Всім хочеться швидше просунутися по службі, побудувати успішну кар’єру і виділитися серед інших колег. Але деякі звички заважають будувати ефективні взаємини з іншими людьми. Jobs.ua розбирався, які звички не оцінять інші колеги і роботодавці.
Якщо людина порівнює себе з іншими у своїй голові, якщо подумки прикидає, як їй стати кращою за інших в тих чи інших ситуаціях – це одна річ; але якщо ця людина постійно дістає оточуючих з подібними порівняннями, це досить швидко набридне іншим людям. Можливо, спочатку з ввічливості будуть погоджуватися з вами, але з часом такі порівняння будуть робити не на вашу користь. А все тому, що жодній людині не сподобається, коли до неї постійно приставатимуть з такими розпитуваннями.
Вам видалося, що співробітник косо на вас поглянув? Щось буркнув на ваше доброзичливе привітання? Не варто поспішати ображатися на іншу людину – можливо, в неї видався не найприємніший ранок у житті. Безпідставні образи точно не допоможуть налаштувати ефективну комунікацію з колегами та роботодавцем. Тим паче, якщо людина схильна ображатися з найменшої причини, це свідчить про особистісні проблеми, які краще пропрацьовувати з кваліфікованим спеціалістом, а не відіграватися на ні в чому не винних колегах.
Велика брехня чи маленька – не важливо. Досить часто люди схильні виправдовувати себе, що маленька брехня – це не страшно, тим паче, всі брешуть. Доктор Хаус мав рацію, безперечно, коли говорив ці слова, але не потрібно перетворювати звичку брехати в спосіб життя. Інакше можна не загледітися, як заплутаєтеся у власній брехні і колеги перестануть сприймати вас всерйоз.
Ще одна неприємна звичка, яка роздуває наше его, а по факту – відштовхує інших людей. Ніхто не любить вислуховувати довгі хвальковиті оди самому собі. Замість того, щоб хвалити себе на кожному кроці, краще продемонструвати свої вміння в реальних справах. І зекономити до того ж купу енергії, яка безцільно витрачається в пустопорожніх балачках.
Здається, нічого поганого немає в тому, щоб вибачитися за те, що наступив комусь на ногу чи випадково штовхнув плечем у коридорі. Але ця звичка теж, як виявляється, дратує інших людей. Краще в таких ситуаціях відбутися жартом. Гумор – найкраще вибачення, який до того ж продемонструє, що за словом в кишеню ви не полізете. Та й розпочинати кожне звернення до колег зі слова «Вибачте» теж не потрібно. Це дратує і викликає бажання чимшвидше завершити з вами розмову.
Звичайно, нікому не припаде до смаку, коли його розмову підслуховує інша людина. Стоячи під дверима кабінетів з прикладеним до них вухом, повагу колег не заслужиш. А якщо таке відбувається регулярно, це викличе стійку негативну реакцію.
Отже, якщо впізнали себе вище, треба з цим щось робити. Інакше є ризик залишитися тим самим працівником, якого не цінують ні колеги, ні роботодавці.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.