На жаль, в Україні фіксують нові антирекорди захворювання на COVID-19. Карантин, хоч і з деякими послабленнями, буде продовжено щонайменше до серпня, тому вкрай актуальними залишається питання, як вберегти робоче місце під час епідемії.
За інформацією Jobs.ua, екс-міністр економрозвитку Тимофій Милованов поділився з українцями порадами як не втратити роботу під час кризи, спричинену пандемією коронавірусу. Звичайно, добре роздавати поради, коли ти екс-міністр, але що ж він такого цікавого порадив всім нам?
Як не прикро усвідомлювати, але роботодавці в умовах пандемії отримали новий важіль тиску на підлеглих. Тому колишній міністр цілком справедливо вважає, що на даний час як ніколи раніше важливо залишатися конкурентноздатним, в робочих ситуаціях проявляти гнучкість; якщо потрібно, йти на поступки і активно опановувати нові навички.
За його словами, якщо утискуються ваші інтереси, варто спробувати домовитися з начальством, запропонувати зменшення своєї заробітної плати (і тиснути на те, що це тимчасовий крок) чи погодитися на цю пропозицію, якщо вона прозвучить з вуст вашого роботодавця. Тимофій Милованов радить, що можна також запропонувати допомогу в пристосуванні компанії до нових умов, адже криза диктує нові правила ведення бізнесу. Стати незамінним працівником – зараз це важить дуже багато. «Будьте гнучкими, вчіться. Найголовніше – убезпечити своє робоче місце», зазначив екс-міністр.
Окрім цього, в теперішніх умовах надзвичайно важливо зберігати у рівновазі психічний стан. Незважаючи на пандемію, зустрічатися з друзями – звичайно, з дотриманням санітарних норм – навантажувати себе фізичними вправами, читати і навчатися, бо власний розвиток тепер актуальний як ніколи.
Даними порадами не варто нехтувати. Якщо порівнювати Україну з іншими країнами, то нашій країні доведеться чи не найважче. Нам усім і так нелегко живеться в останні роки, зважаючи на агресію Російської Федерації, погіршення соціально-економічних умов і суттєве падіння якості життя. Україна досі знаходиться в підвішеному стані «економік, що розвиваються», тобто наша влада до сих пір не знайшла потрібну економічну модель, щоб завоювати вигідні позиції в світовій торгівлі і залишатися ефективними навіть в складних сучасних умовах.
Але приємно відзначити, що українці як працівники високо цінуються в інших країнах. Якщо говорити про наших заробітчан, вони затребувані і як висококваліфіковані працівники, і як прості робітники.
І наостанок відзначимо, що деякі робочі посади залишаються в попиті навіть попри спричинену пандемією кризу. Кому не слід переживати за своє робоче місце, так це водіям. В травні ця посада стала найзатребуванішою серед роботодавців. На другому місці – продавці. Кількість вакансій для них у минулому місяці зросла майже вдвічі. Третє місце по затребуваністю посіли комплектувальники.
Оскільки уряд прогнозує підвищення безробіття в другому кварталі, актуальними залишаються поради, як краще концентруватися на роботі і менше відволікатись на несуттєве.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.
Працювати весь день в піжамі, не встаючи з ліжка, нечищені зуби і невідвіданий душ, бо ліньки робити «зайві рухи» — ці речі дивними звичками складно назвати. Але є речі куди дивніші, ось про них і поговоримо разом із Jobs.ua. І чи варто про це непокоїтися.
Сучасні роботодавці добре розуміють важливість наявності в кандидата м’яких навичок. Це означає, що в пошукачів немає інших варіантів, як приділяти посилену увагу розвитку soft skills, не лише hard skills.