Коли людина шукає роботу та коли працевлаштуватися потрібно швидко, вона здатна прийняти будь-яку пропозицію. Але іноді, краще ще витратити деякий час на пошуки робочого місця, ніж погодитися на те, про що потім доведеться не раз жалкувати.
Jobs.ua пропонує декілька загальних ознак, за якими ви можете зрозуміти, що вас намагаються обдурити ще на етапі співбесіди.
Наприклад, коли співбесіда організована «на скору руку» та проходить дуже хаотично, краще не вагатися та продовжити свої пошуки. Вряд чи вам сподобається працювати на роботодавця, який не зумів розібратися з таким процесом, як пошук та прийом до компанії нових працівників.
«Швидкі кастинги», коли вас мало питають, але багато розписують усі «плюси» від вашої майбутньої роботи, також повинні насторожувати. Нормальний роботодавець не стане займатися чимось подібним, а буде намагатися підійти з розумом до набору нових співробітників.
Не треба поспішати погоджуватися й коли ви так і не змогли зрозуміти чим вам доведеться займатися на роботі. Якщо ви маєте справу зі справжнім роботодавцем, а не з шахрайською конторою чи представниками якого небудь мережевого маркетингу, ваші майбутні обов’язки вам доведуть чутко та зрозуміло.
Напружитися треба й коли ви почули по високу текучість кадрів. Це явна ознака того, що з компанією «щось не те», принаймні у частині виплат нормальних та своєчасних заробітних плат.
Розуміючи скільки у середньому може отримувати спеціаліст вашого рівня, будьте уважні коли вам будуть пропонувати «золоті гори». Якщо вам здається, що запропонована зарплатня занадто висока, не поспішайте радіти. Скоріше за все це не є правдою, а у такому разі, вас вже зараз намагаються обдурити представники компанії, тому чи варто з ними мати справи.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!