Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Ваше здоров'я
  5. З чого починається здоров'я

З чого починається здоров'я

10.02.2020 89Автор: Александр Мавлидинов
З чого починається здоров'я

З чого починається здоров'я

10.02.2020     89Автор: 

Спричинивши неабияку тривожну ситуацію в світі, китайський коронавірус мав би одразу змінити відношення людства до питань щодо суспільного та власного здоров’я.

Проте, у той час, коли світова спільнота намагається зупинити нову інфекцію, з кінця січня по початок лютого в Україні зафіксовано більш ніж 250 випадків захворювання на грип а в школах країни діє карантин, за даними Jobs.ua, соціальні опитування демонструють досить несерйозне ставлення українців до такого важливого життєвого аспекту, як здоров’я.

На жаль, опитування, що проводив серед респондентів один з найбільших ресурсів, присвячених працевлаштуванню в Україні, довело, що лише майже 125 наших співвітчизників відповідно ставляться до своїх хвороб, залишаючись необхідний час вдома.

Так, майже 78% українців продовжують працювати будучи хворими та розуміючи, що вони продовжують поширювати захворіння. При цьому, близько 40% з цього числа погодяться взяти лікарняний але лише тоді, коли зі здоров’ям траплятиметься щось «більш серйозніше за застуду».

11% не бажають залишатися вдома, бо це обумовлює віддалену роботу, яка в їх випадках не є зручним варіантом праці. Така саме кількість невдоволена довгим шляхом отримання «лікарняного листа» тому вважають за краще просто продовжувати працювати у хворому стані.

Ще 14% не можуть «нормально хворіти», бо втрачають гроші за кожен день «лікарняного». А, майже 9,5% й зовсім – «бояться засмутити власне керівництво».

У той самий момент, більш ніж 70 % негативно ставляться коли до колективу приходить хворим хтось інший. За їхньою думкою – це безвідповідальне ставлення до своїх колег по роботі. 25% вважають, що їм однаково чи працює поруч хвора людина, а 5%, взагалі, бажають неодмінної присутності напарника на робочому місці у будь-якому разі.

Опитування, що були проведені серед роботодавців демонструють трохи іншу картину.

Таким чином, 36% роботодавців з тих, хто прийняв участь в опитуванні вважають, що хвора людина має «сидіти вдома» але повинна доказати таку необхідність документально, отримавши лікарняний лист. Ще 32% навіть, вірять на слово та дозволяють найманим працівникам не появлятися день-два на роботі у разі виникнення такої потреби коли це пов’язано зі здоров’ям.

Майже 20% роботодавців згодні дозволити попрацювати хворим віддалено, але 13% , все ж таки здивовані та впевнені, що застуда чи «легкий грип» не привід для того, щоб пропускати роботу.

Резюмувати такі данні досить печально. Але, одне питання само проситься до працюючих українців.\

Що ще повинно статися з вами чи у вашому житті, щоб ви зрозуміли про важливість здоров’я вашого та тих, хто вас оточує?

Читайте також

  • Як зберегти відносини з колегами, отримавши підвищення24 лютий, 2020

    Найкраще, що може трапитися з кожним з нас на роботі, – це дружба з колегою. Набагато легше миритися з рутиною і переносити критику керівництва, коли в колективі є той, хто розуміє й підтримує. І вже з задоволенням поспішаєте вранці на роботу. А от якщо ви обидва мріяли про підвищення, а дісталося воно вам?

  • Чому ми затримуємося на роботі?21 лютий, 2020

    Багато хто з нас засиджується в офісі до пізнього вечора. Для чого ми це робимо? Хочемо зробити кар'єру чи не вміємо правильно використовувати робочий час? Нам нічого робити вдома, ми так звикли чи справа в біоритмі?

  • Як справитись зі звільненням та продовжити будувати кар'єру19 лютий, 2020

    З кожним роком вимоги роботодавців і рівень конкуренції стають все вищими, тому знайти бажану вакансію і бути затвердженим на ній нелегко. Важливо правильно позиціонувати себе після прийняття на посаду, демонструвати позитивні результати та професійне зростання. Проте і за наявності хорошої динаміки та перспектив може виникнути необхідність зміни місця роботи, скорочення чи звільнення

  • Як бути ефективнім лідером на роботі19 лютий, 2020

    Ефективне кар’єрне зростання неможливе без прагнення вдосконалювати себе і підкоряти нові вершини у сфері своєї діяльності. Але через особливості темпераменту, світогляду, розуміння механізмів роботи компаній різного профілю на ринку, успішної конкурентоспроможності не у всіх виходить отримати лідерські позиції

  • Як нагадати про себе після співбесіди19 лютий, 2020

    Як важко влаштуватися на роботу, знає кожен, хто хоч раз шукав вакантне місце. Зустрічі з потенційним роботодавцем не завжди стають результативними. Найчастіше здобувач чує відповідь: «Ми вам зателефонуємо». Як діяти в такій ситуації, якщо вакантне місце підходить вам за всіма параметрами, але на роботу вас так і не взяли? Потрібно ввічливо нагадати про себе, не зіпсувавши загального враження. Спробуйте через тиждень зателефонувати менеджеру компанії і уточнити інформацію. Якщо вакансія ще не зайнята, шанс на успіх є

↑ Вгору