Коли людина шукає роботу та коли працевлаштуватися потрібно швидко, вона здатна прийняти будь-яку пропозицію. Але іноді, краще ще витратити деякий час на пошуки робочого місця, ніж погодитися на те, про що потім доведеться не раз жалкувати.
Jobs.ua пропонує декілька загальних ознак, за якими ви можете зрозуміти, що вас намагаються обдурити ще на етапі співбесіди.
Наприклад, коли співбесіда організована «на скору руку» та проходить дуже хаотично, краще не вагатися та продовжити свої пошуки. Вряд чи вам сподобається працювати на роботодавця, який не зумів розібратися з таким процесом, як пошук та прийом до компанії нових працівників.
«Швидкі кастинги», коли вас мало питають, але багато розписують усі «плюси» від вашої майбутньої роботи, також повинні насторожувати. Нормальний роботодавець не стане займатися чимось подібним, а буде намагатися підійти з розумом до набору нових співробітників.
Не треба поспішати погоджуватися й коли ви так і не змогли зрозуміти чим вам доведеться займатися на роботі. Якщо ви маєте справу зі справжнім роботодавцем, а не з шахрайською конторою чи представниками якого небудь мережевого маркетингу, ваші майбутні обов’язки вам доведуть чутко та зрозуміло.
Напружитися треба й коли ви почули по високу текучість кадрів. Це явна ознака того, що з компанією «щось не те», принаймні у частині виплат нормальних та своєчасних заробітних плат.
Розуміючи скільки у середньому може отримувати спеціаліст вашого рівня, будьте уважні коли вам будуть пропонувати «золоті гори». Якщо вам здається, що запропонована зарплатня занадто висока, не поспішайте радіти. Скоріше за все це не є правдою, а у такому разі, вас вже зараз намагаються обдурити представники компанії, тому чи варто з ними мати справи.
В статті пропонуємо дізнатися, як бути з відпусткою у воєнний час?
Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому.
Працювати з дому чи кав’ярні – це прекрасно, але офіс компанії теж має низку переваг. Пропонуємо з’ясувати, що не так з роботою на хоум-офісі.
Наша сьогоднішня стаття допоможе вам визначити табу, чого не повинно бути в резюме. Обов’язково скористайтесь порадами при складанні власного.
Як залишатися організованими, якщо працюєте з дому, і не маєте змоги бачити щодня друзів-колег? Пропонуємо обговорити це питання, а також з’ясуємо, як не втратити продуктивність, працюючи віддалено.