Складна ситуація на ринку праці змушує багатьох спеціалістів задуматись та переосмислити власний професійний здобуток і, навіть, наважитись на кардинальні зміни. Найскладніші - зміна місця роботи чи сфери діяльності. Це досить складні випробування, однак збільшують ваші шанси на працевлаштування в ці непрості часи. Про що слід пам’ятати, влаштовуючись на нову роботу в кризові воєнні часи? Дізнавайтесь з цієї статті на Jobs.ua.
Знайте собі ціну
Складність пошуку місця роботи з гідною оплатою, труднощі на робочому місці - все це сильно підхитує впевненість та внутрішній стрижень спеціаліста. Це часто примушує спеціаліста йти на певні поступки не на свою користь: зменшувати рівень заробітної плати в резюме, відвідувати співбесіди компаній рівня нижче бажаного, поступатися зручною локацією офісу тощо. Можна піти і на такі кроки, однак без власної шкоди, не забувайте власну цінність. Для цього достатньо скласти перелік професійних умінь та оцінити власну кваліфікованість, згадати кількість успішних проектів, пригадати свою роль в компанії та вплив на дохід.
Вчіться торгуватися
Пошук роботи для багатьох спеціалістів - це складності і незручності, з якими, на жаль, можуть впоратись не всі. Домовленості з роботодавцем - це завжди торг за найкращі умови, які роботодавець може вам запропонувати. Звісно, важливо відчути той баланс і межу, де роботодавець готовий йти на такі поступи, а де край. Не забувайте обґрунтовувати власні пропозиції, торгуючись щодо кращих умов співробітництва.
Не очікуйте схвалення
Змінюючи місце роботи чи сферу власної діяльності, припиніть перейматися тим, що скажуть про вас рідні, друзі, колеги по роботі, керівники. Хибно очікувати й їх схвалення, адже ви міняєте роботу в такий непростий час. Ніхто точно не може стверджувати наскільки вам пощастить з наступним місцем роботи. Тільки час покаже чи була така зміна на користь.
Спільні цінності об’єднують
Ніщо так не спрощує період адаптації спеціаліста, як спільні цінності. Вони об’єднують і дають розуміння довіри і спільного довгого шляху разом. Цінності компанії дають змогу власному налаштуванню на результат, на успіх. Коли про них слід говорити? Звісно під час співбесіди, знайомства та налаштування першого контакту з роботодавцем. Це допоможе вам кожний день налаштовувати власну роботу та мотивувати себе.
Дайте собі час адаптуватуватися
Пам’ятайте, що тільки час здатен допомогти зрозуміти наскільки вам підходить нове місце працевлаштування. З самого початку не очікуйте, що робота буде складатись легко і просто, і що у вас не будуть виникати нагальні питання. Дайте собі час для адаптації та пристосування до нових життєвих та робочих обставин, нового колективу, нових обов’язків. Користуйтеся допомогою офісних адміністраторів, найближчих колег, команди. Пробуйте подружитися, знайти однодумців та швидше пристосуватися до офісу.
Скористайтесь цими порадами, змінюючи місце роботи чи сферу діяльності в кризовій ситуації. Не забувайте, що на все свій час. Тому будьте гнучкими, терплячими і наполегливими в цей непростий для країни час і удача вам обов’язково посміхнеться.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.