UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Які звички працівників не цінують колеги і роботодавці

Які звички працівників не цінують колеги і роботодавці

11.02.2021 523
Які звички працівників не цінують колеги і роботодавці

Які звички працівників не цінують колеги і роботодавці

11.02.2021     523

Всім хочеться швидше просунутися по службі, побудувати успішну кар’єру і виділитися серед інших колег. Але деякі звички заважають будувати ефективні взаємини з іншими людьми. Jobs.ua розбирався, які звички не оцінять інші колеги і роботодавці.

Порівнювати себе з іншими

Якщо людина порівнює себе з іншими у своїй голові, якщо подумки прикидає, як їй стати кращою за інших в тих чи інших ситуаціях – це одна річ; але якщо ця людина постійно дістає оточуючих з подібними порівняннями, це досить швидко набридне іншим людям. Можливо, спочатку з ввічливості будуть погоджуватися з вами, але з часом такі порівняння будуть робити не на вашу користь. А все тому, що жодній людині не сподобається, коли до неї постійно приставатимуть з такими розпитуваннями.

Безпідставні образи

Вам видалося, що співробітник косо на вас поглянув? Щось буркнув на ваше доброзичливе привітання? Не варто поспішати ображатися на іншу людину – можливо, в неї видався не найприємніший ранок у житті. Безпідставні образи точно не допоможуть налаштувати ефективну комунікацію з колегами та роботодавцем. Тим паче, якщо людина схильна ображатися з найменшої причини, це свідчить про особистісні проблеми, які краще пропрацьовувати з кваліфікованим спеціалістом, а не відіграватися на ні в чому не винних колегах.

Любов до обману

Велика брехня чи маленька – не важливо. Досить часто люди схильні виправдовувати себе, що маленька брехня – це не страшно, тим паче, всі брешуть. Доктор Хаус мав рацію, безперечно, коли говорив ці слова, але не потрібно перетворювати звичку брехати в спосіб життя. Інакше можна не загледітися, як заплутаєтеся у власній брехні і колеги перестануть сприймати вас всерйоз.

Хвальковитість

Ще одна неприємна звичка, яка роздуває наше его, а по факту – відштовхує інших людей. Ніхто не любить вислуховувати довгі хвальковиті оди самому собі. Замість того, щоб хвалити себе на кожному кроці, краще продемонструвати свої вміння в реальних справах. І зекономити до того ж купу енергії, яка безцільно витрачається в пустопорожніх балачках.

Постійні вибачення

Здається, нічого поганого немає в тому, щоб вибачитися за те, що наступив комусь на ногу чи випадково штовхнув плечем у коридорі. Але ця звичка теж, як виявляється, дратує інших людей. Краще в таких ситуаціях відбутися жартом. Гумор – найкраще вибачення, який до того ж продемонструє, що за словом в кишеню ви не полізете. Та й розпочинати кожне звернення до колег зі слова «Вибачте» теж не потрібно. Це дратує і викликає бажання чимшвидше завершити з вами розмову.

Звичка підслуховувати

Звичайно, нікому не припаде до смаку, коли його розмову підслуховує інша людина. Стоячи під дверима кабінетів з прикладеним до них вухом, повагу колег не заслужиш. А якщо таке відбувається регулярно, це викличе стійку негативну реакцію.

Отже, якщо впізнали себе вище, треба з цим щось робити. Інакше є ризик залишитися тим самим працівником, якого не цінують ні колеги, ні роботодавці.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору