. Тому основна задача для HR-ів - побудувати правильну комунікацію в тій соцмережі, яку ви використовуєте з метою залучення кандидатів для роботи в компанії. А для цього потрібно обрати настільки точну мову, щоб достукатись до сердець здобувачів. Які техніки впливові на враження та думку потенційних кандидатів компанії?
Створюйте цікавий, якісний, унікальний, різноманітний корпоративний контент. Безумовно, його мета стримати та залучити аудиторію. Це надає цінності аудиторії, допомагає будувати стосунки та емоції, надає можливість для обміну враженнями по конкретному питанню чи темі.
Голос та мова бренду дуже важливі в створенні контенту. Це можливість побудувати власний індивідуальний стиль комунікації, визначити свою особливість серед конкурентів.
Профіль компанії повинен бути персоналізований. Це значить, що потенційні кандидати обов’язково повинні бачити обличчя тих, хто працює в компанії. Для цього можете використовувати більше фото з мітапів, мітингів, корпоративних зустрічей, зустрічей з клієнтами чи партнерами. Все це створює враження живої дружньої атмосфери в компанії.
Профіль компанії повинен бути інформативно чітким, зрозумілим. Люди цінують відкритість і потребують інформації про того, з ким спілкуються. В інформації про компанію завжди потрібно розміщувати основні відомості та посилання: про сферу діяльності, контактні дані, адресу сайту тощо. Для оформлення аватарки рекомендуємо використовувати лого, щоб знайти можна було легко й швидко серед інших акаунтів брендів.
Дуже важлива комунікація бренду з аудиторією. Щоб встановити тісний зв’язок, необхідно бути постійно на очах, на зв’язку. А це значить своєчасно публікувати корпоративні дописи, інформувати аудиторію про відкриті вакансії, відповідати в коментарях здобувачам. Не забувайте й про культуру спілкування в соцмережах:
Зберігайте свій імідж, навіть, якщо здається, що ви спілкуєтесь від імені компанії.
Не нехтуйте використанням хештегів, в тих соцмережах, в яких вони працюють. Це ще одна можливість для інших вас швидко знаходити. Якщо компанія має ресурс, можна залучити таргетовану чи інші види реклами у відповідних соцмережах. Це ще одна можливість залучити більшу аудиторію, але вже за інтересами чи іншими особливостями.
Колаборація з іншими брендами та компаніями має велике значення для формування загального враження про взаємодію компанії з іншими брендами чи партнерами. Якщо вам удасться залучити більші компанії для колаборації в різних проєктах, при цьому відмітити їх акаунти, як партнерські, у багатьох це сформує довірливе відношення до вас. До того ж, це полегшить залучення інших партнерів чи контактів.
Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.