Всім хочеться швидше просунутися по службі, побудувати успішну кар’єру і виділитися серед інших колег. Але деякі звички заважають будувати ефективні взаємини з іншими людьми. Jobs.ua розбирався, які звички не оцінять інші колеги і роботодавці.
Якщо людина порівнює себе з іншими у своїй голові, якщо подумки прикидає, як їй стати кращою за інших в тих чи інших ситуаціях – це одна річ; але якщо ця людина постійно дістає оточуючих з подібними порівняннями, це досить швидко набридне іншим людям. Можливо, спочатку з ввічливості будуть погоджуватися з вами, але з часом такі порівняння будуть робити не на вашу користь. А все тому, що жодній людині не сподобається, коли до неї постійно приставатимуть з такими розпитуваннями.
Вам видалося, що співробітник косо на вас поглянув? Щось буркнув на ваше доброзичливе привітання? Не варто поспішати ображатися на іншу людину – можливо, в неї видався не найприємніший ранок у житті. Безпідставні образи точно не допоможуть налаштувати ефективну комунікацію з колегами та роботодавцем. Тим паче, якщо людина схильна ображатися з найменшої причини, це свідчить про особистісні проблеми, які краще пропрацьовувати з кваліфікованим спеціалістом, а не відіграватися на ні в чому не винних колегах.
Велика брехня чи маленька – не важливо. Досить часто люди схильні виправдовувати себе, що маленька брехня – це не страшно, тим паче, всі брешуть. Доктор Хаус мав рацію, безперечно, коли говорив ці слова, але не потрібно перетворювати звичку брехати в спосіб життя. Інакше можна не загледітися, як заплутаєтеся у власній брехні і колеги перестануть сприймати вас всерйоз.
Ще одна неприємна звичка, яка роздуває наше его, а по факту – відштовхує інших людей. Ніхто не любить вислуховувати довгі хвальковиті оди самому собі. Замість того, щоб хвалити себе на кожному кроці, краще продемонструвати свої вміння в реальних справах. І зекономити до того ж купу енергії, яка безцільно витрачається в пустопорожніх балачках.
Здається, нічого поганого немає в тому, щоб вибачитися за те, що наступив комусь на ногу чи випадково штовхнув плечем у коридорі. Але ця звичка теж, як виявляється, дратує інших людей. Краще в таких ситуаціях відбутися жартом. Гумор – найкраще вибачення, який до того ж продемонструє, що за словом в кишеню ви не полізете. Та й розпочинати кожне звернення до колег зі слова «Вибачте» теж не потрібно. Це дратує і викликає бажання чимшвидше завершити з вами розмову.
Звичайно, нікому не припаде до смаку, коли його розмову підслуховує інша людина. Стоячи під дверима кабінетів з прикладеним до них вухом, повагу колег не заслужиш. А якщо таке відбувається регулярно, це викличе стійку негативну реакцію.
Отже, якщо впізнали себе вище, треба з цим щось робити. Інакше є ризик залишитися тим самим працівником, якого не цінують ні колеги, ні роботодавці.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».