Контроль емоцій завжди потрібен людині у певних випадках при спілкуванні з іншими членами соціуму та має безліч обґрунтованих причин. Проте, часто важливішим виявляється не сам контроль, якого можна легко довести до «автоматичного рівню», а вірний вибір емоційності поведінки у той чи іншій ситуації.
Приходячи на співбесіду, людина завжди мріє продемонструвати певні якості, які доводять гідність кандидатів вільним посадам у компаніях. Частина таких демонстрацій проходить «без акценту», часто підсвідомо, трансформуючись у поведінку певного стилю. Як відомо, світ знає приклади альтернативних співбесід, під час яких, навіть темні прояви особистостей кандидатів та їх характерів, виглядали доречними в очах рекрутерів. Але, коли мова йде про більш звичний нам тип інтерв’ю, певні емоції та поведінські моделі, краще залишати та не використовувати.
Впевнена поведінка на співбесіді, на жаль, багатьма кандидатами демонструється без контрольно та здатна швидко набути вигляду зайвої самовпевненості людини. Така демонстрація, може легко зробити кандидатові досить погану «послугу» та нівелювати усі його подальші «плюси». Навіть, у випадках, коли чистою правдою є той факт, що на попередньому місці роботи «без вас все припиниться» та зруйнується, натякати та казати про це краще не слід.
Сприймаючи таку подачу інформації про себе, як «посилене нахваляння» кандидатом себе самого, рекрутер, навіть, знаючи, що це все правда, може вирішити, що це доводить неспроможність кандидата працювати та гідно розділяти славу від перемог у роботі з іншими членами команди.
У той час, коли більшість компаній із задоволенням залучають саме командних гравців, така поведінка може серйозно зіпсувати шанси на отримання посади у бажаної компанії.
Також, нічим не зможе допомогти під час співбесіди й зайва сором’язливість, скромність та прояви невпевненості, продемонстровані кандидатом. Не важливим чи претендує шукач на керуючу посаду чи намагається влаштуватися рядовим працівником. Впевненість-норма для кандидатів й це стосується більшості вакансій.
Побачивши прояви невпевненості в собі, рекрутери можуть навіть й не продовжувати співбесіду, бо не має сенсу нести відповідальність за невпевненого працівника. Зрозумійте де є та гармонія ваших емоцій, що здатна знайти «золоту середину» між відсутністю впевненості та зайвої самовпевненості.
Спокійно та ввічливо спілкуйтеся з рекрутерами, пам’ятайте, що вони також виконавці своєї роботи та виключите з ваших відповідей фрази на кшталт «не знаю».
Буває й так, що вгамував свої нерви шукач потрапляє на співбесіду в образі робота, який не виказує жодних емоцій взагалі або виглядає трохи відстороненим від того, що трапляється ту й зараз.
Не так погано, якщо рекрутер помітить таку реакцію на проби вгамувати переживання. Гірше, якщо це буде сприйнятим, як незацікавленість кандидата. Чимало людей відвідують співбесіди, як би то мовити «для відмітки», щоб продовжувати, наприклад, залишатися в статусі безробітного та отримувати допомогу. Існують й такі випадки. У будь-якому разі, співбесіда з вами швидко скінчиться, також для «відмітки» й ви втратите можливість.
Щоб таке «почуття незацікавленості» не стало на заваді отриманню потрібної вам посади, та не загубило співбесіду на самому початку, пам’ятайте, що рекрутери чекають на зацікавлених кандидатів.
Шукати роботу доводиться у самих різних ситуаціях життя та обставинах. Проте, навіть, коли все «погано» й робота дуже потрібна «ще позавчора», демонструвати певний відчай та притаманну всім невдахам «готовність до невдачі», що просвічує крізь образ – не можна у будь-якому разі, пам’ятаючи, що такий кандидат, 100% залишиться ще без роботи на невизначений час.
Невдахів не люблять, як й не збираються «рятувати» кандидатів та ставати їх останнім шансом. На співбесідах шукають тих, хто стане корисним роботодавцю.
Не треба виказувати й власну роздратованість чи злість, навіть, якщо ви дійсно стали учасником ситуації, яка спонукає до таких почуттів. Певна рівновага та позитивність вашої особи стане кращим додатком до ваших вмінь та навичок, щоб продемонструвати вашу готовність обійняти посаду на яку ви претендуєте.
Розібравшись з емоціями, краще звернути увагу на дії, що треба виконати, саме для того, щоб одразу опинитися в потрібній атмосфері на співбесіді та сподобатися рекрутерам.
Спізнитися на інтерв’ю – це справжній моветон, який демонструє наскільки неважливим для вас є можливість працювати в конкретного роботодавця.
Навіть, форс-мажори, що здатні руйнувати плани людини, не завжди враховуються в якості пом’якшуючих обставин для кандидатів, що спізнилися. Особливо, якщо мова про роботу в крупних відомих компаніях.
Тож, треба уникати будь-чого, що здатне завадити вам прийти на співбесіду вчасно.
Проте, «вчасно» не означає заздалегідь більш аніж 15 хвилин. Занадто ранній прихід на співбесіду, також доволі незвична поведінка, яку не сприймають як норму.
Розумна посмішка, ввічливість при розмові та спокійний зовнішній вигляд, стануть запорукою того, що вас одразу будуть сприймати й серйозно, й позитивно.
Пам’ятайте, аналіз вас, як можливого кандидата, починається одразу, як ви потрапляєте до очей рекрутерів, а сама співбесіда йде вже з перших моментів такої зустрічі.
Ваша співбесіда не є випробуванням або іспитом, після провалів яких – по переду «лише темрява невідомості».
Не слід переоцінювати такий «ивент», як співбесіда. Тут, ви зможете побачити роботодавця, а його представники – вас. Ви дізнаєтесь про те, що пропануєте один-одному та вирішите, чи приходити до згоди працювати далі разом.
Це, безумовно, важлива подія, але від того, наскільки ви спокійно сприйматимете її у власному житті, буде залежати й те, наскільки легко ви отримаєте посаду до якої прагнете.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.