Коли людина шукає роботу та коли працевлаштуватися потрібно швидко, вона здатна прийняти будь-яку пропозицію. Але іноді, краще ще витратити деякий час на пошуки робочого місця, ніж погодитися на те, про що потім доведеться не раз жалкувати.
Jobs.ua пропонує декілька загальних ознак, за якими ви можете зрозуміти, що вас намагаються обдурити ще на етапі співбесіди.
Наприклад, коли співбесіда організована «на скору руку» та проходить дуже хаотично, краще не вагатися та продовжити свої пошуки. Вряд чи вам сподобається працювати на роботодавця, який не зумів розібратися з таким процесом, як пошук та прийом до компанії нових працівників.
«Швидкі кастинги», коли вас мало питають, але багато розписують усі «плюси» від вашої майбутньої роботи, також повинні насторожувати. Нормальний роботодавець не стане займатися чимось подібним, а буде намагатися підійти з розумом до набору нових співробітників.
Не треба поспішати погоджуватися й коли ви так і не змогли зрозуміти чим вам доведеться займатися на роботі. Якщо ви маєте справу зі справжнім роботодавцем, а не з шахрайською конторою чи представниками якого небудь мережевого маркетингу, ваші майбутні обов’язки вам доведуть чутко та зрозуміло.
Напружитися треба й коли ви почули по високу текучість кадрів. Це явна ознака того, що з компанією «щось не те», принаймні у частині виплат нормальних та своєчасних заробітних плат.
Розуміючи скільки у середньому може отримувати спеціаліст вашого рівня, будьте уважні коли вам будуть пропонувати «золоті гори». Якщо вам здається, що запропонована зарплатня занадто висока, не поспішайте радіти. Скоріше за все це не є правдою, а у такому разі, вас вже зараз намагаються обдурити представники компанії, тому чи варто з ними мати справи.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».